Ads by Google X

القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية من احييت قلبي الفصل الحادي عشر 11 بقلم موني وسكر

  رواية من احييت قلبي الفصل الحادي عشر 11 بقلم موني وسكر

رواية من احييت قلبي الفصل الاول 1 بقلم موني وسكر

 رواية من احييت قلبي الفصل الحادي عشر

فضلت حياه مستنياه طول الليل ونامت وهي قعده علي الكنبه
رجع مراد
مراد : مساء الخير
حياه صحيت علي صوتو
حياه بنوم: مساء النور اتاخرت ليه قلقتني عليك
مراد : معلش كان عندي شغل
حياه: انت اكلت؟
مراد : لا
حياه: طيب انا هروح اسخن الاكل علي ما تكون غيرت هدومك يا حبيبي
ونزلت سخنت الاكل وطلعت في الاوضه كان مراد لبس وقعد علي السري
حياه: يلا يا حبيبي عشان ناكل
مراد : مش عايز
حياه قعدت جنبه
حياه: مالك يا حبيبي انت كويس
مراد : ايوه
حياه: امال مش عايز تاكل ليه
مراد : مش جعان
حياه حضنت وشه بين ايديها برقه وحنان
حياه: مالك يا حبيبي مش هتقول لمراتك حبيبتك في ايه
مراد حضن وشها في كف ايده وبصلها بعمق
وفجأه بعد عنها وقام من علي السرير وغمض عينه
مراد : لا
حياه ب استغراب: هو ايه ال لا؟
مراد : كل ده غلط فهمه يعني ايه غلط انتي مش لازم تخشي حياتي فهمه
ومسكها من اديها
مراد : لا انا مش هسمحلك بكده لا
وسبها ونزل
حياه مصدومه من كلامه وقعدت تعيط

مراد نزل بسرعه بعصبيه لحد ما وصل الاوضه روز ودخل
مراد بغضب : اه حبتها لاكن مستحيل اخليها تدخل في حياتي ابدا كل الي دخل فيها خسرته في الاخر
روز بعياط علي حالة حفيدها وراحت حضنت وشه بين ايديها بحنان : انسي يا مراد انسي
مراد بغضب اكبر : لاااااا مش هنسي انا ابنه وزيه للاسف وزي ما هو ليه زنب في متها انا كمان ليه فيه وحياه مش هتنأذي ابدا علي جستي فهمه
وسبها ومشي بره البيت كله
روز طلعت لحياه.
خبطت روز ودخلت و حياه اول ما شفتها اترمت ف حضنها
خدتها روز وقعدوا علي الكنبه
حياه بعياط: هو انا عملتله ايه لكل دا انا حبيتو😭
روز بحزن : وهو كمان حبك حبك اوي يا حياه
حياه: ازاي يعني بيحبني ازاي بعد ال عملو دا
مراد : ما هو عشان بيحبك عمل كده
حياه بعياط : ازاي بيحبني وبيجرحني كده ازاي
روز : مراد حياته كلها مشاكل وعقد وصدقيني لما بيحب حد قوي بيبعده عنه
حتي اخته الصغيره روحه يمكن علاقته بيها اكبر من علاقتك بياسمين الله يرحمها مشفهاش من ٥ سنين
حياه اتعدلت : حصله ايه يا روز احكيلي يمكن اقدر اساعدو
روز : مراد يحكيلك احسن
لما يرجع متسبيهوش الا لما تحطي قواعد لعلاقتكوا
حياه: وتفتكري هيرجع
روز : اكيد هيرجع دلوقتي اوبكر هو اكيد مش هيسيب بيته
حياه: ياريت يرجع يا ريت
مشيت روز ونامت حياه ودمعتها علي خدها

تاني يوم تصحي حياه ملاقتش مراد رجع
تنزل لروز علي امل انها تقولها ان مراد رجع ونزل الشغل
حياه: روز مراد رجع
روز : صباح الخير الاول
حياه : صباح النور
ها مراد رجع
روز : لا انا ما شفتوش انهارده خالص
انا هتصل بالشركه اشوف يمكن يكون هناك
حياه قعدت جنبها وبترقب
اتصلت روز ب الشركه قالولها مش هناك
حياه: ها قالو ايه
روز : مش هناك ومجاش من امبارح
حياه لسه هترد قامت جري علي الحمام رجعت
وغسلت وشها وجت
حياه بتعب واضح ووجه شاحب: يعني ايه يا روز سابني خلاص
روز : مالك يا حياه انتي كويسه
حياه: مش عارفه بطني وجعاني ونفسي غامه عليا كدا مش مظبوطه
روز: طيب روحي ارتاحي وانا هخليهم يعرفولي هو فين
حياه: مش هرتاح ولا هبقي كويسه الا لما اعرف هو فين
روز : عشان خطري يا حبيبتي واول ما اعرف اي حاجه عنه هقولهالك فورا
حياه: حاضر
وطلعت حياه اوضتها عشان ترتاح
حياه دخلت اوضتها وكانت تعبانه وراحن لبست ونزلت
راحت للدكتور ورجعت طلعت لروز بسرعه
حياه: روز الحقيني
روز : ايه الي حصل
حياه: انا ........
روز : ايه !

للفصل التالي اضغط هنا

الفهرس يحتوي علي جميع فصول الرواية '' من احييت قلبي '' اضغط عي اسم الرواية
reaction:

تعليقات