رواية سلفتي الملعونه الفصل الرابع
شهد :اخرجي برا انا اللي هعمل العشا
شيماء :شهد وربنا انا ما ليا ذنب د
شهد:تمام خلصتي برا
شيماء :والله انا بحب محمد اوي وعمري ما كنت
هفكر اتجوز بعدة بس انتي عارفه حماتك
شهد :انتي عارفه أن انا لو مش عايزه ينزل عندك هعمل كده
كل حاجه بمزاجي
شيماء :عارفه وبتمني تعملي كده
شهد :تعالي امسحيها
شيماء :امسح اي
شهد :مش انا عيله صغيره امسحي الرياله
شيماء :هو انتو ليه كلكم كده حرام عليكم والله
انا نفسي في حد يحس بيا
شهد :برا يا شيماء
شيماء طلعت شقتها معيطه وجه يحيي هو وعروسته
الام :الف الف مبروك يا حبيبي
سماح :الله يبارك فيكي يا خالتي
الام :مالك يا يحيي
يحيي :مافيش
الام :عملتي الاكل يا شهد
شهد :اه يا ماما
ام سماح :منا عامله اكل ليهم
سماح :انا مش هاكل الا من أكل امي
ام احمد :اخس عليكي وأكل خالتك لا
سماح :انا بحب أكل امي
يحيي :هنفضل وافقين نتكلم عالاكل طول الليل
الام :اطلع يا حبيبي لولولوللوي
وطلع يحيي وهو وسماح
سماح :الف مبروك يا يحيي
يحيي :الاوضه اهي
سماح: هههههههههههه هو انت هتعرفني الشقه
يحيي :مقصدتش
سماح :ماشي هدخل اغير
ودخلت غيرت
يحيي :ازاي تعمل كده علشان ترضي امك تاخد وحده مش
بتحبها ازاي كده حرام عليكي يا امي والله علشان تراضي
اختك مش فارق معاكي عيالك
وفي شقه شيماء
احمد :شيماء انتي فين شيماء ودخل لقاها نايمه عالسرير
احمد :شيماء مالك
شيماء : تعبانه شويه من الفرح
احمد :هو انتي جيتي علشان تتعبي
شيماء :في البيت يا احمد
احمد :تصدقي اول مره اخد بالي انك حلوه
كده اي الجمال ده
شيماء :هو انت عايز اي
احمد :ما تقومي تقلعي الاسود ده
شيماء :احمد انا قولت ليك تعبانه
احمد :وانا بصراحه يا شيماء حبيتك اوي
شيماء :طيب ارجوك ابعد عني
احمد :مش قادر
شيماء :هعيش عمري كله كرهاك
احمد:انا هعرف احببك فيا
شيماء :ابعد عني وقامت ومسكت السكينه
احمد :انتي عايزه تموتني
شيماء :لا هموت نفسي
احمد :طيب سيبي السكينه
شيماء :اخرج برا
احمد : حاضر بس هاتي السكينه دي
شيماء :قولتك برا والله العظيم هموت نفسي اخرج
احمد :انا مش هفضل كده كتير
شيماء :قولتك برا
احمد :ماشي وخرج وطلع لشهد
شهد :مالك يا احمد
احمد :بقولك اي انا مش ناقص
شهد :انت جاي تتشطر عليا انا
احمد :شهد قولتك مش ناقصك
شهد :انا سكت عالجواز وانت عارف ليه بس اقسم
بالله لو حصل حمل مش هتعرف هيحصل اي
احمد :ريحي بالك مش هيحصل
شهد : هههههههههههه ده منك ولا منها
احمد :قصدك اي
شهد :عيب ده انا عارفك اكيد هي اللي مش عايزك تقرب
منها صح وجاي عامل عليا انا راجل
احمد :انا راجل غصب عنك
شهد :بوص يا احمد انا ولا فارق معايا جوازك ولا
وجودك في حياتي اصلا بس يوم ما صوتك يعلي عليا
علشان خاطر وحده زي دي متعرفش انا ممكن اعمل اي
احمد :انا هغور في داهيه ونزل تحت ودخل الشقه
عند شيماء
شيماء :مالك في اي
احمد :هقولك دلوقتي وقرب منها 🥺🥺😔😔
وبعدها قام
شيماء :عمري ما هحبك يا احمد
احمد :ليه عمر ما. حبني اشمعنا كنتي بتحبي محمد
شيماء :مش خد اللي انت عايزو اطلع برا
احمد:انا بحبك من زمان وكنت بموت لما بشوف
حبك لمحمد عمر ما شهد عملتني كويس وعارف
انها معايا علشان الفلوس وبس
شيماء :وانا ذنبي اي تطلع قعدك عليا هي معاك فلوس
وانت معاها ليه
احمد :بص ليها وبعدين خرج
وبدأت سماح تنزل عند حماتها وشيماء كانت عالطول في
شقتها مش بتنزل تحت وحماتها كل يوم كانت بتتعب
عن اليوم اللي قبله
وفي يوم خبطت شهد علي شيماء
شيماء:شهد تعالي
شهد :انا عايزه اتكلم معاكي في موضوع
شيماء ادخلي تعالي
شهد :هو انتي شيفاه حماتك طبيعه
شيماء :بصراحه لا بس سماح مش عايزه حد يرعها
غيرها بتقول خالتي وانا اولا بيها
شهد :بصراحه انا مستغربه حاجات كتير اوي
الاول يحيي مكنش بيحب سماح
ودلوقتي بيعشق التراب اللي بتمشي عليه
شيماء :طبيعي يحصل ده مع العشره ممكن يكون فيه حب
شهد :وحماتك اللي فجاه بقت عالطول مريضه
شيماء :انتي عايزه تقولي اي
شهد :مش عايزه اقول حاجه اااااااه
شيماء :مالك فيكي اي
شهد :بطني بتتقطع ااااااااه
شيماء :ينهار اسود انتي مش جايه تتعبي الا هنا عندي
انا ناقصه مشاكل هيقولوا عملت فيكي اي دلوقتي
يتبع الفصل الخامس اضغط هنا
الفهرس يحتوي علي جميع فصول الرواية كامله"رواية سلفتي الملعونه" اضغط علي اسم الروايه
تعليقات
إرسال تعليق