رواية عندما يعشق الملاك الفصل الثامن 8 بقلم ملك عمرو
رواية عندما يعشق الملاك الفصل الثامن
ضرب نار في كل حته واتصاب ادهم في صدره
ملك بصريخ: ادهممممممممممممم لااااا
ادهم بصوت واطي وضعيف: ملك حبيبتي متعيطيش انا عايزه اقلك اني بحبك اوي
ملك بعياط: لا يا ادهم هتبقا كويس والله اوي والنبي متسبنيش
ادهم فقد الوعي
ملك كلمت الاسعاف بسرعه وتم دخول ادهم للعمليات
(انا نكدية اوي مينفعش اكمل فرحتكو🤣)
منه: يا حبيبتي متعيطيش هيبقي كويس
ملك بعيط هستيري: انا خايفه يسبني انا مش هعرف اعيش من غيرو مش هعرف
احمد بحزن: متخافيش يا ملك ادعيلو وهو هيبقي كويس
وفجأه ممرضين داخلين وخارجين يجرو علي اوضه ادهم وخرج الدكتور
ملك وهيا بتجري: دكتور ادهم بقا كويس صح يا دكتور رد يا دكتور عشان خاطري
الدكتور بحزن: للأسف المريض حالتو صعبه اوي
ملك بضحك جامد: ههههههههههه انتو اكيد بتتكلمو علي حد تاني ادهم عامل ايه دلوقتي
الدكتور بحزن: ادعولوا الاربعه وعشرين ساعه الجايين يعدو علي خير
ملك بعياط هستيري: انا انا عايزه ادخللو دلوقتي
الدكتور: مينفعش يا ان... ولسه هيكمل
ملك جريت علي اوضة ادهم من غير ما تسمع ردو
ملك: ادهم حبيبي يلا يا ادهم عشان خاطري يا ادهم يلا اصحا بقا هوا انا موحشتكش ولا ايه انا كده هزعل منك يلا يا ادهم بقا عشان خاطري
وعدا يومين وادهم حالتو اتحسنت عن الاول وملك فضلت قاعده معاه مسابتهوش
ادهم: حبيبي تعالي جنبي
ملك: اهو اديني جيت
ادهم: ملك بصي انا عارف مين اللي ورا الموضوع ده عشان كده لازم بعد ما اخرج نتجوز علطول
ملك: ماشي انا موافقه هروح انا مع منه نجيب الفستان وهجيلك
ادهم: ماشي يا حبيبي خلي بالك من نفسك وخلي احمد يوصلكو
....................................
كايلا: يا بهايم يعني الطلقه جت في ادهم مش في البت لييييه مشغله بقر معايا
مجهول: يا هانم ده اللي حصل والموضوع كبر مننا واحنا منعرفش اي حاجه عنهم دلوقتي
كايلا: تمام ماشي مش عايزه اشوف حد قدامي
......................................
