رواية صغيرتي غيرت حياتي الجزء الثاني 2 الفصل الثاني عشر والاخير 12 بقلم صفاء أحمد
رواية صغيرتي غيرت حياتي الجزء الثاني 2 الفصل الثاني عشر والاخير 12 بقلم صفاء أحمد
غيرتي غيرت حياتي2البارت الاخيرة
دخل لقا مراد بيحاول يبو"س ملك فارس مسكو
فارس بعصبيه وعنيه بطلع شرار من غيرته: يابن*****بقي عايز مراتي وضربوو والحكومه جات اخدت مراد
فاري بهدوء: يلا نروح ياملك
ملك ببراء : مهروحش معاك عشان انا زعلانه منك
فارس بضحك: طب يلا هوصلك
ملك قامت معا ومشيو ووصلو الفيلا
ملك نزلت: ماما
ملاك بخوف عل بنتها: انتي كويسه ياحبيتي
كارمه: انتي بخير ياملك عملك حاجه الز"فت مراد
ملك: انا بخير بس محتاجه ارتاح شويه
ملاك: طب ياحبيتي روحي ارتاحي
ملك طلعت اوضتها
قاسم: عملها حاجه يابني
فارس بغيرة: وهو يقدر انا جيت في الوقت المناسب
قاسم حس بغيره ابنو وتميم زعلان من فارس
فارس: انا اسف ياعمي اني محفظتش عل بنتك وانته"متها في حاجه هي معملتهش
تميم: خلاص يابني انا عارف انك مكنتش تعرف وحضنو بعض
فارس بصوت عالي: ياعمي انا عايز اصلح مراتي بقي عايزها جنبي ياناس ملك سمعته وقعده تضحك عليا وقالت: ونبي بحبك يافارس "بنتنا عندها كرمه ياجدعانن😂بعد فتره وبردو مخصمه فارس بقي كويس اوي ويغزل فيها
فارس بغزل: طب ايه موحشتكيش
ملك بتحاول متضحكش: لاا موحشتنيش
فارس بغمزه: طب ايه بقيتي زي الكرومبه ليه كدا
ملك: مطلقن قاطعها فارس بقب"لة حب وهي
فارس: متقوليش كدا تاني فاهمه
ملك:طب اوع بقي ومتكلمنيش وطلعت اوضتها
فارس: او" ف طب اعملك اي ياملك وعمل خطه
فارس خرج وواخد مع عدي وقالو عل الخطه
عدي رن عل ملك
ملك: عايز اي ده وردت الوو
عدي: الحقيني ياملك فارس عمل حادثه وانا في المستشفي
ملك بخوف: مستشفت اي طيب ياعدي
عدي: مستشفت ****
ملك لبست بسرعه يارب يبقي بخير وخرجت بسرعه
راحت المستشفي ودخلت اوضه فارس لقيتو رجلو مكسوره وتعبان
ملك بخوف: حبيبي انت بخير في حاجه واجعك
فارس: حبيبك الله
ملك: اي بتقول حاجه
فارس: اههه ياملك براحه تعبان.
ملك: طب اهدا وارتاح
فارس بيكلم نفسه دي فيها حبيبي يالا يافارس
عدي جاها:عامل اي ياصحبي
فارس بتمثل التعب: اهو يريت كانت موت احسن معايش ومحدش يحبني
ملك بسرعه: بعد الشر عليك ياحبيبي.
فارس: يعني مسمحاني ياملك
ملك: مسمحاك ياقلب ملك
فارس: بحبك طيب
عدي: طب استازن انا ياصحبي وغمز وقفل الباب
ملك: عملت الحادثه دي ازاي يافارس
فارس: كانت طالع زعلان عشانك يقلبي ومشي بالعربيه عربيه تانيه خبطتني
ملك مسكت ايده: ياحبيبي يعني كل دا بسببي
فارس: عشان اعمل اي حاجه
ملك بعدم فهم: تعمل ايه مش فاهمه
فارس بتوتر: ممتركزيش معايا انا تعبان
ملك: بحبك ياابو ابني
فارس قام فتط من عل السرير: بحبك يامراتي
ملك فهمت: بقي كده يافارس اوع انا مشيه
فارس: دانا عمل كل دا عشانك مقدرش اسيبك ياحته من قلبي
ملك بابتسامه: وانا بحبك عشان بتدات تتغير عشاني
فارس قبله"ا بحب: بحبك
ملك بكسوف: عيب احنا في المستشفى
فارس قام فكك كله: يلا نروح
ملك: يلاا وروحو
ملاك: اي دا ايه دا مش قالتي انك مش عايزة
كارمه: قمر مع بعض ربنا يخليهم لبعض
ملك وفارس: هاي
ملاك: عايزه اطلق ياماما عايزه اطلق ياماما
فارس بضحك وهو بيبصلها: هي متقدرش تستغنا عني ياحماتي
ملك اتكسف منو
فارس: يلاا بقي نطلع اوضتنا الي اي وحشتنيني اوي
وطلعو اوضتهم
عدت فترة وفارس بقي كويس اوي وكل يوم حبو بيزيد
بليل الكل نايم فجاه
ملك بصراخ: الحقني يافارس بموت بطني يافارس
فارس: في اي يابنت المجنو"ن مالك
ملك بصراخ: بولد ياخي الحقني
فارس بنوم: لسه يابنتي فضلك شهر انا فاكر كويس
ملك: اخلص يافارس بموت
فارس قام لبسها وهي بتبكي من الو"جع
وراح الكل معاهم
فارس قلقان برا وخايف عليهم
الدكتورة: مبروك جالك ولد زي القمر.
فارس بسرعه: طب وملك اخبارها اي
الدكتورة بابتسامه: بخير هي كمان
فارس دخلها: حمدالله على سلامتك ياقلبي
ملك: اممم مكنتش عايز توديني المستشفي
فارس: كنت عايز انام بقي وشال ابنوو زي القمر زيي
ملك: لا زي اموو حبيبتو
فارس بغيرة: انتي يابت مش حبيبت حد غيري
ملك اخدتو منو: لاا حبيبي دا وانت خلاص
فارس: يلاا نروح بقي
الدكتورة دخلت وشافت شغلها: هي لو حبه تروح تقدر تروح
فارس بغمز: اه نروح بيتنا بقي
ملك بتوتر: لا اقعد هنا شويه
بعد فترة حملت جابت غرام وزين كبر
يتبع الفصل التالي اضغط هنا
الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية "رواية صغيرتي غيرت حياتي" اضغط على اسم الرواية
تعليقات
إرسال تعليق