رواية جحيم رحيم الجزء الثاني 2 الفصل السابع عشر 17 بقلم ميرا ابو الخير
رواية جحيم رحيم الجزء الثاني 2 الفصل السابع عشر 17 بقلم ميرا ابو الخير
شهاب هيتكلم رد : اريد قضاء ليلة *معها مثلك واين شوشو.
شهاب عينه احمرت ومسكه من ر"قبته: دي مراتي يابن 🐕.
شهاب مسكه وفضل يضر"ب فيه.
ميرا بخوف: خلاص يا شهاب هيمو"ت في ايدك كفايه.
شهاب بعد عنه والمطعم اتجمع.
روبا بتوعد وبيمسح بوقه من الد"م: لن اتركك ستند'م.
شهاب بصوت عالي: دي حرمي المصون واي حد يفكر يقرب منها هقت"له فاهمين.
الكل بخوف: ف فاهمين.
هي كانت الدموع في عينها مسكها بحنان وسمع اغنيه: تعالي.
حط ايده علي وسطها بحب وبص في عينها: زعلتي.
ميرا: مكنش لازم تضر"به.
شهاب بهدؤء: انتي روحي مسمحش لحد يقول عنك كده.
ميرا بحب: بتحبني.
شهاب بحنان باسها من خدها: بعشقك.
كملوا رقص
بقلم ميرا ابوالخير.
~~~~~~~~~~~~~
عند اكس.
دعاء بصدمه: اعمل ايه انت اتجننت لا مستحيل اقت"ل رحيم.
اكس ببرود: هو دا يلي هتعمليه.
دعاء: انا اه بحقد عليهم بس مش اقت"لهم لي عايز تعمل كده يكفي د"مارهم.
اكس ببرود: عشان بكر"هكم وهقت"لكم واحد واحد تؤ مش انا انتو بنفسكم هتعملوا كده بايدكم ههههه.
دعاء بخضه: كلنا ازاي.
اكس بخبث: مانتي معهم يا روحي.
دعاء: لا انت مجنون وانا مش هعمل كده وهسلم نف"سي للبوليس.
اكس بيرفع مسد"سه: تؤ يا حلوة هتعملي ولا ناسيه يلي عملتيه.
دعاء لسه هتجري ضر"بها بالنار و"قعت ميت"ه.
اكس بخبث: يا خسارتك في الموت ياحلوة حصلتي معتز اغبياء.
الشخص: كده كده وجودها ك عد"مه.
اكس بشر: نبدء اللعبه.
بقلم ميرا ابوالخير.
~~~~~~~~~~~~
سيف بيقوم من جنب شروق بحب: وحشتني حتي وانتي في حضني.
شروق بتصحا بكسوف: سيف عايزة اقوم.
سيف بضحكه رجولية: طب ما تقومي.
شروق بكسوف: لا غمض عينك مينفعش.
سيف برفع حاجب: والله اممم طب مش هقوم اهو.
شروق: يوه بقا.
سيف شالها وهي صوتت: اعاااا نزلني يخربيتك هدومي.
سيف بهمس عاشق: هقولك كلمه سر.
شروق ضحكت بدلع: بحبك اوي.
سيف بهيام: بعشقك ياروح السيف.
خدها ونزل المياة وقعدوا يلعبوا ويضحكوا بحب.
تعبوا ولابسوا هدومهم ومشيوا.
سيف وخدها في حضنه وسايق العربيه بايد: حياتي من غيرك كانا وحشه اوي مصدقت جيتي فيها.
شروق بحب: بحبك واجمل ايامي معاك.
سيف باسها من دماغها: وانا بحبك ❤.
شروق: اوعدني مش هتسبني.
سيف لسه هيوعدها ظهرت عربية كبيرة ودوووووووم.
بقلم ميرا ابوالخير.
~~~~~~~~~~~~.
رحيم قاعد حد بيتصل عليه.
.....: استاذ سيف عمل حاد*ثة وفقد بصره و معه المدام.
بيقع الفون منه بصدمه: ايههه.
