رواية قمري الفصل التاسع 9 بقلم عشاق الروايات
رواية قمري الفصل التاسع 9 بقلم عشاق الروايات
#الاخيرة.
#قمري.
#بقلم_عشاق_الروايات.
قمر بانهيار: برررااا مش عايزة اشوفكك وابنك هنز"له.
طاهر بصدمه: انتي حامل حامل من مين .
قمر بصدمه: 😳😳😳.
طاهر بغضب: تستاهلي اني طلقتك اصلا عيلة شبشب انا ماشي.. وهو خارج غمز لها..
قمر ابتسمت ورجعت كشرت تاني.
في شقه جيهان.
جيهان بتكون هناك وبتحضر اكل رومانسي وبتلبس قميص مكشو"ف بيوصل بتجري عليه وتحضنه بدلع: وحشتنى اوي يا بيبي.
طاهر بابتسامة: وانتي كمان خلصنا منهت خلاص طلقتها.
جيهان بفرحه وبتنط: اخيرراااا.
طاهر: حسبي البيبي.
جيهان بتوتر: احم اسفه الفرحه بس نستني يلا انل محضرة سهرة حلوة اوي تعالي.
طاهر بابتسامة: انتي وحشاني اوي يلا تعالي.
بيصب ليها الكاس لحد ما سكرت وهو كان عامل نفسه بيشرب.
طاهر بخبث: احكي لي كده يا جيهان ليه بتكر'"هي قمر.
جيهان بسكر: ههههه هقولك عشان هي ديما بتاخد الحاجه هاايي الحلوة وانا لا حتي انت خدتك بس انا مسكتش ليها عارف عملت ايهه.
طاهر: ايه ياروحي.
جيهان بسكر: طلعت عليها انها كانت ماشيه مع صحبك عشان لاحظت انها بتحبك وانت كان ممكن تحبها دي كانت اول خطوة التانيه تزوير صو"رها بس لي شالتهم كان زما"نها اتفضحت دلوقتي هههه بس مش مشكله لما انت لاقتك مقرب منها زعلت الصراحه.
طاهر بخبث: عشان اغيظك انتي عارفه اني بحبك انتي يلا كملي يا حبيبتي.
جيهان بابتسامة: هههه بعت ليها شادي وزورت صوتك معايا وكان معه صحابه كانت عايزاهم يغتص"بوها بس شادي طلع اهبل ومشيوا بس اما بردو يلي كسبت اعدت اوقع بينكم لحد ما اتطلقتوا ههههه وعارف ايه كمان بعت ر"جالتي يشو"هوها دلوقتي هههه خطه ذكيه مش كده تعرف يا بيبي انت وهي كنتوا تحت عنيا طول الوقت.
طاهر بهدؤء: برفو عليكي دلوقتي اتفضل يا حضرة الظابط اعترفت بكل حاجه.
جيهان بصدمه: ايه دا في ايه ازاي.
قمر من ورا الظابط: هقولك انا ازاي يا شاطرة.
جيهان بصدمه: المفروض انك متشو"هه دلوقتي اي حصل.
(ملاحظه هامه جدا الروايه ملك جروب عشاق الروايات بقلم مسؤلين عشاق الروايات محمود كامل /ابراهيم علي جميع مسؤلين عشاق الروايات وجميع الادمن)...
قمر راحت حضنت طاهر: يلي حصل ك الاتي انتي بعتي الصور وطاهر كان عارف بس يا حلوة طاهر كان شاكك فيكي انك هتعملي حاجه من الاول.
فلاش بااااااككككككك.
طاهر: لازم انزل في حاجه مهمه.
قمر بهدؤء:خد بالك .
الباب خبط.
بيداخل صاحب طاهر.
طاهر: هتفضل انت و معتصم هنا مستخبيين لاي غد"ر من جيهان وانا لازم انزل اشوف امي اكيد هتعمل حركه توقعنا في بعض.
احمد: متقلقش.
قمر: متخفش عليا.
طاهر حضنها: مهما يحصل خاليكي واثقه فيا.
قمر: انت روحي وانا اكيد واثقه فيك.
خرج ونزل وكنت عيون عليه: نزل يا هانم.
جيهان: اوك شادي هيتحرك سلام.
شادي وصل وسمع قمر التسجيل هي كانت عارفه انه في حاجه غلط بتحصل.
طاهر لما رجع شاف حاجه غريبه كان شادي بيلهي قمر وصاحبه حط كاميرا صغيرة جيهان تقدر تشوف ردة فعلهم غمز لقمر فهمت.
في الشهرين دول قمر كانت بتقابل طاهر علي انه عامل نضافه وبيتقابلوا بسريه لانه جيهان عايزة تا"ذي قمر باي طريقه.
اتفقوا يكشفوها وتعترف بكل حاجه.
بااااااككككككك.
بقلم مسؤلين عشاق الروايات.
جيهان بصدمه: كل دا.
قمر قربت منها وطخخخخ: عشان جوزي.. طخخخخخ.. عشاني انا... طخخخخخ.. عشان انتي عا"ر علي البنا"ت كلهم.
جيهان بغضب وهستريه: لااااا مش هسيبك تكسبي ط طاهررر انا حامل ابنك يا طاهر متخلهمش ياخدوني.
طاهر ببرود: انتي مش حامل اصلا انا عرفت خدوها.
خدوها تحت صراخها شدت المسد"س: لااا مش هسمح بكده.. بصت عليهم لاقت طاهر اخد قمر في حضنه.. ضحكت هستري وصوبته علي د"ماغها وطخخخخ وقعت قت"يلة.
قمر صرخت وطاهر بص بحزن واخد قمر وخرجوا.
بعد مرور سنه.
قمر بطنها قدمها: خد ابنك شويه يا طاهر مش كفايه يلي في بطني.
طاهر بحب: ولسه عايز تاني.
قمر بكسوف: لا كفايه كده.
بقلم عشاق الروايات ✨📖🖋️
طاهر حضنها: لا عايز بنوته واسميها ملاك وتكون شبهك.
قمر بضحك: ولدين مش بنات لسه.
طاهر بغمز: هعمل حسابي متقلقيش في الحته دي.
قمر اتكسفت.
طاهر قام: خدي يا امي محمود شويه عشان عايز قمر في موضوع مهم.
ام قمر: هههه هات ربنا معاك.
قمر باستغراب: موضوع ايه.
طاهر شالها وغمز: هقولك فوق.
قمر بشهقه: لااا انا حامل في السادس لااااا كفايه.
طاهر بضحك: اسكتي بس هشرحلك حاجه مهمه.
نزلها علي السرير: بحبك وقلبي مدقش غير ليكي وبس.
قمر بحب: وانا بحبك.
طاهر غمز: تعالي اقولك الموضوع بقا.
اخدها الي بحور عشقهم ويصمت جروب عشاق الروايات عن الكلام الغير مبا"ح.
يتبع الفصل التالي ضغط هنا
الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية "رواية قمري" اضغط على اسم الرواية
تعليقات
إرسال تعليق