Ads by Google X

القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية حبك احلى حاجه الفصل السادس 6 بقلم رحمة هاني

 رواية حبك احلى حاجه الفصل السادس 6 بقلم رحمة هاني 

رواية حبك احلى حاجه الفصل السادس 6 بقلم رحمة هاني 

هاله:ياعمر اختك ياسمين بعد أبوك مات 
اختك دخلت في حالها نفسيه ياعمر
ولم تشوف اي حاجه رعب او دماء بتخاف اووي ياعمر
عمر:متخفيش عليه يامامي خلاص انا معه ياماما انتي بس اهدي ومتخفيش علي ياسمين علشان انا عمري ماهسيب ياسمين خلاص انا أبوها واخوها ياماما 
هاله: ربنا يخليكم لبعض ويسعدكم ويوفقكم يارب العالمين يا حبيبي ياعمر
عمر: يارب يا قلب عمر حبيبتي الغالية ياماما 
هاله: حبيبي ياعمر
عمر: يلا ياحبيبتي روحي نامى وانا هخلي بالي من ياسمين ياماما
هاله: حبيبي ماشي هروح انام شويه كده ياعمر
عمر: روحي ياماما تصبح على الف خير ياماما 
هاله: وأنت من اهل الجنه يارب 
(راحت هاله تنام) 
وعمر نام جنب ياسمين 
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 
عند فهد وادم في المكان الي بيروحه ادم وفهد كل يا يوم في نادي ليلي 
فهد فضل يسكرو يشرب مشروب مش مبطل وادم هو كمان زي فهد فضل يشرب مشروب زي فهد ماهم الاتنين زي بعض
فهد:ادم انامش شايف حاجه ادمي 
ادم: وانا كمان ياصحبي 
فهد: بصي المزه اللي قاعده هناك دي
ادم: دي صاروخ ارض جو 😂
يا بنات ده ادم وفهد بدوي يا هيسه 
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
فهد: صاروخ ارض جو ايه ياض دي ما تقولش على صاروخ ارض جو دي مزه
ادم: معك حق يا زميلي
فهد: ما تيجي نقعد جنب المزه ياض
ادم: يلا يا زميلي تقعد جنب المزه
راحه فهد وادم قاعد جنب المزه على الترابيزه بتاعتها وفضلوا يتكلموا لحد ما الساعه بقت الساعه بقت الساعه بقت 2:00 تكلموا ويهزروا وعملوي ما يحرموا الله 

ادم: يلا يا فهد انا تعبت يلا نروح دماغي مش قادر منها
فهد:اه يلا انا كمان دماغي وجعاني من الدوشه 
ادم وفهد قاموا من على الترابيزه اللي كانوا قاعدين عليها علشان يروحوا الوقت تاخر بقت 2:00
(في عربية فهد)

فهد: ياادم اربط الحزام
ادم: حاضر ياصحبي

بس يا بنات فهد حتى لما يسكر ويشرب
يبقى في وعيو علشان كده قال لاادم اربط حزام الامان عشان بيحب صاحبه بموت فيه
فهد: ادم اطفي الاغاني وجعت ليا دماغي
ادم: حاضر ياصحبي مالك في اي مدايق 
ليه كده من الصبح 
فهد: مفيش حاجه ياادم دماغي وجعاني 
شويه وبس
ادم: اوكي ياصحبي
(في شقة اروى احمد محمود)
زي ما قلت لك من قبل يا بنات اروى عايشه لوحدها علشان مامتها وباباها متوفيين
اروى قاعده زهقانه ومش عارفه تعمل ايه وجالها فكره مجنونه قالت اما رن علي ياسمين نخرج سوا 
اروي فضلت ترن ترن علي ياسمين وياسمين نائمه زي ما انتم عارفين عشان تعبانه وفجاه واحده ياسمين فاتحه التليفون وقعدت تتكلم اروى
اروي: اخيرا يا ست ياسمين رديتي
ياسمين: معلش يا قلبي كنت تعبانه شويه 
اروي: اكيد شفتي فلم رعب صح 
ياسمين: اه يا اروي كنت خايفه اووي 
اروي: ما تخافيش يا قلبي وانا معك خالص يلا هاقول لك حاجه تفرحك يلا تعالي نخرج شويه
ياسمين:بجد يااروي والله هنخرج يلا بسرعه
اروي: اه يا قلبي اروى طبعا انا قاعده زهقانه وملانه وقلت اما نخرج انا وانتى سوا
ياسمين: يا حبيبتي يا اروى قلتلك تعالى باتي معي النهارده 
اروي: عيب عليكي يا ياسمين واسيب بيتي لمين يعني بعد ما بابا الله يرحمه هو ماما انا وعدت نفسي مش هاطلع من بيت ماما وبابا خالص 
ياسمين:خلاص ماشي ياقلب ياسمين براحتك
اروي: يلا يا استاذة قومي بقى قومي ما تخافيش مش هتفضل لازقه في اخوك طول العمر كده يلا قومي البسي على طول علشان نخرج يلا
ياسمين: اوكي ياحبي انا هقوم البس باااااي
اروي: اوكي ياحبي باااااي بس ما تطوليش في اللبس يا ياسمين انت كده كده مزه وعسل
ياسمين: اوكي ياحبي بااااااي
اروي: بااااااي
راحت اروى لبست وخلصت لبسها ومستنيه يا ياسمين ولبست فستان قصير لونه بمبه وشكلها سكر كده سيبت شعرها الي بني وطبعا عينيها الخضره الجميله وحاطه ميك اب خفيف
(في بيت يوسف المصري)
ياسمين واقفه قدام المرايا عماله تختار في فساتين وتلبس ومش عارفه تلبس ايه وحبيبه تلبس فستان وتقلع وتلبس فستان ثاني وتقلع وتعمل تسريحات شعر مش عاجبها اي حاجه في اي حاجه وفجاه واحده لبست فستان لونه ابيض قصير ولبست عليه جزمه سيلفر وسيبة شعرها الجميل وحطت ميك اب خفيف وعينيها الجميله السكر اللي لون السماء

