رواية احببت تلك السمراء الفصل التاسع 9 بقلم حورية مصطفى
رواية احببت تلك السمراء الفصل التاسع 9 بقلم حورية مصطفى
الدكتور بعمليه :- نتائج التحاليل ايجابيه يا يوسف بيه
يوسف بصدمه :- ازاي مستحيل..
اميره بعصبيه :- مستحيل ازاي يعني ما نتجيه التحليل قدامك اهي..
يوسف بغضب :- انتي توطي صوتك يا بت انتي شكلك نسيتي انا مين فوقي كده انتي واحده ر*خيصه ما تسويش حاجه..
اميره بخوف :- اسفه مكنتش اقصد..
الدكتور بهدوء :- لو سمحت يا يوسف بيه انت في مستشفي و في مرضي هنا ياريت بلاش زعيق وسبهم ومشي..
سيف ببكاء :- انت شرير انت زعق لماما..
يوسف بهدوء :- اتفضلي قدامي..
سيف ببراءه :- انا جعان يا بابا..
يوسف :- حاضر يا حبيبي في مطعم قريب من هنا هنروح ناكل دلوقتي..
سيف :ماسي..
اميره باستهزاء :- هو انت هتقول مراتك السمرا ولا هتخبي عليها..
يوسف ببرود :- احترمي نفسك وانتي بتتكلمي عنها فاهمه وحاجه مش تخصك اذا عرفت ولا لا..
اميره بتوتر :- تمااام..
وبعد مده ليست بطويله وصلوا المطعم.. 💛
الجرسون:- تطلب ايه يا فندم..
يوسف بحنان :- عايز تاكل ايه يا حبيبي..
سيف :- بيتزا..
يوسف :- وانتي يا اميره..
اميره :- بيتزا زي سيف..
يوسف للجرسون :- اتنين بيتزا واحده قهوه ساده..
الجرسون :- تمااام يا فندم..
وبعد فتره بينتهوا من تناول الطعام ويوسف بيوصلهم علي شقته اللي في الزمالك..
✰ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ✰
عند فرح.. 🤎
فرح بحب:- يلا يا ميرنا هنتاخر..
ميرنا:- خلاص خلصت جيت اهو..
فرح بصدمه:- بسم الله ماشاءالله ميرنا انتي اتحجبيتي.
ميرنا بسعاده:- ايوه يا فرح قوليلي شكلي حلو في الحجاب..
فرح بحب:- زي القمر يا حبيبتي..
ميرنا:- تسلمي يا فرحتي يلا عشان مش نتاخر علي الجلسه..
فرح:- يلا
꧁꧂
في مستشفي خاصه لعلاج الادمان...♡︎
ميرنا بخوف:- انا خايفه اوووي يا فرح.. 🥺
فرح بحب:- ان شاءلله خير يا حبيبتي وبعدين مفيش داعي للخوف انا هستناكي هنا يلا ادخلي..
ميرنا بتوتر:- حاضر..
_السلام عليكم يا دكتور..
_وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته مش قولنا بلاش دكتور ده وتناديلي باسمي..
ميرنا بخجل:- ما هو مش ينفع..
هو بضحك:- خلاص احمريتي كده ليه وبعدين مش اتفقنا اننا نكون اصدقاء يعني المفروض تناديلي باسمي..
ميرنا بتوتر:- تمام يا حمزه..
حمزه بابتسامة:- اول مره اعرف اني اسمي حلو كده..
ميرنا:- ممكن نبدا يلا...
حمزه:- اكيد..
وبعد انتهاء جلسه التأهيل النفسي (العلاج النفسي)..
حمزه:- هنكمل في الجلسه التانيه ان شاءلله..
ميرنا:- تماام يا حمزه سلاام..
حمزه بتوهان:- سلااام
_ميرنا خرجت لقت فرح نايمه علي الكرسي بره..
ميرنا بحب:- فرح اصحي انتي نمتي..
فرح بنعاس:- اسفه يا حبيبتي نعست وانا قاعده مكاني..
ميرنا:- ولا يهمك يا روحي يلا نمشي..
فرح:- يلا..
✯ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ✯
في شركه البحيري جروب ♡..
براء:- ها يـ يوسف نتجيه التحليل ايه..
يوسف بحزن:- ايجابيه ..
براء بحزن علي صديقه:- طب وانت هتعرف فرح..
يوسف بحزن:- مش عارف يـ براء اعمل ايه ممكن لو عرفت تسبني وانا حبيبتها اوووي..
براء:- اهدي يا صحبي اكيد هنلاقي حل..
يوسف:- انا مش عايز اخبي عليها حاجه وفي نفس الوقت مش عايزها تعرف..
براء بهدوء:- لا يوسف فرح لازم تعرف مش لازم تخبي عليها حاجه..