اخد عربيته وحراسته معه وداخل المستشفى.
الدكتور باسف: للاسف الحادثه كانت قويه والازاز جا"ه في عيون سيف بيه هو كان بيحاول يحمي المدام عندها كسر في الايد بس هو للاسف فقد بصره.
الصدمه حلت عليه مش قادر يقف علي رجاله وسند علي الكرسي.
شروق فاقت ولاقت نفسها في المستشفى اتخضت علي سيف: سيف.
الممرضه: اهدي عشان ايدك.
بتزقها وتقوم: فين سيف جوزي.
الممرضه حكت علي يلي حصل: انتي مجنونه هو فين.
قالت رفم اوضه وجريت عليها لاقته قاعد والاوضه هاديه استغربت: س سيف.
سيف ساكت.
شروق بدموع حضنته زقها: مش عايز حد.
شروق بصدمه: سيف دا انا.
سيف بصراخ عالي داخل رحيم: مش عااايزززز حددددد اي مبتفهميش.
شروق بدموع: حاضر اهدا.
سيف قام يكسر كل حاجه حولين منه ( يلي لاحظ سيف فقد بصره زي شروق فاكرين عشان كان بيتريق عليها ديما 💔🙂).
سيف مسكها من ايديها: ايههه فرحانه فيا عشان بقت زي ماكنتي يا زبا"لة.
شروق بصدمه: لا انت..
سيف زقها: غوري انا مش طايقك.
رحيم: سيف مش كده ذنبها ايه.
سيف بزعيق: بررررا تطلع برررررا مش طايقها.
رحيم: اطلعي ياشروق.
خرجت مصدومه ودموعها علي خدها: هفضل معاك عارفه انه صعب انا جربت مش هسيبك يا حبيبي.
ريناد وحمزة والعايله اتجمعت وكله زعل اوي مر اسبوع وخرج من المستشفى سيف بقا عصبي لدرجه كبيرة اوي ومش طايق حد ولاشروق.
شروق بحب: عملت كب كيك من يلي بتحبه يا حبيبي يلا عشان تاكل.
سيف ببرود: مش عايز.
الخدام: خدي ياهانم يلي امرتي بيه.
شروق بابتسامة: متشكره جدا حطهم عندك.
سيف بغضب مسك شروق من شعرها: اوعا تكوني فاكرة عشان اتعميت تمشي علي حل شعرك.
شروق بصدمه والخدم اتجمعوا: انت بتقول ايه.
سيف ببرود: يلي سمعتيه.
شروق بغضب: اخفظ ادبك.
سيف ببرود: ادب مين يا زبا"لة انا جيبك من الشارع يابت.
شروق زقت ايده ومشيت راح وراها اوضته بيكسر اوضته.
جريت عليه: اهدا يا سيف والنبي.
العايله جت والكل بيحاول يهديه.
سيف بغضب: انا مش عايززز حددد اطلعوا بررررا مش عايززز حددددد.
شروق بخوف: لا هفضل معاك.
سيف بيضر"بها بالكف: بررررا مش عااايزك انتي طالق برررا حيااااتييييي.
الكل بصدمه: ايهه.
شروق طلعت تجري علي برا وريناد بتنادي عليها مش لاحقتها عربيه جت واخدتها ومشيت.
بقلم ميرا ابوالخير.
~~~~~~~~~~~~.
زعلوا من يلي حصل والبيت اتقلب حاله وعيون عليهم وفرحانه.
~~~«««««~~~~~*.
ميرا وشهاب كان عايز ورق مهم هي اصرت تروح معه اخدها وراح فيلته القديمه.
شوشو ببرود: لسه فاكر تيجي.
شهاب بابتسامة: نورتي.
ميرا بغيرة: اهلا يا شوقيه.
شوشو بغضب: ايههه اسمي شوشو هانم.
شهاب: خلاص اهدؤء.
شوشو بدلع بتسند عليه وتبوسه من خده: وحشتني.
ميرا بتزقها: وحش يلهفك دا جوزي.
شوشو بقرف: هههه جوز مين يا حلوة يلي فديوهاتك لافت مصر.
