رواية ملكني الفصل الرابع 4 بقلم ملك امير
رواية ملكني الفصل الرابع
روحت اتصل برغد بس مكنتش بترد وفضلت ارن لحد ما ردت بس مكنش صوتها
=انت مينواي جاب فون رغد معاك
(هي اسمها رغد
=انت هتهزر انت مين
(بصي صحبتك في عربيه خبطتها ونقلناها مستشفي ****
الفون وقع من ايدي وبدات اعيط ومحمد اتخض وجري عليا
_ملك مالك في اي يحبيبتي في حاجه حصلت
=رغد
_مالها
=عملت حادثه وراحت مستشفي ****
_طب اهدي اهدي قومي هوديكي ليها
=طيب ماشي
كانت دموعها بتنزل بردو وانا مب بحب اشوفها بتعيط لبسنا واتصلت بصحابي قلتلهم مش هيننفع يجو انهارده وروحنا المستشفي اول ما دخلنا المستشفي روحت اسال عل الاوضه وسبتها ...
اول ما محمد سابني جه واحد وفضل يرخم عليا
›هو العيانين بقو مزز كدا امتي بس
=لما امك خلفتك يروحمك
›لي الغلط بس يقمر
_تحب اعرفك لي الغلط يبن ال****
›انت بتغلط فيا انت عبيط ياض انت
_بقلك ااي هعد لتلاته ممشتش من قدامي هخليك تندم عل ان امك خلفتك
›خوفت انا كدا
_خاف او متخافش ميخصنيش
ومسكني ومشي كان متعصب عروقه كلها بارزه وانا خفت منه اوي
=محمد
_انخرسي خالص مسمعش صوتك
سككت وزعلت منه وروحنا الاوضه الي فيها رغد واول ما دخلنا لقينا واحد جمبها وماسك ايدها كمان البجح
=ياستاذ انت بتاع اي تمسك ايدها
(احم انا اسف اي دا محمد
_غسان فينك عامل اي
(الحمدلله
=طب كويس انكو تعرفو بعض يلا برا بق
اول ما طلعو ابتديت اعيط وحضنت رغد. جامد كانت رجليها وايدها مكسورين كنت بعيط وفجاه حسسيت بايد بتملس عل راسي
~انا لسه مموتش علفكره
حضنتها اكتر ومردتش
=خوفت اخسرك انت كمان
~ملك لازم تفهمي ان الي حصلها مش بسببك دا قدرها
=متفتحيش في القديم المهم قومي يلا بس وانا اخدك دريم بارك واشوفك عروسه كدا
~ملك هو سوري عل اني بقطع اللحظه بس انا جعانه
=انت مهزءه يرغد
فضلنا نتكلم وبعدين لقينا اهلي واهلها داخلين علينا
وفضلنا معاها لحد الساعه 9 بليل ومحمد كان عايز يمشي بس مش عايز يدايقني وانا لاحظت دا
=بقلك اي بق انا هروح عشان مش قادرة هموت وانام
~روحي يختي بس تيجيلي بكرا وتجبيلي حواوشي
=مش هجبلك حاجه يلا امشي يلا يمحمد ولا اي
_اه يلا
كنا مروحين وركبنا العربيه بس متحركش
=هنفضل واقفين كتير يمحمد
_اه
ولف وبصلي
_انا اسف عل الي عملته بس ابن الكلب دا استفزني
=محصلش حاجه
_لا لا حصل وشكلك زعلانه تانا هصالحك
وكان بيقرب مني
=يستا انت عبيط هل انت عبيط احنا في الشارع
_طب مش مهم يلا تعالي هخرجك
خدني وداني دريم بارك وكخلنا وفضلنا نلعب كل العب اصل المكان دا مميز لينا اول مره اتقابلنا كانت هنا وكنا ماشين وروحنا ولسه هندخل البيت لقينا مدام ماجي دي طالعه ولابسه فستان ظاهر جسمها اكتر ما سترها
:انتو كنتو فين اصلي خبط عليكو اكتر من مره يعني ومحدش رد
=وتخبطي بتاع اي
:عادي يعني
=ااااه عادي قلتيلي بصي يمدام ماجي انت احنا عرسان مجوزين بقالنا يومين وبنحب ناخد راحتنا ياريت مش كل شوية بقي تيجي تخبطي علينا تمم
وكنت لسه هدخل انا ومحمد
:لي بس يمدام ملك يرضيك الي مدامك بتقولو دا ياستاذ محمد
كنت لسه هرد بس محمد قال
_شايف ان كلامها كلو صح عن اذنك يمدام ماجي
اول ما دخلنا حضنته
=حبيب مامي انت اه والله حبيبي
_طب مفيش حاجه لحبيبك
=حاجه اي يستا
_بوسه
=روح لامك تديهالك يستا
_وحيات امك طب تعالي
قام بايسني ابن مياده بااسني تاااني
_انا قلتلك كل مره هتغلطي فيها هيبقي فيها بوسه
=كل زج
_بتغلطي كتير يروحي
وقرب تاني وباسني المره دي اندمجنا سوا وبقيت مراته ديننا وقانونا
فات شهرين ورغد خفت وكنت معاها وبنهزر سوا وبعدين اغمي عليا اول ما فتحت عيني لقيتني في عياده ورغد جمبي ومبتسمه
~قومي يالي هتبقي مامي زي القمر يلا
=حاضر حاضر هقوم.....لا ثواني انت قلتي اي
~هتبقي مامي يكوكي وانا هبقي خالتو المهزءه
=احلفي
~والله يحبيبتي
فضلت اتنطت انا وهي ومبسوطين وبعدين روحت وانا روحت جري اصلا عشان اعرف محمد بس اول ما دخلت من باب الشقه كان البيت كلو ساكت دخلت للصاله ولقيت محمد ومدام ماجي وكانو كانو بيبوسو بعض ووو
تعليقات
إرسال تعليق