Ads by Google X

القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية عندما يعشق الملاك الفصل التاسع 9 بقلم ملك عمرو

رواية عندما يعشق الملاك الفصل التاسع 9  بقلم ملك عمرو

رواية عندما يعشق الملاك الفصل الثالث 3 بقلم ملك عمرو

رواية عندما يعشق الملاك الفصل التاسع

وركبو العربيه وفي طريقهم للمطار
ملك: ادهم فاضل كتير
ادهم: لا يا حبيبتي خلاص ساعه بالكتير ونوصل
ملك: طب انا جعانه
ادهم: خلاص هنقف دلوقتي واجبلك اللي انتي عايزاه
بعد نص ساعه
ادهم: نامي النص ساعه دي
ملك ومسكت ايدو: مبعرفش انام إلا في حضنك
ادهم: ده احنا مبقلناش يومين متجوزين
ملك: والله انت قطاع ارزاق منك لله
ادهم بضحك: بهزر والله خلاص يلا قربنا نوصل
ووصلو للطياره
ادهم: تعالي ننام بقا لحد ما نوصل... وناموا فعلا
وبعد خمس ساعات ووصلو
ملك: اللللللله ايه المكان الحلو ده
ادهم وهوا ينظر في عينها: مش احلي من عيونك
ملك بخجل: ادهم الناس بتتفرج علينا
ادهم وهوا يقترب منها: انا مش شايف حد غيرك انتي كل الناس
ملك وهيا تجري امامه هروباً منه: فين الشاليه
ادهم بضحك: بقا كده ماشي تمام
ودخلو الشالية
ملك: حبيبي
ادهم بزعل مصطنع: انا زعلان منك متكلمنيش
ملك: ايه ده انا عملت ايه
ادهم: هربتي مني واكمل بغمزه ولازم
تتعاقبي وجري وراها
ملك: يلهوااااي هياكلني الحقوننننني
ادهم: بس يا مجنونه هتفضحينا
ملك: طب انا عايزه اغير
ادهم: هوا انا ماسكك
ملك: يعني اطلع برا
ادهم: يعني ده كلام برضو ده انا زي جوزك حته
ملك وهيا تفكر في نفسها: طب اخرجو ازاي ده دلوقتي
ملك بخبث: يا حبيبي اطلع عشان تتفاجئ
ادهم: اذا كان كده ماشي موافق
وخرج ادهم وبدلت ملك ملابس الخروج الي بيجامه كات شورت...... وخرجت لأدهم
ملك بخجل: ادهم
ادهم بذهول وتصفير: انسه هوا حضرتك مرتبطه
ملك بضحك: ادهم في ايه
ادهم بضحك: بصي تعالي معايا فيه كلام كتير عايزه اقولهولك................(بس مش هنقول اكتر من كده عيييب😂😂)
.........................................
في مكان تاني
كايلا تسير في الشوارع تفكر ماذا تفعل لتنتقم منهم..... وفجأه تيجي عربية تريللا تدوسها وتمووووت والحمد لله خلصنا من شرها البعيده😂😂
.........................................
عند احمد
احمد: الو
_الو
احمد: عامله ايه
_الحمد لله كويسه انت اخبارك ايه
احمد: الحمد لله بخير بقلك ايه انا عازمك علي العشا موافقه
منه: ماشي موافقه بس بمناسبة ايه
احمد: لا عادي عايز اسئلك سؤال بس مينفعش في التليفون
منه: خلاص ماشي نتقابل الساعه8
احمد: اوكي تعاليلي في المكان ده******
(عند ملك وادهم)
ملك : ادهم انا عايزه انزل
ادهم: ماشي تعالي يلاا ننزل نتغدي
ونزلو فعلا للصاله عشان يتغدو
ادهم: الاكل هنا حلو اوي حضري نفسك بكره هنطلع رحلة يخت
ملك: الله بجد ايه كل الحجات الحلوة دي
ادهم: انا اعمللك كل اللي انتي عايزاه واكمل بخبث: وبرضو انتي لازم تعمليلي اللي انا عايزه
ملك باستغراب: عايز ايه
ادهم: بيبي
ملك بضحك: اوعدك يا حبيبي اول ما نرجع علطول هننزل وسط البلد تنقي اللي انت عايزه
ادهم: لا انا مش بهزر انا عايز ولد بجد
ملك: وده هتجيبو منين ده
ادهم: انا هقلك
(وبسسسسس خلاص كده كفاية)
الساعه 8
منه: اهلا
احمد: اهلا اتفضلي اقعدي
منه: قول بقا كنت عايزني في ايه
احمد: عايز اكلم باباكي
منه: ليه
احمد: اصلي عايزك
منه: عايزني ازاي يعني
ولقت احمد نزل قدامها علي ركبتو وطلع علبه فيها خاتم
احمد: تقبلي تكوني شريكة عمري تقبلي تكوني حبيبتي تقبلي تكوني نصي التاني في كل حاجه تقبلي تتجوزيني
منه بدموع الفرحه: موافقة
والمطعم كلو سقفلهم
احمد: قولي لباباكي انا جاي بكره عشان اخطبك
منه: بالسرعه دي
