رواية جحيم رحيم الجزء الثاني 2 الفصل العاشر 10 بقلم ميرا ابو الخير
رواية جحيم رحيم الجزء الثاني 2 الفصل العاشر 10 بقلم ميرا ابو الخير
خرجت الدكتورة مبتسمه: مبروك المدام حامل.
مالك وشهاب: 😳😳😳.
مالك بصدمه: حامل ازاي انتي اتجننتي اتاكدي تاني.
الدكتوره: ايوا حامل في الاسبوع الاول مالكم فين جوزها.
شهاب وقف مصدوم مكنش متوقع دا يحصل.
مالك داخل بسرعه لاقها اعده مصدومه مالك: ح حامل.
ميرا بدموع ساكته.
مالك بفزع: انطقي حاااامللللل.
ميرا بدموع وحزن: غصبن عني يا مالك ه هو يلي... سكتت علي دخول شهاب.
شهاب ببرود: مبروك يا ميرا يتربي في عزك.
مالك بغضب: اطلع برا انت مرفود.
شهاب ببرود وراح ناحيه ميرا يلي اعده بتعيط وبتترجاه بعينها: اممم تمم هخرج بس هرجع تاني ليا عندكم امانة.
خرح وهي اعدت تعيط وتترعش مالك بص ليها بكسره: مين ابوه ولي يا ميرا.
ميرا بجمود: سابني دلوقتي يا مالك.
مالك بغضب وزعيق: اسيب اييههه انتي مراتي وحامل من غير"ي عارفه يعني ايه.
ميرا حطت ايديها علي ودنها: خلاااص.
مالك خرج ورزع الباب وبسملة جت.
ميرا اترمت في حضنها: اااه يا بسملة مش قادره.
بسملة بحزن: اهدي هتتحل متخافيش.
ميرا: انا عايزة مامي هخليهم يرجعوا.
بسملة: الحكاية دي بد"مر عايلتك يا ميرا.
ميرا اعدت تعيط مسحت دموعها: تمم انا اخدت قرري.
بسملة: هتعملي ايه.
ميرا بتقف و بتلبس الكوتش: هوري شهاب مين هي بنت المنشاوي واد"فعه التمن غالي اوي.
بسملة بصدمه: هتعملي ايه يا مجنونة.
ميرا اخدت مفاتيح عربيتها وخرجت.
بقلم ميرا ابوالخير.
~~~~~~~~~~~~~.
شروق حطت ايده في جيبه وشدت المسد"س: يبقا المو"ت اكرم لي يا سيف.
صغطت علي الزناد.
سيف بصدمه: شررروق.
الرصاصه خد"شت دراعها ود"مها نزل فهد بخضه: في ايه.
شروق جريت وهي بتجري وقعت راسها اتخبطت في الطربيزة فقدت الواعي سيف جري شالها ود*ماغها اتفتحت.
في المستشفى.
الدكتور: الخبطه بسيطه تقدر تاخدها.
شروق بتفوق وايديها بتترعش: ا انت سيف.
سيف باستغراب: انت شايفه.
شروق بتوتر: هاه.
سيف بيقرب بشك: شايفه.
شروق: لا بس حسيت.
سيف ببرود: تمم يلا عشان نمشي.
شروق بابتسامه: يلا.
سيف كانت هتمسك ايده بعد هي زعلت.
سيف باستغراب في نفسه: اكيد فتحت.
شروق في نفسها': اوعا قلبي يدق لك.
روحو البيت.
ناهي ببرود: عملتوا ايه.
شروق: مين البتاعه دي.
ناهي: انتي حولا انا مراته اوبس قصدي عاميه يا عاميه.
شروق عملت حاجه ناهي لسه هتمشي وقعتها: اي دا في حاجه وقعت.
ناهي بصويت: اعاااااا..
سيف كتم ضحكته: احم كل واحده علي اوضتها..
ناهي بتوعد في نفسها: اخرك النهاردة.
شروق بتبتسم وبتطلع سيف في نفسه: بتمثلي ماشي ياشروق.
طلع وراها وقلع التيشرت بقا عا"ري الصدر.
شروق بشهقه: ا اي دا.
سيف بخبث: هو انتي شايفني ولا ايه.
شروق بتوتر: احم لا سمعت حاجه وقعت او طارت.
سيف بيقرب منها وهي بترجع لورا: مش عيب عليكي تضحكي علي ظابط.
شروق بتوتر: ق قصدك ايه.
سيف بخبث قب"لها 🤭 هي اتكسفت: ابعد لو سمحت.
سيف شدها لحضنه: تؤ انا جوزك.
شروق بتوتر: احم ابعد عني.
سيف باسها تاني وبص في عينها: عينك حلوة.
شروق بتبلع ريقها: ش شكرا.
سيف زقها وبعد: بلاش تلعبي معايا الوقعه عدلت دماغك وعينك يا قطه.
شروق: يعني عارف اني فتحت.
سيف ببرود: عارف.
شروق تلقائي: انا بشكرك.
سيف ببرود: تمم.
شروق باستغراب: مين نور.
سيف رجع بضهره وقال بغضب: وانتي مالك بيها.
شروق: مالي اي انا مراتك.
