Ads by Google X

القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية حبك احلى حاجه الفصل السابع 7 بقلم رحمة هاني

 رواية حبك احلى حاجه الفصل السابع 7 بقلم رحمة هاني 

رواية حبك احلى حاجه الفصل السابع 7 بقلم رحمة هاني 


في الفصل اللي فات وقفنا لما كان في حد هيدوس ياسمين بالعربيه
شاب: ما تبص قدامك يا انسه
ياسمين:انا اسفه جدا 
شاب: عادي بس ابقى فاتحه قدامك احسن ما كنت قطعتك بالعربيه
ياسمين وهي بتعيط: حاضر انا اسفه مش هاعمل كده ثاني
بس الشاب ده كان معه واحد ثاني كان في العربيه كان هم الاثنين سكرانين
الشاب اللي كان معي في العربيه طلع واقف جنبو كان ماسك تليفونه
اروي اول ما شافة اللي طلع من العربيه 
بصت لي ياسمين وفضلت مبرقه
الشاب الثاني اول ما شاف اروي رمي التليفون من يديه
ادم: انت اول ما اشوفك يا اروى التليفون بتاعي يتكسر
اروي: ادم صح اللي وقعت له التليفون بتاعه 
ادم: ايوه يا هانم كل ما اشوفك تليفوني ينكسر 
فهد: إي يا صاحبي دي هي اروى المزه اللي انت حكيتلي عليها صح يا ادم بس صاحبتها اللي واقفه جنبها احلى منها بكتير 
ياسمين: انت انسان قليل الادب و عديم التربيه 
فهد: انتي اللي قليلة الأدب و عديمة التربيه
ياسمين: أنت إنسان سافل عديم التربيه انت
فهد راح شد ياسمين من يديها وحطها ورا ضهرها ياسمين فضلت تتوجع وتعيط اه بتوجع ايدي يا كلب 
ياسمين: اه بتوجعني اه اه اه اه سبني اوعا
فهد: انا كلب يا زباله انتي 
ادم: اهدي بس يا صاحبي سيب البنت
اروي: اوعا يا حيوان سيب ايدا صاحبتي يا الحيوان انت 
فهد: وحياه امك ما هاسيب ايد صاحبتك
اروي: امي الله يرحمها يا زباله
فهد: ما تموت ولا تولع انا ليا دعوه
ادم: اهدا بس يا صاحبي و سيب ايد البنت
ياسمين: انت انسان زباله وحيوان سيب ايدي يا حيوان
فهد: وحياتك ما اسيب لك ايدي اللي ما اخذ حق الشتيمه
ياسمين فجاه واحده زقط فهد عنها وديته بالقلم على وشه
فهد: يا بنت اللذينه وحيات امك لوريك يازباله علشان القلم اللي انا خدتوا ده هاوريك
راح فهد شد ياسمين وكان عايز يبوسها
ياسمين: انت عديم التربيه انت عايز تعمل اي
فهد: ها ابوسك ياقلب فهد انتي
ياسمين: اوعى يا كلب تعمل كده اذا عملت كده وحيات امي هاوريك
فهد:هعمل كده برحتي زي مااناعيزه
ادم:سيب البت يافهد عيب كدا يازملي
فهد:أخرس يا ادم احسن اموتك 
ادم: ايد البنت بتوجعها ياصحبي
فهد: أخرس يا آدم احسن اموتك
ادم:برحتك ياصحبي
ياسمين:اه اه اه اه اه ايدي يازبله انت
فهد: فهد كان رايح يبوس ياسمين راحت اروى جابت عصايه وضربت فهد علي راسو
فهد وقع على الارض واغم عليه
آدم: صحبي مالك فتح عيونك يلا يافهد
فهد: ادم البيت هتهرب
اروي: ياسمين يلا نمشي يلا بسرعه
ياسمين عماله تعيط اول ما شافت الدم
اروي:ياسمين ردي عليه مالك ياقلبي
ياسمين راحت حضانة اروي وعمله تعيط
اوي
اروي:اهدي ياسمين مالك ياحبيبتي اهدى انامعاكي ياقلبي متخفيش اهدي
ياسمين:اروي
اروي:نعم ياقلبي مالك ردي
ياسمين: مش هتسبني صح يااروي
اروي: ابداا ياحبيبتي
ادم:فهد فتح عيونك يلا يازملي
فهد: فتح عينوا بس ياض دوشه ياادم
ادم: الف سلامة يازملي
ياسمين: اول مشفت فهد فتح عيونو
خافت اوي وغابت عن الوعي
ياسمين وقعت على الارض
اروي:ياسمين فتحي عينك يلا ياسمين
اروي: ارجوك يا ادم ساعدني
ادم: اهدي هساعدك حاضر
اروي:شكرا ياادم انا مش عارفه اقولك اي شكرا يا دكتور ادم ليحضرتك
ادم:عدي يااروي مش انتي اختى صح يا اروي
اروي:ايوه صح يادكتور ادم
فهد: يلا ياادم خلنه نمشي يلا 
ادم: انت عبيط يافهد انت مش شايف الزى ياسمين غايبه الزي
فهد: واحنا لانه في يا ادم 
ادم: اه طبعا هم بنات يافهد 
اروى بصواة: ياسمين بقها بيطلع دم
فهد: بصدمة اي بقها بيطلع دم
ادم:اي دا دم يافهد
اروي: اصحي ياسمين يلا يالهوي اصحي 
يلا ياصحبتي

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

يتبع الفصل الثامن اضغط هنا

الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية "رواية حبك احلى حاجه "اضغط على اسم الرواية




reaction:

تعليقات