احمد: انا هاين عليا اقوم اخدك دلوقتي ونروح لباباكي
منه: لا لا بكره حلو
احمد: احببتك يا من سرقتي قلبي
منه ابتسمت وخبت وشها من الخجل
.......................................
في صباح يوم جديد
ادهم: صباح الخير يا حبيبي
ملك: صباح الخير يا قرة عيني
ادهم بضحك: حلوه قرة عيني دي
ملك: عارف يا ادهم
ادهم: نعم ياروح ادهم
ملك: نفسي يبقا عندي بنت وولد
ادهم: طب ايه
ملك: ايه
ادهم: مش يلاا
ملك: يللا ايه
ادهم بضحك: انتي فهمتي ايه يخربيتك انا قصدي يللا عشان ننزل رحلة اليخت
ملك: ايه ده بجد طب اذا كان كده ماشي
ونزلو فعلا ووصلو عند اليخت وطلعو عليه واليخت اتحرك مكانش فيه غيرهم فيه
ملك: انا بخاف من البحر جدا وبدإت تاخد نفسها بالعافيه
ادهم: هش هش انا جنبك وحضنها وهيا استسلمت
ملك: ادهم انت بتحبني
ادهم: دي كلمه قليله اوي يا ملك انا مش بس بحبك انا بعشقك انا ادمنتك انت بقيتي في دمي
ملك: وانا كمان والله بحبك اوي اوي...... عارف يا ادهم لما نرجع الكلية لو شوفتك بس واقف تتكلم مع بنت هيكون اخر يوم فعمرك
ادهم بخوف مصطنع: لا وليه الطيب احسن
وكملو اليوم كلو في اليخت
ورجعو الشاليه تاني
وادهم خد ملك في حضنو ونامو
في صباح يوم جديد
ملك وجدت هاتفها يرن
ملك: الو
منه: ملك مش هتصدقي
ملك: ايه قولي
منه: احمد طلب ايدي من بابا والخطوبه اخر الإسبوع
ملك بفرحه: بتهزري
منه: يلا ارجعي بقا عشان تساعديني في تحضيرات الخطوبه
ملك: طبعا طبعا احنا خلاص يومين وراجعين
منه: ترجعوا بالسلامه يا قلبي
واغلقت الهاتف
ملك: ادهمممم اصحا بقا بقالي ساعتين بصحي فيك
لا رد
ملك: يا ادهم بقا
لا رد
ملك: جاتلي فكرة وجابت مايه ساقعه وغرقتو بيها
ادهم: يلهوااااااااي بغرق
ملك بضحك: محتاج تتصور وربنا
ادهم: بقا كده يعني ماشي وجري وراها
ملك: ادهم اهدي انت هتعمل ايه
ادهم: هعاقبك
ملك: لا ابوس ايدك خلي قلبك ابيض
ادهم: خلاص سامحتك
ملك بتنهيده: الحمدلله
ادهم: بقلك ايه ماتيجي نقعد اسبوع كمان
ملك: لا لا مش هينفع انت متعرفش ولا ايه
ادهم: اعرف ايه
ملك: احمد راح اتقدم لمنه وخطوبتهم اخر الاسبوع
ادهم: ايه ده بجد ومسك تليفونه لقي ٢٠ رساله من احمد
ادهم: يلهوي كل ده
ملك: في ايه
ادهم: احمد باعتلي 20 رساله
ملك بضحك: مانت قافل تليفونك كإننا منعزلين عن العالم
ادهم: وهوا اللي يبقا معاه القمر نفسو مبيقفلش تليفونه
ملك بخجل: طب رد عليه ورد عليه فعلا وقاللو انو يومين وراجع
بعد يومين
ادهم: يللا يا ملوكتي عشان نمشي
ملك: يللا بينا
وركبو الطيارة ووصلو بخير الحمد لله
.................................................
منه: الو يا احمد
احمد: الو ياروحي
منه: بابا قاللي انك عايز نكتب الكتاب كمان
احمد:اه انتي ايه رأيك
منه: انا موافقه معنديش مانع
احمد: حلو اوي خلاص ماشي
......................................
يوم الخطوبه
منه: ملك انا متلغبطه اوي حسه ان هيجرالي حاجه
ملك: بعد الشر عليكي انتي بس متوتره
منه: احمد فاضللو عشر دقايق يا ملك انا خايفه
ملك بضحك: يابنتي خايفه من ايه هوا هياكلك دي خطوبه وكتب كتاب بس يعني
منه: طب انا شكلي حلو
ملك: قمر قمر يا قلبي
ووصل احمد وكتبو الكتاب
المأذون: بارك الله لكم وبارك عليكما وجمع بينكما في خير
احمد قام شال منه ولف بيها (حضن كتب الكتاب🙂)
ملك: الف مبروك ياروح قلبي
ادهم: مبروك يا صاحبي
_الله يبارك فيكو
وانتهي اليوم وذهب ادهم وملك الي بيتهم
ملك: هيييييح تعبت اوي انهارده
ادهم: والله مانتي لوحدك
ملك: طب يللا ندخل ننام ولسه هتكمل وهيا ماشيه في طريق الغرفه فقدت وعيها
و.......... 

يتبع الفصل التالي اضغط هنا

الفهرس يحتوي علي جميع فصول الرواية كاملة ''رواية عندما يعشق الملاك'' اضغط علي اسم الرواية
reaction:

تعليقات