يوسف:- تمااام.. ♡ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ♡
في بيت فرح..♥
ادهم بحب:- يلا فرح انا جهزت الفليم...
فرح:-حاضر يـ بابا هجيب العصير وهيجي..
ميرنا بسعاده:- والفشار اهو يا سي بابا..
ادهم بضحك:- تعالي يا امينه يا بنتي..
فرح بضحك :- يلا الفليم بدء
ادهم قعد وخد بناته في حضنه وكان قاعدين في جو اسري مليان حب 🥺♥..
بعد انتهاء الفليم.. ♡
ادهم بحب:- يلا بنات الوقت اتاخر قوموا ناموا يلا..
ميرنا وفرح مع بعض :- حاضر يـ دومي..
في غرفه فرح.. ♡
فونها كان بيرن برقم يوسف..
فرح بسعاده:- الو يا يوسف...
يوسف:- بقالي فتره برن كنت فين يا فرح...
فرح:- اسفه كنت قاعده مع ميرنا وبابا بنتفرج علي فليم..
يوسف بحزن:- اوكي..
فرح:- مال صوتك يـ يوسف..
يوسف بتوتر:- مفيش بس انتي وحشت*يني مش اكتر..
فرح بخجل:- وانت كمااان..
يوسف:- وانا كمان ايه..
فرح بخجل:- وحشت*يني..
وقالتله تصبح علي خير وقفلت ع طول...
يوسف في نفسه:- وانتي من اهلي يا فرحتي..
✰ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ✰
في صباح اليووم التالي.. ♡
احمد بحب:- بقالك كذا يوووم متغير يا يوسف..
يوسف:- اسف يا بابا بس ده من ضغط الشغل...
احمد:- ولا يهمك يا حبيبي اقعد عشان تاكل..
يوسف:- حاضر..
وبعد مده بينتهي يوسف من تناول الطعام وبيذهب الي شغله..
𑁍ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ𑁍
عند فرح...
فرح:- وحشت*يني اوووي يا ساره..
ساره بحب:- وانتي كمان يا قلب ساره..
فرح:- يلا عشان اتاخرنا علي المحاضره..
ساره:- يلا يا قلبي..
ويذهبوا الي محاضرتهم...
♡ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ♡
وبيمر شهر ولا شهر لحد بقوا 6 شهور و معامله يوسف اتغيرت تجااه فرح وبقت جافه..
فرح بحزن:- معاملته اتغيرت اوووي يا ساره تعرفي بقالو اسبوع مش كلمني ولا اطمن عليا..
ساره بحزن علي حاله صديقتها:- اكيد يا حبيبتي ده ضغط شغل..
فرح ببكاء :- لا يا ساره ده من زمان ومعاملتو متغيره معايا اكيد معتش بيحبني يمكن حب واحده تانيه احلي مني..
ساره بحزن:- اهدي يا حبيبتي صديقني هتلقيه ضغط شغل مش اكتر...
فرح بشهقات :- مش عارفه يا ساره انا حبيبته ومعاملته دي بتموتني..
وهما بيتكلموا وصل مسدج علي فون فرح وكان مضمونه لو عايزه تعرفي جوزك متغير معاكي بقالو فتره ليه تيجي علي العنوان ده..
ساره:- مين بعتلك المسدج ده يا فرح..
فرح:- مش عارفه يا ساره من مجهول وحكتلها علي المكتوب فيه..
ساره:- وانتي هتروحي..
فرح:- اه انا عاوزه اعرف السبب يا ساره..
ساره:- هو انتي مش واثقه فيه يا ساره..
فرح بحزن: - لا اكيد واثقه فيه يا ساره بس يوسف مخبي عليا حاجه وانا لازم اعرفها..
ساره :- تمااام
فرح:- هتيجي معايا..
ساره :- اكيد مش هسيبك لوحدي...
فعلا بعد مده وصلوا المكان...
ساره :- خايفه يا فرح..
فرح بتوتر :-وانا كمان يا ساره..
ساره :- هو فين الاسانسير..
فرح:- هناك اهو...
فعلا ركبوا الاسناسير و وقف في الدور 20..
فرح لساره :- رني انتي الجرس يـ ساره.. وفعلا ساره رنت الجرس وفتحت بنت في غايه الجمال..
_ هي انتوا مين
_ مين يا اميره...
اميره:- مش عارفه يا حبيبي..
فرح لما سمعت صوت يوسف زقت اميره ودخلت لقت يوسف لابس بيجامه بيتي وبيلعب مع طفل..
فرح:- يوسف ...
يوسف بصدمه:- فرح....
يتبع الفصل التالي اضغط هنا
الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية "رواية احببت تلك السمراء "اضغط على اسم الرواية
تعليقات
إرسال تعليق