رواية لا احد مثلها الفصل الحادي عشر 11 بقلم ريناد احمد
رواية لا احد مثلها الفصل الحادي عشر
احمد سحب لين من وسط الناس دون علم سليم
احمد : ف الآخر حبيتيه بردو .. ده حبك بعد عذاب
لين : انت مالك اصلا
احمد : انا بحبك يا لين
وفجأة
_ وانا بحبك اوي يا احمد
لين : سليم انا ...
سليم بمقاطعة : عارف ان ملكيش ذنب بس روحي انت مع صاحبتك اللي بتتجوز دلوقتي وسيبيهولي
لين : لا هتيجي معايا .. سيبك منه .. متتعبش نفسك عشان واحد زي ده
احمد : واحد زي ده !!
سليم : انا بتكلم مع مراتي بتدخل ليه دلوقتي
احمد ضرب سليم في وجهه
سليم بغضب : روحي يا لين دلوقتييي
لين ذهبت دون أي كلمة وهي في قمة قلقها على سليم
سليم : بتضربني انا ؟ .. دانت امك داعيه عليك
سليم سحبه لخارج القاعة واخذ يضربه حتى نزف
لين ذهبت لهم مره اخرى : كفايه يا سليم ارجوك
احمد يتألم فقط
سليم : هسيبه بس لو لقيتك قربت من مراتي تاني يا احمد موتك هيكون ع أيدي انت فاهم !!!
احمد : ه هتشوف يا سليم
سليم ضربة مره اخرى : تمام وريني يا احمد ماشي
لين : متجوزه جون سينا
سليم : عيب عليكي يا حبيبتي
وضحكوا الاثنان ودخلوا القاعه مرة أخرى
احمد أخرج هاتفه : هتعمل اللي هقولك عليه
- هتعمل ****************
= تمام يا باشا
بعد انتهاء الفرح ذهب الجميع
وحور وحمزه وصلوا لبيتهم الخاص
حمزه : اتفضلي يا حياتي
حور ابتسمت بخجل ودخلت البيت
حمزه : هنعمل زي ما اتفقنا ؟
حور أشارت له بالايجابيه : انا داخله اهو اتوضى وتعالي بعدي عشان نصلي ونبدأ حياتنا بالصلاة
حمزه أشار لها بالايجابيه
وبالفعل بدأوا حياتهم بالصلاة
حور دخلت الغرفه : اطلع بقا عايزه اغير هدومي
حمزه أشار لها بالايجابيه
بعدها بخمس دقائق
حمزه دق الباب على حور لكنها لم تجيب ف فتح الباب وجدها تنام نوم عميق
حمزه ضحك : دي هبله
ونام هو الآخر
__________________________
الله اكبر
باليوم التالي
لين : سليم ، انا نازله شويه عشان مخنوقه
سليم : استني هاجي معاكي
لين : لا لا خليك انا عايزه ابقى لوحدي شويه معلش انا اسفه
سليم : ع راحتك بس متتأخريش
لين : حاضر
وهي تمشي وجدت سياره كبيره ذاهبه نحوها ونزل منها شخصان واخذوها بالسياره
لين بعدما فاقت من المخدر : انا فين
احمد : انت مع حبيبك
لين : انا محبيتكش اصلا
احمد : وانا حبيتك .. ولما احب حاجه لازم امتلكها
لين : انت حيوان
احمد : احترمي نفسك احسن ليكي ولسليم ماشي يا حبيبتي .. و اه حضري نفسك عشان الفرح بكره
لين : فرح ايه
احمد : ايه ده نسيت اقولك .. فرحنا يا حبيبتي فرحنا انا وانت
لين : ف الاحلام إن شاء الله
احمد : هيبقى ف الواقع وهتشوفي وتركها وذهب
- مراتك معايا
سليم : احمد !!! .. امك شكلها بتدعي عليك كل يوم بقا
احمد : اتكلم معايا عدل يا اما مش هتشوف حبيبتك تاني .. تؤ تؤ انا اقصد حبيبتي
سليم بغضب : مش هحلك يا احمد
احمد : حيلك حيلك بس .. عايز تشوفها قبل ما اتجوزها ؟
سليم : ت ايه يا روح ماما
احمد : ات .. جو .. ز .. هاااا .... فهمت كده ولا اقسملك الكلام اكتر
احمد اغلق المكالمه واغلق هاتفه أيضا
سليم حاول الاتصال به مره اخرى لكن لا فائده
سليم ذهب لبيت حمزه مسرعا
حمزه : جااااي حاااضر ... سليم !!