ملك: ها حلو ده
منه بدموع: الله يا ملك حلو اوي ايه الجمال ده
ملك: متعيطيش والله اعيط معاكي يلا انا هاخد ده كده مش ناقص حاجه
احمد: منه سيبي ملك تحاسب وتعالي عشان عايزه في كلمه
منه باستغراب: ماشي يللا
احمد بتوتر: مش عارف ابدأ منين
منه: في ايه يا احمد قلقت ولسه هتكمل
احمد: بحبك
منه: ايه نعم انت بتكلمني انا
احمد: اه انتي
منه بتهرب: ملللك تعالي يللا نجيب الهيلز
وانتهي اليوم وجاء يوم الزفاف
ملك: صباح الخير
الام ولأب: صباح النور يا عروسه
منه: انا كلمت الميكب ارتيست هتيجي الساعه 3
ملك: تمام ماشي حلو كده
عند ادهم
احمد: صباح الخير يا عريسسس
ادهم: صباح النور يا صاحبي كلو تمام
احمد: اه يا ادهم كلو تمام انا هجزتلك الطياره بكره الساعه 8
ادهم: طب يلا بقا البس عشان ننزل
عند ملك
ملك: يلا نبدأ بقا عشان الوقت
الميكب ارتيست: ما شاء الله عليكي انتي مش محتاجه ميكب اصلا
ملك: ربنا يخليكي يا حبيبتي يارب
وانتهت ملك من كل التجهيزات وارتدت فستانها
منه بدموع وهيا في حضن صديقتها: خلاص هتتجوزي يا لوكا وتسيبيني خلاص
ملك: متعيطيش بقا هعيط انا كمان والله
منه: لا خلاص خلاص ادهم كلمني وقاللي نص ساعه وهيوصل
ملك: انا متوتره اوي حسه ان فيه حاجه ناقصه
منه: لا لا اهدي كده عايزين اليوم يعدي من غير قلق
(ووصل ادهم)
منه: ملك اقفي بضهرك يلاا عشان يتفاجئ (الفرست لوك يا جماعه🤣 وفضل ادهم يلف ولك تلف وهبل يعني ملوش لازمه فصيله اوي انا صح😂😂)
ادهم اول ما شاف ملك شالها ولف بيها: ايه القمر ده بس
ملك: انتَ اللي قمر علفكره
ملك انجشت ادهم وركبو العربيه ووصلو القاعه
(خلص الفرح)
ملك: هتوحشيني اوي اوي يا ماما
الام بدموع: بطلي هبل ده انتي يومين وتيجي انتي وجوزك عندنا
وخلي اليوم بعد تسليم الاهالي وادهم وملك رواحو بيتهم
ملك: ممكن تطلع عشان اغير
ادهم: اه ممكن طبعا
وبدلت ملك ملابسها
ادهم: ايه الحلاوه دي
ملك: ده من زوقك يسطا
ادهم: ايه مين نعم يسطا؟!
ملك: ايه مالك في ايه
ادهم: ملك فين
ملك: مانا موجوده اهو
ادهم: لا مش ممكن تكوني ملك فين ملك اللي رقة العالم فيها
(جماعه انا قصدي ملك اللي في الرواية😂)
ملك برقه: ادهم
ادهم: قلبه
ملك: انا غيرت رأيي
ادهم: في ايه
ملك: انا عايزه ارواح بيتي
ادهم: مجنونه دي ولا ايه ماهو بيتك اهو
ملك: عايزه اروح عند مامي
ادهم بضحك: لا بقا بتهزري قال كده وهوا بيجري وراها
ملك بصوت عالي: يا مامي الحقينااااي حد يلحقني هياكلني
(بس كده واليوم خلص وكل حاجه كانت حلوه في اليوم ده)
في صباح يوم جديد
اشرقت الشمس علي الملاك النائم وكانت تتأمل ملامحه
ملك بهمس: قد ايه انت حلو اوي
ادهم بإبتسامة زادته وسامه: انا حلو للدرجادي
ملك بخجل: انا انا
ادهم بضحك: صباح الخير يا روحي
خلاص مش هنأنأن كتير يلا عشان اهلي واهلك زمانهم جايين
ملك: ماشي اطلع هدخل اخر شاور واطلع
بعد ساعتين اهل ملك واهل ادهم جم
....................................
الام: ملك حبيبتي عامله ايه
ملك: الحمد لله يا ماما طمنيني عليكي وانت يابابا يا حبيبي عامل ايه
الاب والام: احنا الحمد لله كويسين
وبعد كلام كتير
الاب: هنمشي احنا بقا يابنتي عشان تعبناكوا معانا
ملك: تعبك راحه يا بابا
ومشيو اهل ادهم واهل ملك
ادهم: جهزي الشنط يا حبيبتي مسافرين
ملك من الفرحه نطت عليه حضنتو: بجد يا ادهم هنروح فين
ادهم: ده انا كده اسفرك كل يوم بقا مش هقلك دلوقتي مفاجئه
يتبع الفصل التالي اضغط هنا
تعليقات
إرسال تعليق