رواية نور عيني الفصل السابع 7 بقلم سارة أحمد
رواية نور عيني الفصل السابع 7 بقلم سارة أحمد
-ادهم و هو طالع سمع صوت نور و فيضل يطلع زاي المجنون لغايت ما وقف في الدور الرابع لقا صوتها قريب اوي و بيشوف صوتها جاي من اني شقه كانت الشقه اليمين و جري عليها و خبط جامد و بغضب شديد و يخبط لغيت ما كسر الباب بعنف شديد و دخل و لقا حمد و هو بيحول يتهجم علي نور و نور بتقومو الدم جري في عروقو قام نط علي حمدي و فيضل يضرب بلاقميا علي وشو لغايت ما وشو جاب دم و فجا ساب حمدي لما لقا نور منهار من العيط و خايفه اوي خدها في حضنو قائلاً/ متخافيش يا نور انا معكي والله يا نور لهندم الحيوان دا علي الي عملو
نور كانت مطمنه اوي و هيا في حضنو بس لقيت ان دا غلط قامت بعدت بسرعه عنو ادهم لحظ دا
نور بلهجه خوف/انا انا عايزة اروح
ادهم/ استني انا هروحك
نور/ لا لا انا هروح لوحدي
ادهم بغضب بيحاول يتحكم في/ ازاي يعني انا هروحك
نور/ لا ابعد عني انا عايزة اروح لوحدي
ادهم/نور انا مش عايزك تخافي مني ولا تخافي طول منا عايش انا معكي علطول و مفيش حد يقدر يقربلك؛ نور كانت مطمنا اوي معه و كانت سكتا و هو عرفة انها موفقه و( اخدها و نزل العربيه و ركبت و وصلها البيت)
نور و هيا نزله ادهم وقفها
ادهم/ نور
نور/ ايوة
ادهم/ كنت عايز رقمك يعني علشان اطمن عليكي
نور فكرت شويه
ادهم/ خلاص لو مش عاوزه
نور بسرعه/ لا عادي.....وبعدها اتكسفت
ادهم طلع الفون/ قولي بقا كام
نور اديتلو رقمها
ادهم/ تمام
نور/ تمام و سكتت شويه....انا نزله بقا
ادهم/طيب خلي بالك على نفسك
نور/حاضر باي
ادهم/سلام و نزلت نور و طلعت بيتها و ادهم طلع الفون و كلم واحد من رجلتو
ادهم/ اسمع يا فتحي في شارع.......في عمارة.....الدوري الرابع هتلقي شقه الباب بتعها مكسور و واحد جوه تخدو و تودي علي المخزن القديمه و عايزك تروقهولي احسن ترويقا
فتحي/حصل يا باشا؛ و بعدها قفل التلفون وسآق بغضب شديد علي البيت
في مطعم فخم كان مراد و هاجر.....
هاجر و هيا بتصفر/ واااووو اي المكان التحفه دا
مراد بخفوض/ دا انتي الي تحفه
هاجر/ دا انا بفتكر اخرك توقفني علي عربيه كبده
مراد/ هههه كبده طب يلي اطلبي
هاجر بصيت في الMenu و بتوتر/احم اطلبلي انت
مراد/ ليه
هاجر و هيا بتوطي صوتها/علشان المنيو دا في حاجات من عارفة انطق اسمها اصلا
مراد ضحك بصوت عالي/ ههههه يخربتك
هاجر باحراج/بس بس دا انت تفضح الي ميتفضحش
مراد/ تمام؛ و نده علي الجرسون و طلب لي نفسو و لي هاجر
هاجر/ يا نكدي انت طلب ايه
مراد/ هتشوفي دلوقتي هيعجبك اوي
هاجر/يا رب
مراد/ها قوليلي بقا انتي شغاله في الشركه دي بالك كتير
هاجر/ امم لا مش كتير يعني بالي فيها يجي شهر كد كانو طالبين سكرتيرة و قدمت و وافقو و بس
مراد بخبثه/ اممم طب يعني هو انتو بتصدرو
هاجر/ايوة طبعا بنصدر لشركه اسمه............... الشركه دي في إيطاليا بس....