حور : مين يا حمزه
حمزه : سليم يا حور
حور : تمام طالعه
سليم : الحقني يا حمزه
حمزه : في ايه يابني قول
سليم حكى له ما حدث
حمزه : احمد !!!!
سليم اشار له بالايجابيه
حمزه : حووور
حور بفزع : نعم في ايه .. ازيك يا سليم
حمزه : مش وقته مش وقته وحكى لها كل ما حدث
حور بصدمة : ازاي احمد يعمل كده !!
حمزه : يلا نروح لبيت عيلتك دلوقتي .. يلا يا سليم
سليم اشار له بالايجابيه
حور : يلا
وصلوا لبيت عائله حور
حور بغضب : احمددددد
احلام : في ايه يابنتي ايه اللي حصل
حور : فين احمد يا ماما
احلام : مش عارفه ده خارج من بدري
حور تحاول الاتصال على احمد ولكن مازال هاتفه مغلق
احمد وصل للبيت
سليم : مش قولتلك موتك ع أيدي
احمد بصدمه : ....
حور : مكنتش اتوقع انك تعمل كده نهائي
احمد : انا عملت ايه
حمزه : اعمل نفسك من بنها بقا
احلام : هو عمل ايه يا جماعه فهموني
احمد : معملتش حاجه يا مرات عمي مش فاهم هما عايزين ايه
سليم لكمه في وجهه بقوه : هقولك انا يا طنط .. خطف لين يا طنط
احلام بصدمة : ايه !!!!
حور : انا مصدقتش زيك بالظبط .. بس احنا اتخدعنا فيه يا ماما
سليم : قول هي فين اخلص
احمد : لما اتجوزها
احلام : لا انت اتهبلت ع الآخر
سليم مسك احمد من قميصه واخذ يضربه
احمد بألم : خلااااااص
سليم : اخلص قول
حمزه : تعالى معانا كمان
سليم : اخلصصص
احمد بخوف : ح حاضر وقال لهم ع العنوان وذهبوا للعنوان ومعهم احمد
احمد : هي جوا
وأشار بيده لرجل من رجاله للهجوم عليهم
احد الرجال : مراتك انت كمان بقت معايا ومسك حور ووجه عليها سلاحه
حمزه بصدمه : احمدددد .. دي بنت عمك يا اهبلللل
احمد : خلوني اتجوز لين وانا هسيب حور
سليم : انت عبيط
حمزه : سيبهاااا
_ مش هسيبها غير لما تغوروا من هنا
سليم حاول الاقتراب منه بهدوء وأخذ منه السلاح : هتسيبها بقا ولا اخلص عليك ؟
حور ركضت لحمزه وعانقته بخوف
حمزه : اهدي يا حور
حور أشارت له بالايجابيه
سليم ضرب الرجل بقوه حتى فقد وعيه
سليم مسك احمد من قميصه : يلا ادخل معانا
ودخلوا جميعهم
سليم عندما رأى لين ركض لها وعانقها بشده
لين ببكاء : اتأخرت كده ليييه .. انا خايفه اوي
سليم : متخافيش يا حبيبتي .. انا معاكي
لين وقفت وعانقت حور
حور : اهدي يا لين اهدي .. احنا كلنا معاكي
احمد : خلاص خلصتوا ؟ .. جه دوري بقا
وفجأة .....
يتبع الفصل التالي اضغط هنا
تعليقات
إرسال تعليق