Ads by Google X

القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية حبك احلى حاجه الفصل التاسع 9 بقلم رحمة هاني

 رواية حبك احلى حاجه الفصل التاسع 9 بقلم رحمة هاني 

رواية حبك احلى حاجه الفصل التاسع 9 بقلم رحمة هاني 

وقفنا في الفصل اللي فات لما كان فهد 
مش لقي زمرة دم ياسمين
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
دكتوراحمد:دكتور فهد هي زمرة هي دمها-O
فهد:ازي دِ زي دمي 
الدكتور أحمد:عدي دِ تغير خين في الجسم 
فهد:طب دِ تمام خد دم مني 
الدكتور أحمد:تمام أتفضل معانا
(في غرفت التبرع بالدم)
الدكتور:دي حبيبتك يادكتور فهد؟
فهد:خليك في شغلك تمام 
الدكتور:تمام أحنا خدنه دم منك خلاص
فهد:أوك 
( خارج غرفت التبرع)
أدم:هااا اتبرعت ياصحبي بي الدم؟
فهد: أه ياأدم
أروي: شكرًا بجد يا دكتور فهد   
فهد: العفو يا أروي بس أنا هاخد حق القلم يا أروي
اروي: أنت لو لمست صحبتي أنا هوريك أوكي يادكتورفهد؟
فهد:اخرسي يا أروي أنتِ فهمت 
اروي: آدم سكات دكتور فهد
أدم:خلاص ياصحبي بقا
فهد: خليك مع المزه بتعتك
أدم: ماشي ياصحبي بس دي مش المزو
بتعتي ماشي يافهد وأنت عارف يازملي
فهد: أوكي ياصحبي خلاص متزعلش مني ياادم ياقلبي
أدم:و مين يزعل منك ياصحبي 
فهد:يلا تعالي نشوف الدكتور عمل أي؟
أدم:يلا ياصحبي
(في غرفت العملية)
فهد: أدم شوفلي ضربت القلب
أدم:تمام ياصحبي
فهد: أعمل أي ياصحبي ياسمين بدات تصحى؟
ادم: نديه بنج
فهد: ادله يازفت أنت بتعمل أي كل د 
أدم:خلاص ادته يازملي أهدى شويه كده
فهد:يا أحمد هات القطن يلا
دكتور أحمد: حاضر يادكتور فهد
(بعد العمليه)
ادم: اواو أي القمر د ِ دي شكلها نمات
هنا 
راح شله ودخله في المكتب عندو، وفضل 
يشوف جمله، وكان ها يبوسها بس رجع 
علشان أروي صحيت
أروي: أنت بتعمل أي هااااا؟
ادم:ولاحاجه يا أروي
أروي:إزاي يعني ولاحاجه أنا بعمل اي هنا؟
أدم:ولاحاجه كل  الحكايه أن أنت نمتي
بره أدم غرفت العملية وأنا جبتك هنا وبس 
أروي: شكرًا علشان صحبتي إنك سعدتها
أدم:ولاحاجه اشكري فهد مش أنا يا أروي
أروي:تمام بس ياسمين كويسه؟
أدم: اه كويسه وخرجت من غرفت العملية
أروي: ينفع أشوفها
ادم: شويه كدا ياقلب اخوكي
أروي بضحك:ماشي ياقلب أختك هههههههههههه
(في غرفت ياسمين)
فهد: ألف سلامةعليكي ياسمين
ياسمين بتعب:شكرًا ياسافل
فهد:انا سافل بلاش أنا ياسمين
ياسمين: أه سافل، وعديم التربية كمان
فهد قرب مرره وحده وكان عيز يبوسها 
بس بعد فجأ 
ياسمين: أبعد ياوسخ 
فهد: تعرفي أن أنا قرفان ابوسك عرفه ليه؟
ياسمين: ليه يا عديم التربيه 
فهد:بنت محترمه زيك تنزل من البيت الساعه1 بليل تبقي بنت محترمه هاااا
ياسمين: أنا أنصف من أي من بنات أنت فاهم علشان أنا متربيه كويس اووي
فهد: آمال مين بيرو دا هاااا يامحترمه
ياسمين: أنت مالك بيه دا أغلى حاجه في حياتي كلها
فهد: أناماشي ألف سلامةيا عديمت الشرف
ياسمين:اوك ياوسخ يازبله
فهد راح علي مكتبو 
وا أروي رحت عند ياسمين
أروي:الف سلامةعليكي ياقلبي أنت
ياسمين: ربنايخليكي ليا ميحرمنيش منك أبدا يارب
أروي: حبيبتي ياسمين وانا كمان بحبك
ياسمين:هو فين مامي وبيرو هااا
أروي:لسه محدش رن ياسمين ولا بيرو ولا طنط هاله
ياسمين:ماشي ياقلبي خلاص 
أروي:شوفتي الدكتور فهد اتبرع ليكي بل الدم أزاي؟ 
ياسمين: عيزنى أموت نفسي يا أروي يعني؟
اروي: بعد الشر عنك ياقلبي أنت
(في بيت يوسف المصري)
الساعة عشرة صباحنا
(في غرفت عمر)
عمر فق من النوم ملقيش ياسمين جنبو
راح غرفت هاله ملقش ياسمين جنبها
وراح صحه هاله
عمر: أنا مش لقي ياسمين في البيت ياماما هي فين دلوقتي؟
هاله: أزاي يعني ياعمر هي طلعت مع أروي 
عمر:خلاص رني علي يا أروي
هاله: متخفش انشاءالله ياسمين كويسه أكيد عند أروي 
هاله:هات التلفون نرن على أروي ياعمر 
عمر: أه فكره حلو انشاءالله ياسمين هتكون عند أروي
هاله رانة علي أروي
(تلفون أروي رن في المستشفى)

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


يتبع الفصل العاشر اضغط هنا
الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية "رواية حبك احلى حاجه "اضغط على اسم الرواية




reaction:

تعليقات