مراد/ بس ايه
هاجر/مش عارفه المفروض اقولك ولا لا بس انا شك في من كام يون الشركه بعتت فكس و كان غريب اوي
مراد /غريب ازاي
هاجر /كان بيقول ان هما عايزين كميه كبير من الادوايه و في اقرب وقت
مراد/ و ايه الغريب في دا
هاجر /الغريب ان الشركه دي برضو مصدره غريب و صاحب الشركه فحصت عنو لقيتو و وطيت صوتها اكبر رجال مافيا
مراد /و هو مصدوم مافيا
هاجر بتهيذ رسها /اها
مراد /طب كولي كولي سديدي نفسي؛ هاجر بتاكل و هيا بتضحك عليه
في بيت ادهم فهد
دخل ادهم و نده علي مرفت
مرفت/ ايوة يا ادهم بيه
ادهم /فين امين
مرفت /فوق يا بيه
ادهم /طب قوليلو اني مستني في المكتب
مرفت /حاضر يا ادهم بيه
في اوضه امين ن ختلد و امين بيتكلم
خالد /اخيرا يا بابا جدي فهد وافق علي الصفقه
امين/ اومال يا ابني اتعليم من ابوك
خالد / طبعا يا بابا كمان الصفقه دي هتسعدا كتير اوي وكمان.....الباب خبط
امين بضيق /ادخل
دخلت مرفت/ ادهم بيه مستنيك في المكتب يا امين بيه
امين/ ماشي روحي انتي
خالد/ و عايز اي دا كمان
امين/ اما اروح اشوفو
في المكتب
دخل امين
امين/ ادهم مرفت قلتلي انك عايزني
ادهم /ايوة كنت عايز اكلم علي صفقه الادوايه
امين /ملها انا كلمت جدك و هو وافق
ادهم/ انت عارف ان الشركه دي في حاجه غريبه بتحصل فيها
امين /غريب ازاي يعني و كمان انا واثفه في الشركه دي
ادهم/ تمام بس يا ريت لما تعمل الصفقه تكون بفلوسك
امين بغضب/ ازاي يعني و انت دخلك ايه
ادهم ببرودو ابتسمه صفراء /دخلي ايه انت نسيت ان معظم الشركات بتعتي و ختي شركه العيله انا الي بدرها
امين/ اديك قولت شركه العيله يعني ملكش في
ادهم بسخريه /ليه هو انا مش من العيله ولا ايه
امين/ انا بقول و خلاص انا مش باخد ازنك انا بقولك انا هعمل ايه
ادهم/ تمام متبقاش تقولي انا محتاجه مساعدك بقا
خرج امين في قمه الغضب
في عربيه
مراد و هاجر معه
هاجر/ يعني لازم تتعب نفسك و توصلي قولتلك خلاص انا هعرف اتصرف
مراد/ ازاي بس اخلي القمر دا يروح لوحد افرض حد رخم عليكي
هاجر /يرخم عليه لا انت كظ متعرفش هاجر متخافش صحب راجل برضو
مراد/ اي دا انتي هتصحبيني ولا ايه
هاجر/ اممم انا افتكرت خلاصبقينا صحاب
مراد/ ايوة طبعا انتي زعلتي انا بهزار معكي
هاجر /ايوة هنا علي جمب بقا
مراد/ تمام بما اننا بقينا اصحاب هاتي رقمك بقا
هاجر بصتلو
مراد /ايه متفهمنيش صح انا هطمن عليكي بس
هاجر /تمام اديتلو رقمها و ودعتو و طلعت بتها
في بيت نور
نور كانت بتفكر في الي حصل معها و حمدي و ادهم
دخلت هاجر لاوضه و ولعت النور
نور/ ايييه في حد يدخل كد
هاجر /مش انا عملت كد يبقا في
نور /باردة
هاجر /ميرسي
في بيت ادهم فهد
ادهم قاعد في الاوضه كان بيكلم فتحي
ادهم/ ها يا فتحي عملت ايه
فتحي/ زاي ما قولتلي يا باشا روقتو علي الاخر
ادهم/ تمام سبو دلوقتي علشان بكر لي ترويقا معيا شخصياً و قفل التلفون
بعدها رن و كان بيرن علي نور
نور/ الو
ادهم /عامله اية دلوقتي
نور/ كانت عارفة صوته بس استعبطيت ايوة تمام بس مين معايا
ادهم عرف انها بتستعبط/ واحد معجب
نور /اممم معجب و عايز ايه يا معجب
ادهم/ عايزك انت يا جميل
نور/ احم ادهم
ادهم/ يارجل ما انتي عرفاني اهو
نور /ايوة
ادهم /و ليه بقا الاستعباط دا
نور /انا مش بسطعبت
ادهم /خلاص متزعليش
نور سكتت شويه و بعدين قالت/ هو انت عملت حاجه لي مستر حمدي
ادهم اتعصب ليمجرد سمع اسمو/ و ليه بقا العكننا دي
نور /معلش يا ادهم ارجوك انا مش عايزة مشكل
ادهم /انا مستحيل اعملك مشكل يا نور انتي ليه مش عارفه تفهمي اني بخاف عليكي
نور كانت فرحنه اوي و قلبها بينبض بشده و سرحانه في كلامو
ادهم /نور يا نور
نور ها
ادهم/ ها اي بس روحتي فين
نور /معك
ادهم/ هتروحي بكر المدرسه
نور/ مش عارفه ممكن لا
ادهم /لا روحي
نور/ ليه
ادهم /علشان انتي وحشتيني و انا عايز اشوفك
نور اتوترت/ احم خلاص هشوف
ادهم/ لا هتيجي
نور/ امم طيب هاجي تصبح علي خير
ادهم/ اي هتنام
نور /ايوة مش انت عايزني اجي بكر انا لازم انام بدري
ادهم/ امم طيب تصبحي علي خير
نور /و انت من اهل الخير ؛ و قفلت الفون و بعدها قامت علي السرير و فضليت تتنطط و هيا بتضحك و فرحانه اوي و فجة دخلت هاجر قامت نور وقعت
نور/ اييييه انتي مالك انهادر عامله زاي القضاء المستعجل كد
هاجر/ انتي بتتنططي زاي المجنين كد ليه
نور /ملكيش دعوه
هاجر/ هعرف برضو
نور/ في المشمش
هاجر/ تعرفي انا نفسي اسفر عالم المشمش دا
نور/ اشمعنا
هاجر /كل احلمي هناك
نور/ طب نام بقا
هاجر / هههه حاضرر
يتبع الفصل الثامن اضغط هنا
الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية "نور عيني "اضغط على اسم الرواية
تعليقات
إرسال تعليق