رواية صغيرة أرهقتني عشقا الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم بسملة بدوي
رواية صغيرة أرهقتني عشقا الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم بسملة بدوي
صهيب بشر............... نعم يرو'ح امك عايز تشوف مين
محمود بتوتر........... ررووز
صهيب بثرت عااالي عصبي............ متنطقش اسمهاااااا اوعاااااااااك تنطق اسمها على لساااااااانك ال*******
محمود بغضب........... هو قولت حااااجه اىا جاااي بقولك اني خلااااص عايزهاااا تسامحني عشان ابدأ حباه جدبده وخلاص انا شوفت بنت الحلاال يبقى خلاص خايف من اي
صهيب بسخريه............ انا اخاف منك انت ههه خيالك واسع اوي ولسا رايح يركب العربيه
محدود في نفسه........... استحمله عشان توصل للي عايزه ماشي ياصهيب ال********اصبر عليا بس
محمود بسرعه بيلحقه قبل ما يركب العربيه............ صهيب استني ياصهيب انا عارف اني والله غِلط بس انا ندمان ومش هعرف ابدأ من جديد هحس بالذنب على طول وروز اقصد احم مدام صهيب برده بنت عمي ومن لح'مي ود'مي
صهيب ببرود........... موافق
محمود فرح وقال......... طب ممكن اشوف روز احم اقثد مدام صهيب بقلمي بسمله بدوي
صهيب بصله بستهزاء وقال........ لا
محمود بهدوء........ صهيب دي اخر مره اشوفها خليها اشوفها
صهيب هز راسه ببرود وقال...... اخر مره
محمود في نفسه......... غبي قال اخر مرق قال هه اخر مره ليك انت مش انا ههه غبي
في الجهه الاخري
ساهر بغضب........... يعني اي اتجوزها الكلام ده على جثت*ي لو حصل انا اتجوز الشيطا'نه دي لييييه من قله البنات
الجد بخبث......... انا عارف كل حاجه ياساهر وعارف انك مجتش جنبها ولا حصل حاجه وعارف انها الي زقت روز
ساهر بصدمه....... نعم حضرتك بتهزر صح بقلمي بسمله بدوي
الجد بهدوء.......... ساهر يا بني انت انا متأكد انك الي هتغيرها وغلاوتي عندك نفذ طلبي واتجوزها بقلمي بسمله بدوي
ساهر: بس
الجد: ساهر يا بني ماتتعبش في قلبي انا ممكن امو'ت في اي وقت
ساهر : بعيد الشر عنك يا جدي انت ليك افضال كتير عليا ماتقولش كده ان شاء الله تجوزها بس مش انا الانسان ده با جدي ارجوك
وفجأه الباب اتفتح ودخلت نانسي
نانسي اول ماشافت ساهر مثلت البكاء......... اهي اهي الحيوا*ن ده لسا بيعمل اي هنا يا جدو خرجوااااااا برااااااا
ساهر بخبث وفي نفسه........ ماشي انتي الي جبتيه لنفسك وربنا لابربيكي من اول وجديد
وقال........ انا اسف يا جدي انا عارف اني غلط انا بجد اسف ومستعد اصلح غلطتي
نانسي في نفسها.......... ده اتجنن ده ولا اي هو اصلا مقربش مني بي احسن تلاقيه قرر ينسحب طبعا ما انا نانسي المغربي ما فيش حد يقدر يقف قدامي
قااطع شرودها ساهر بخبث........ انا مستعد اصلح غلطتي دي واتجوزها
الجد فهمه وقال....... موافق
نانسي بصدمه وصراااخ /.........
عند روز كانت بتسمع اغاني وترسم قاطعها خبط على الباب...... اتفضل
الخدامه....... صهيب بيه عايز حضرتك تحت في اوضه المكتب
روز بفرحه....... حبيبي يا صهيب اكيد جابلي الشيكولاته الي بحبها ونزلت جري لاوضه المكتب
وفتحت الباب بسرعه
صهييب حبيبيي اكيد جابلي النوتيلا الي بحبها عشان يصالحني بيها صح
وفجأه
محمود بسرعه......... اي القمر ده
صهيب بغضب وغيره عميا........ اي الي انتي لابساااااااه دااااااااااا
روز بخضه.......... ااااا انا انا
صهيب جري عليها واخدها في حضنه بعيد عن عيون محمود عشاان يحجب الرؤيتها عن محمود وهو بيحاول يشوفها
صهيب بغضب جحيمي.............. غووور من هنااا اخلص براااا
محمود :بس
صهيب بعصبيه....... براااااااااااا
محمود خرج بعصبيه وهو بيلعن صهيب بكل الي يعرفه
صهيب بشر وهو بيطلعها من حضنه: اي الي انتي لاااابساااااااه ده
روز برعب من شكله.......... اااا انا ااناوالله والله ما اعرف ان في حد معاااك والله سوسن ما قالتليش
صهيب بغضب وهو بيشاور على لبسهااااا....... ولو مش انا قولتلك ما تخروجيش من الجناح بالهدوم دي
روز بدموع.......... انا انا بس والله مش اخدت بالي انا بس كل الي كان هااممني الشيكولاته والله ما اخدت بالي يا صهيب واللله صدقني
صهيب بعصبيه....... فاكره المره الي فاتت عملت فيكي اي عشان خرجتي كده
روز برعب.......صصهيب وفجأه........
يتبع الفصل التالي اضغط هنا
الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية "رواية صغيرة أرهقتني عشقا "اضغط على اسم الرواية
❤
ردحذف