ميرا بغضب طخخخخ: اخرررسي انا اشر"ف منك وعلي الاقل مع جوزي تحمدي رينا انه مش قولت له عملتي ايه.
شهاب بعدم فهم: حصل ايه.
شوشو بتوتر: د دي كدابه في يلي هتقوله عايزة تفرقنا.
ميرا بغضب ورفعت ايدها بتشاور عليها: دي هي يلي بعتت الشبا"ب يخطفوني وكانت وقفه معهم وبتضحك.
شهاب بغضب: ميرررا دي مستحيل تعمل كده.
شوشو ضحكت بخبث: شوفت هي حتي يلي ضر"بتني وهربت.
ميرا بصدمه: انت مصدقها هي.
شهاب بهدؤء: ميرا اكيد في غلط.
ميرا بغضب: تمم اوي خد اسمع بنفسك.
فلااااااش باااككككك.
ميرا راحت المخزن بتاع شهاب ولاقت واحد من يلي كانو خاطفنها لسه عا"يش ومتكتف: هخرجك من هنا بشرط تتكلم وتقول مين يلي عمل كده.
الشاب بتعب: ح حاضر بس اخرج من هنا.
طلعت التسجيل وبتسجل له وهو بيتكلم.
بااااااااااااكككككك.
شهاب بصدمه: انتي يا شوشو.
شوشو بكر"ه وبترجع لورا من خوفها : عشان خدتك مني وانت بتحبني انا مش...
شهاب بغضب: عشان بحبها هي هي مش انتي.
شوشو من بعيد:بتحبها بعد كل دا وبتحبها لا يا شهاب مش هسمح بكده.
شهاب بهدؤء:شوشو اسمعيني انا.
شوشو بصراخ:اسمع ايهه نش هتتهنا بيها يا شهاب لا جريت وبصت علي سك"ينه بشر ومسكتها وقربت من ميرا بكل شر: مش هسيبك ليه.
رفعت السك"ينه ونزلت و: لاااااااااا.
~~~~~~~~~~~~~~~.
ملاك طلبت ليث لوحدهم.
ليث بصدمه: قصدك ايه نزلتي البيبي.
ملاك ببرود: دا يلي عندي مش عايزة اطفال منك.
ليث مصدوم مسكها من دراعها: انتي بتقولي ايه.
بتشد ايديها بغضب: انا حرة.
ليث ضر"بها وقعها علي الارض: ليييي لي عملتي كده بعد الحب دا كله.
ملاك بتقوم من علي الارض: خلصت طلقني يا ليث.
ليث بصدمه: بتحلمي مو"ت ابني مش بالسهل.
ملاك ببرود :خلصت طلقني ببرضو انا مش عايزك.
ليث بغضب: انتي هند"مك علي يلي عملتيه.
خرج ورزع الباب جامد وراه.
رقيه داخلت وهي جريت علي حضنها: كسرته يا مامي كسرته اوي غ غصب عني ااااه يا وجع قلبي.
رقيه بدموع: حقك عليا بس مكنش لازم انك..
ملاك : كان لازم اعمل كده.
رقيه: لي في حد عاقل يعمل كده.
ملاك وحطت ايديها علي بطنها:غصب عني.
رقيه حضنتها وهي فضلت تعيط ورقيه بتعيط معها: قولي له هو هيتصرف.
ملاك برجاء: لا يا ماما عشان خاطري بلاش.
رقيه بتمسح دموعها: خلاص تعالي ننزل نشوف حمزة.
ليث ماشي بعربيته بكل سرعته مش فاهم لي عملت كده: هكسرك زي ما عملتي يا ملاك هوريمي هعمل ايه.
لف ورجع تاني باكبر سرعه.
ملاك اعده مع رقيه ومستنيين حمزة وبيتفجاوا بدخول ليث وبنت هو ابتسم بخبث.
ليث قرب واتكلم ببرود: احب اقدم لكم نورسين خطيبتي.
ملاك بصدمه: تشرفنا اييييههه خطيبتك.
