Ads by Google X

القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية عندما يعشق الملاك الفصل السابع 7 بقلم ملك عمرو

رواية عندما يعشق الملاك الفصل السابع 7 بقلم ملك عمرو

رواية عندما يعشق الملاك الفصل الثالث 3 بقلم ملك عمرو

رواية عندما يعشق الملاك الفصل السابع

وعندما اشتري ادهم الايسكريم لملك لم يجدها في مكانها
ادهم بخضه: مللللللك انتي فين
وظل ينادي بأعلي صوت عنده لمده خمس دقايق........... وفجأه
ملك من خلف ادهم: بخخخخخ
ادهم وقد ضدمها اليه: ملك انتي بخير حصللك حاجه
ملك بخجل: في ايه يا ادهم ابعد كده الاول  لنولع كلنا انا كنت مستخبيه عادي
ادهم: لا والله ليه ان شاء الله متجوز طفله لتكونيش طفله يابت وانا معرفش حسابك معايا بعدين ها ومسيرك تقعي فإيدي
رقضت ملك ووادهم ورائها وفجأه.... اصدمت ملك بعمود كبير ووقعت بين ايادي ادهم
ملك: اااااااه راسي
ادهم وهو ينظر في عينيها: مش قلتلك مسيرك تقعي في ايدي
ملك بخجل: طب وسع كده ياعم انت خلينا نشوف الايسكريم ده بيقول ايه كده
ادهم: طفسه..... خدي ياختي
وكمل بخبث: استني استني حيلك ايه مفيش مقابل
ملك: ارغي عايز ايه
ادهم شاور علي خدو
ملك: هاهاهاهاها انسي يا بابا
ادهم: براحتك مفيش ايسكريم
ملك: بص العصفوره........وخدت الايسكريم وجريت
ادهم:وربنا هبله
وكملو اليوم في سعاده كبيره وراجعين بالعربيه في الطريق........
ادهم: ملوكتي
ملك: امممم نعم
ادهم: بتحبيني!
ملك بإستعباط متصنع: افندم انت بتكلمني انا
ادهم: هيا الانسه شايفه حد معانا تاني في العربيه وانا مش واخد بالي
ملك: هاهاهاها لا انا انا انا خلاص بس اسكت بقا
ادهم: اديني ساكت مستني السنيوره تتخرج عشان نتجوز بقا
ملك: بتحبني!
ادهم بضحك: افندم بتكلميني انا
ملك بضحك اكبر: هاهاهاها ماشي يا خفيف
....................................
عند احمد
احمد: امير انا هروح واقلها بحبك
امير: ما تصبر بقا انت مشفتهاش اللا مرتين بس وبعدين انت مقلتليش اسمها ايه
احمد: منه
امير: هوا لو اللي في بالي يبقا انت وقعت يباشا
احمد: ايووون هوا اللي في بالك منه صاحبه ملك
((معلومه سريعاً: احمد شاف منه يوم لما كانو في المستشفي ويوم الخطوبه اللي مكملتش))
امير: خلاص يا معلم يبقا انت تقول لأدهم وادهم يقول لملك وملك تقول لمنه
احمد: ايه ياعم كل ده انا جاتلي فكره
امير: قول
احمد:...........................
امير: حلو اوي ده اشطا بكره يحصل
..............................
في مكان تاني
كايلا: لا انا هتجنن ادهم مختفي لا والبت الصفرا كمان مختفيه لا لا لا مش ممكن
مجهول: الو يا هانم عربيه ادهم واقفه في العنوان ده*******
كايلا: ده بيتها انا مش قلتلكو يا بها*يم تراقبوه هوا والبت ميغفلوش عن عنيكو ثانيه واحده
مجهول: والله يا هانم محدش غفل ثانيه
  ..........................................
ملك وادهم في كافيه
ادهم: يعني ايه يا هانم اعرف ان فيه عريس كلم باباكي
ملك حبت تغيظ ادهم: اسكت يا ادهم يلهوي علي عنيه لون السما مش انت عينك خضرا وينهاريي بقا علي شعرو ملاك جاي من السما كان نفسي ادخل ابوسو من التليفون
ادهم بعصبية: ملللللللللللللللللك اتعدلي كده ها
ملك بضحك: بتغيري يا قطتي
ادهم: يعني هوا ميعرفش انك متجوزه
ملك: متجوزه! ده قول بس يابا انت هتستحلاها ولا ايه
ادهم: مانا كمان أسبوعين بالظبط هخليه قولا وفعلا يا قمر
ملك: خلاص يا ادهم اتلم...... بتغير يا ولا يا ادهم
ادهم: طب اسكتي بقا وعدي ليلتك تمام
(ملحوظه للي مستغرب ادهم ليه بيقول ان فاضل أسبوعين ويتجوزوا)
فلاش باك
ادهم: عمي انا بقترح نخلي الفرح قريب زي ما حضرتك شايف انا ليا اعداء كتير طول ما ملك بعيد عني هيأذوها
الاب: ماشي يا ابني معنديش مشكله
بااااااااااك
ملك: يلا يا ادهم عايزه ارواح
ادهم: ماتيجي معايا
ملك: فينن
ادهم: البيت
ملك: انت شكلك اتجننت خالص والله انا ما نقصا هطل علي بالليل كده
ادهم: هطل!!! كلها أسبوعين وكمل وهوا بيغمزلها وحسابك معايا في بيتنا يا قمر
ملك: ادهههههههههم يلا هرواح
وذهبت الي بيتها وادهم ذهب الي بيته
..............................
مجهول: يا هانم ادهم بيه رجع فيلته ومعهوش حد
كايلا بضحكه خبيثه: حلو اوي وبدأنا اللعبه
في صباح يوم جديد
ملك بنعاس: الو مين
ادهم: يعني هوا حد بيتصل بيكي غيري قومي يلا عشان ننزل نجيب الفستان.
ملك: ايه ده ادهم فستان ايه ده
ادهم: متجوز واحده معدومة الذاكره فستان الفرح ياختي
ملك: فرح مين
ادهم بعصبية: لا ماهي مش ناقصا غباوتك عالصبح فرحنا يا ختي ده انتي لو مخصوبة عالجوازه مش هتقولي كده
ملك استوعبت: انا نسيت خالص معلش حاضر هخلص واكلمك
..................................
كايلا: يلا نفز
مجهول: حاضر يا هانم
..................................
ملك وادهم في العربية
ادهم: اخيراً يا حبيبي هنتجوز
ملك: مش مصدقه والله
ملك: استنا  التليفون بيرن
الو يا حبيبي
ادهم: حبيبي مين يابت ما تتعدلي
ملك: ماما يا ادهم ماما
الو يا ماما عايزه حاجه
الام: لا يا حبيبتي بتطمن عليكي بس
ملك: انا كويسه يا ماما يا حبيبتي
وفجأه تأتي سيارات حول سيارة ادهم وتضرب عليهم نار
ملك: عاااااااااا ادهمممم مين دول
وفجأه
يتبع الفصل التالي اضغط هنا

الفهرس يحتوي علي جميع فصول الرواية كاملة ''رواية عندما يعشق الملاك'' اضغط علي اسم الرواية
reaction:

تعليقات