سيف ماسك غضبه: انتي واحدة هنا للانتقام وبس فاهمه انتي السبب انتي وابوكي فقد سيطرته علي دموعه وغضبه وكمل بدموع: انتي عارفه انتي اكتر واحدة قلبي كر"ها في الدنيا كلها مش بعملك كويس لا عشان احنا بس متراقبين اه الصحافه وكله عينه علينا لكن انا بكرررررر"هكككك بكررررر"هككك انتي السبب انه حبيبتي تضيع مني انتي السببببب مش هسيب ك مش ههني كي لاااااااا وجع قلبي ومو"تها قدمي هد"فعك تمنه.
شروق بصدمه: ذنبي ايه.
سيف ماشي نحيه الباب: ذنبك انك بنته وههه من الحر*ام كمان.
شروق اعدت علي رجليها تعيط وهو خرج بيفتكر نور وكل لحظه معها: قلبي لنور وبس مش هيكون لغيرها هاخد حقها منها هي مكنش ليها ذنب زيك يا شروق واحدة بواحده.
شروق قامت خرجت البلكونه في حد حط حاجه علي بوقها: امممم.
. ~~~~~~~~~~~/.
شخص: تمت هو دلوقتي في المستشفى.
المجهول بخبث: كده اول انتقا"مي خلص.
~~~~~~~~~~~~~.
في المستشفى.
ريناد بدموع ووقفه ورا ازاز: فوق يا رحيم ارجوك ارجع لي.
الدكتور: ادعو له الحا"دثه كانت صعبه عليه.
ريناد بدموع: اعمل اي حاجه المهم يفوق.
الدكتور بحزن: عملنا يلي علينا.
ريناد بتداخل الاوضه ورحيم علي الاجهزة: قوم يارحيم متسبنيش.
سمعت صوت انذار القلب بيقف.
ريناد بصراخ: رحيمممممم.
~~~~~~~~~~~.
رقيه اعده في الجنينه علي البحر شخص بيجي بيحط ايده علي عينها.
رقيه بحب: وحشتيني يا حبيبي.
الشخص حضنها من ضهرها: وانتي اكتر.
رقيه بغضب وصدمه : انت مين اصلا اكيد واحد ر"خيص وحيوا"ان.
حمزة بغضب: رقيةةةةةة.
رقيه بخضه وبعدت عن الشخص دا: ح حمزة اسمعني.
طخخخخ حمزة طخخخخ: انتي طالق يا رقيه.
رقيه بصدمه: ا ايه.
بقلم ميرا ابوالخير.
~~~~~~~~~~~.
ملاك بزعل: انا بحبك يا ليث.
ليث بهدؤء: انا هطلقك.
ملاك حضنته: متسبنيش.
ليث بهدؤء: وسيف.
ملاك باستغراب: اخويا بس لي بتعمل معه كده.
ليث بغضب: عارفه يعني ايه اخ يكر"ه اخوه.
ملاك بصدمه: لي كده.
ليث بحزن: نور هو السبب في مو"تها انا كنت بحبها اوي وهنتجوز بس سابتني و راحت له وما"تت علي ايد.... سكت.
ملاك بدموع: عارفه بس اخوك ملوش ذنب.
ليث بحزن: عارف وبحبه بس غضبي عليه اكبر.
ملاك باحتضان: تبقا تصالحه.
ليث: هصالحه لما نرجع دلوقتي تعالي نشوف ابننا دا.
ملاك ضحكت.
~~~~~~~~~~.
عزيز بشر: هاتوا البت دي.
دعاء و عزيز والمجهول: مين دي.
بيداخل عليهم شخص: لعبتكم خلصت واتكشفت من زمن.
الكل بصدمه: انت 😳😳😳.
~~~~~~~~~~~~~~.
ميرا بتوصل ومعها بسملة شوشو بتشوفها من البلكونه بتتعصب: حلو اوي حيتي لقضاكي.
بتداخل وبتحمل الفديو: اتفرجي يا مصر.
شهاب بيشوفها داخله عليه بيبتسم بخبث: نورتي يا عزيزتي.
ميرا بغضب: خلصت لعبتك.
مالك من وراها: لعبت ايه يا هانم.
ميرا بصدمه: انت كنت وريا.
مالك ببرود: جايه له هنا لي.
ميرا: ع عشان.
مالك قرب وشدها من وسطها بعن"ف: تعالي الواد يلي في بطنك دا هينز"ل وهاخدك بيتي ار*بيكي واعرف في ايه.
ميرا بصت علي شهاب لاقته هين"فجر ابتسمت: موافقه.
شهاب بغضب: هقت"لك ومحدش ياخدك غيري انتي فاهمه.
مالك بغضب ويضر*به: دا مراتي يا بن 🐕.
ميرا بصراخ: كفااااااايةةةةةةةة.
شهاب بشدها من شعرها: يبقا مو"تك ومو"تي.
مالك بيزقه علي الارض: مو"تك علي ايدي.
شهاب بيطلع مسد"سه ويضر"ب طلقه.
الكل بصراخ: ميرررررررااااا.
يتبع..........
يتبع الفصل التالي اضغط هنا
الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية "رواية جحيم رحيم الجزء الثاني" اضغط على اسم الرواية
تعليقات
إرسال تعليق