بقلم ميرا ابوالخير.
~~~~~~~~~~~~.
مالك كان قاعد و حد مصوب علي النجفه يلي فوقه رانيا بتخرج بتشوف نور احمر بتستغرب بتبص لاقت قناص مصوب علي مالك.
طلعت تجري: مالكككك حاسببببب.
كانا الرصاصه طلعت ووقعت النجفه جت علي رجل رانيا.
مالك بخضه: رانيااااااا.
بيشلها وبيحطها علي الكنبه وبيجيب الاسعافات: انتي كويسه.
رانيا بصت لاقت القناص اختفي سكتت: اه.
مالك بغضب: فين الخدم يا حيواناااات.
الخدم جم بسرعه: اؤمرك.
مالك بغضب: ازاي تقع كده يا بهايم شوفوا شغلكم وحسابكم بعدين.
الكل جري بسرعه.
مالك: حقك علي عيني كان لازم تيجي فيا انا.
رانيا بالم: انت حبيبي ومستحيل اسيبك تتاذي.
مالك لسه هياخدها في حضنه داخل عليهم رجالة مسلا"حين.
مالك بغضب: اتوزعوا حولين الفيله اياك حد يهوب ناحيتها فاهمييين.
الرجالة: فاهمين.
رانيا حاطه ايديها علي بطنها وابتسمت: مالك.
مالك بحب: قلبه.
رانيا بسعادة: احم عايزة يعني....
مالك بحب مقاطعا: انا عايزة اقولك حاجه ضروري.
رانيا بفرح: وانا يلا نقول سوء.
مالك: انا مبخلفش وهتعالج.
رانيا: انا حامل.
الاتنين 😳😳😳.
بقلم ميرا ابوالخير.
~~~~~~~~~~~~.
بتفتح بتلاقي فهد قدمها وفرحان.
شروق بصدمه :انت تاني.
فهد بحب :قلبي بيحبك.
شروق: سابني في حالي انا مش عايزاك.
فهد: هعمل كل حاجه نفسك فيها هحققلك احلامك هفضل معاكي بس نتجوز.
شروق بدموع: انا بحب سيف.
فهد بيمسك ايدها: تعالي بس بصي.
بتقوم معه بتنصدم الفيله تحت المياة وحاجه فوق الخيال.
فهد بحب: نورتي بيتك.
شروق بدموع: لي عملت كل دا انا متاكده انه انت انا بحبه وهو بيحبني .
فهد بيحضنها وهي بتزقه: اي لسه عايزاه دا طلقك ورامكي قدم الكل.
شروق بالم : تمم انا موافقه اتجوزك بعد العدة ما تخلص واكون مراتك بس بشرط.
فهد: اؤؤمري كده.
شروق: انك********.
فهد بصدمه: ايهههه.
شروق ببرود: دا شرطي.
فهد بخبث: موافق بس ليا شرط كمان.
فهد بهمس: حلوة اوي.
شروق بقرف: قولت بعد العدة.
فهد بيحوطها: اؤمرك يا قلبي اه اعملي حسابك الطايرة جايه هنسيب مصر خالص.
شروق بالم في قلبها: ايههه.
بقلم ميرا ابوالخير.
~~~~~~~~~~~
اكس اتصل بالشخص: ها معاك.
الشخص: اه كله تمم.
اكس بشر: هههه كده كله ماشي حسب خطيتي يافهد.
فهد بخبث: ولسه هههه.
~~~~~~~
حمزة قاعد مع ريناد.
ريناد: انا عرفت مين بيعمل كل دا.
حمزة بانصات: مين.
ريناد: يبقا ********.
حمزة بصدمه: مينننن.
~~~~~~~~.
سيف لفيلته القديمه وناهي كانت موجوده بيتكلم بسكر: شروق.
ناهي بمكر: انا هنا يا قلبي.
سيف بياخدها في حضنه وووو
يتبع الفصل التالي اضغط هنا
الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية "رواية جحيم رحيم الجزء الثاني" اضغط على اسم الرواية
تعليقات
إرسال تعليق