رواية صغيرة أرهقتني عشقا الفصل الرابع عشر 14 بقلم بسملة بدوي
رواية صغيرة أرهقتني عشقا الفصل الرابع عشر 14 بقلم بسملة بدوي
صغيره ارهقتني عشقا
تكمله البارت 12
بقلمي/ بسمله بدوي
ادم بشر .......الي بتقوله صح
_ادم انا
صح ولااااااا
هزت راسها بنعم ومنهاره في العياط
سما بخبث........ انا مضطره امشي حالا انا الحمدلله ريحت ضميري ومشيت هي فرحانه أن الخطه بتاعتهم نجحت
ادم بحزن ......لي عملتي كده
ريماس بدموع ......ادم اسمعني ارجوك متظلمنيش
ادم بصراخ ........اسمع اي وزفت اي انتي انسانه كذابه ومخادعه
ريماس بدموع ........ والنبي متظلمنيش انا كل ده مكنش بارادتي
ادم بغضب ........أنتي اي يشيخه ما بتشبعيش كذب انتيبيي اي بس خلاص انا هعرف اخد حقي منك ازاي واعرفك ازاي تخدعي أو بس تجيلك الجرأه تكذبي عليا
ادم والنبي اسمعني وبعدين قالت بخوف ......ادم لاااا والنبي اسمعني انت انت هتعمل اي وفجاه
_____________________________
عند ملك
ملك بصتلهم بحسره وهي هتموت من القهر قاطعها صوته الرجولي القوي .......اومال انا اي
مي بغضب ......وانت مين انت كمان
معاكي المقدم زيدان الرفاعي في الداخليه وقريب جدا هبقي خطيب ملك
ملك بصتله بصدمه من كلامه
مي بغضب ....... يعني اي لااا انت اكيد كداب
شهاب بغضب ........وبتقولي عليا خا'ين وانتي الي شكلك مدوراها و قاطعه لكمه من زيدان
زيدان بشر ........ احترم نفسك احسنلك ولا هزعلك على نفسك
مي بغل .......... فرحانه انتي بالي بيحصل صح
ملك بصرااخ ......اسكتي اسكتييي بقا حراااام عليكوا عملتلكو اي انا عشان تعملوا فيا كده هااا عماتلكم اي عشان تجر'حوني بالشكل ده
مي بخبث........... معلش. بقا القلب وما يريد
ملك بصرااخ ....... انتي جايبه البرود ده منيبن وبعدين لي ماقولتليش من الاول انك بتحبيه لي بينتيلي انك بتحبيني خلتيني اقولك كل أسراري وكل حاجه واعتبرتك مش بس صحبتي وبنت خالتي لا اعتبرك اكتر من اخت ليا
مي بغل ......اي ده الدكتور ملك معتبراني اختها لا لا ده شرف كبير عليا
ملك بشراسه ......... من النهارده انتي ولا صحبتي ولا حاجه زيك زي الغريب وماتخافيش كمان تدين تدان هيحصل فيكي الي عملتيه فيا خلصت كلامها وطلعت تجري ،زيدان بصلهم باستحقار ومشا وراها
ملك ملك استني
ملك متجاهلاه ومستمره في العياط والجري
زيدان بغضب ......ملك استني حاسبه العربيه ي مجنونه وشدها بسرعه لحضنه
ملك بتوتر .....انت انت ازاي تعمل كده
زيدان ببرود .....ده بدل ما تشكريني اني انقذت حياتك
ملكش دعوه بيا سيبني في حاااالي
زيدان ببرود .......خلصتي اركبي عشان اوصلك
ملك باعتراض .......لا مش راكبه
زيدان ببرود......بلاش الشغل ده انا فاهمه كويس وحافظه الي هو معلش انا مبركبش مع شباب و النظام ده فا متعمليش فيها محترمه واول مره تركبي مع شاب و
ملك بغضب .... انا محترمه غصب عنك ي'قليل الذوق والأدب وضربته بالالم جامد
_نهار أبوكي اسود ايه الي عملتيه ده
خافت من شكله ولحسن الحظ كان في تاكسي شاورتله وركبت بسرعه
زيدان بشر ........آه لو شوفتك تاني ورحمه امي ما هرحمك
___________________________________
روز بصدمه ........اييييه
صهيب بغضب جحيمي وعروقه برزت........... براااا ي ****** بلا حامل
(فاكرين البنت الي في أول بارت في النايت كلاب هي دي )
صهيب بهدوء مخيف........مين الي باااعتك يبت انتي
البنت بتوتر......مممفيش حد باعتني ووبعدين انا هرفع عليك قضيه
صهيب بصوت زي فحيح الافعي
......... انتي عااارفه انا مين يا ****انتي انا صهيب المغربي يعني امحيكي بس هعطيكي فرصه تقولي مين الي باعتك بدل وعزه وجلاله الله لكون موريكي وشي التاني
البنت "لقاء "بتوتر ....... انا مبكذبش ا
قاطعها صوته الجمهوري......عزززز بعدين ثواني دخل راجل ضخم وباين عليه الإجرام والشر
امرك يباشا
صهيب بخبث.......خدها وظبطها وانت عارف الباقي
عز بشر ......حاضر يباشا انت تأمر
البنت بزعر ......انتوا عااايزين مني اي
صهيب ببرود .....اي ده هيفسحك برااا خودهاااا ي عززز
عز بشر وبيمسكها جامد من أيدها
لقاء بخوف ......خلاص خلاص هقول الحقيقه
صهيب ابتسم بشر وقال ببرود ......سامعك اتكلمي
اا الي باعتني عماد باشا
صهيب بغضب جحيمي ........ بتقولي مين يعني مش محمود الي باعتك
لا والله يباشا عماد بيه الي باعتني
قاطعهم دخول رجاله كتير مسلحين ،روز جريت على صهيب بخوف من شكلهم
ثواني ودخل شاب طويل بعيون خضراء وشعر بني فاتح وقال بحب مزيف........ وحشتني ياراجل ماشوفناش بعض من زمان قولت آجي اشوفك واطمن على المدام
اي يروزي مش فكراني
صهيب بغضب جحيمي.......احترم نفسك انا ماسك نفسي عندك بالعافيه
عماد وهو بيوجه كلامه ل روز
اي مش هتقوليلي حمدالله على السلامه ي ياسر
روز بصدمه ......ياسر
صهيب بغيره وغضب ........ انتي تعرفيه
روز بخوف ......اا
ياسر بخبث........ روز قوليلي انا ابقالك اي ولا اقولك انا وروز بنحب بعض بس حصل ظروف واضطريت اسافر واهو انا رجعت عشانها
روز بغضب ........ لا خلاص الي بينا انتهي قبل ما يبدأ يا ياسر انا خلاص معتش بحبك انا بحبك جوزي وعمري ما هسيبه ولا هبطل احبه
ياسر بغضب.........يعني اي
صهيب ببرود عكس الي جواه.......يعني لم العيال الي معاك دول وبرا
عماد بشر .......مش بساهل كده وفجأه
*************
_صهييب لااااااااااااااااا
يتبع الفصل الخامس عشر اضغط هنا
الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية "رواية صغيرة أرهقتني عشقا "اضغط على اسم الرواية
تعليقات
إرسال تعليق