تليفون ياسمين عمال يرن يرن يرن وياسمين عماله تسرح في شعرها مش فاضي ترد على التليفون فجاه واحده ياسمين عملت شعرها و مسكت التليفون وردت عليه كانت اروى

اروي: ياسمين كل ده اخلصي انا واقف تحت بيتك بالعربيه
ياسمين: حاضر يا اروى بس جبتي العربيه من فين
اروي: يا زكيه بقى في حاجه اسمها اوبر وكريم
ياسمين:ماشي انانزله استني شويه لما اصحى ماما واقولها اللي انا هاروح مع اروى
اروي: طيب اخلصي بسرعه يا ياسمين عشان انا لوحدي في العربيه
ياسمين: يا مجنونه يا اروى انتى اجرتي العربيه يوم
اروي: اه ياسمين اجرتهاعشان النهارده يوم مش عادي النهارده هنخرج انا وياسمين لوحدنا
ياسمين: ماشي يا مجنونه يا اروى اديني نازله لك اهو استنى هاقول لماما وانزل
اروي: ماشي بس بسرعه يا بارده
ياسمين:ماشي ياقلب البارده
قفلت ياسمين التليفون مع اروى وراحت تصحي مامتها وتقولها اللي هي خارجه مع اروى ومش هيتاخر هاله وافقت ان بنتها تخرج مع اروى وقالت لها متتاخريش يا حبيبتي اخرك الساعه ثلاثه وترجع البيت والساعه اثنين دلوقت بالضبط ياسمين قالت لمامتها حاضر يا ماما اخر الساعه ثلاثه وهارجع البيت راحت ياسمين نزلت لااروي
اروي: يا بارده انتي 
ياسمين: ايه العسل ده يا اروى
اروي: شكرا ياقلب اروي وانت كمان شكلك سكر يا ياسمين
ياسمين:شكرا ياحبيبتي
اروي: مش باقولك تاخرت ليه فوق يا بارده
ياسمين: معلش يا اروى اصل ماما صحيت وفضلت تكلمنى وقلتلها اللي انا واروى هنرجع 3:00 بالضبط اوكي يااروي
اروي: ماشي يا قلب اروي ويلا اركب العربيه عشان ما تتاخرش
راحت ياسمين و اروى ركبه و اروى هي اللي بتسوق ياسمين قاعده جنب اروى
ياسمين: هنروح فين يا اروى
اروي: هنروح كوبري اسدين النيل
ياسمين:اوكي ماشي يااروي
راحت ياسمين و اروى كوبري اسدين النيل وفضله قاعدين هناك قدام النيل و عمالين يهزر وبيتكلموا ويشمه هواء
ياسمين: يلا نروح علشان الوقت اتاخر اوى 
اروي: يلا ياقلبي انا كمان عايزه أنام 
ياسمين: يلا قومي يا اروى
راحت اروى وياسمين قاموا علشان يركبوا العربيه فجاه ياسمين واحد كان هيدوس ها بالعربيه راحت اروى شدتها وفضلت تعيط ياسمين قوي
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

يتبع الفصل السابع اضغط هنا
الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية "رواية حبك احلى حاجه "اضغط على اسم الرواية




reaction:

تعليقات