Ads by Google X

القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية ملكي انا الفصل الخامس 5 بقلم ملك وائل

 رواية ملكي انا الفصل الخامس 5 بقلم ملك وائل

رواية ملكي انا الفصل الخامس 5 بقلم ملك وائل

ياسمني:بقولك اي يا كريم ما ترجع ملك تشتغل هنا خدامه يعني انت عارف ان انا عروسه جديد 
كريم: انتي هبله لحد هنا وكفايه كده طلقتها بسببكو وبسبب الورق والزفت مفروض انا اكتر واحد اقف جنبها بس طلقتها ودوست علي جرحها اكتر واكتر بسببكو 
ابو ياسمين وهو داخل من بابا الشقه بكل برود: اي انت نسيت ولا اي الورق الي معايه هههه افكرك 
كريم: انت كده بتوجعني يعني 
ابو ياسمين: اه لو مسمعتش كل كلمه ياسمين بتقولها وتعملها تجهز نفسك بقا 
استغفر الله ♥
ياسمين: رجع ملك يا كريم احسنلك 
كريم: معرفش هي فين 
ابو ياسمين: اجبهالك عادي 
وفعلا فضل ابو ياسمين قاعد معاهم وواحد من رجالتو كانو مسكين ملك وجبوها قدام كريم كريم اول ما شافها كان عوز يحضنها بس مش عارفه 
ملك اول ما دخالت بصتلو وسكتت خالص و ابو ياسمين اتكلم 
ابو ياسمين:انتي دلوقتي هترجعلي لجوزك فهما يا بتاعه انتي 
ملك:قالت وانا مش موافقه 
ابو ياسمين:هههه المأذون وصل مش مهم موافقتك 
ملك فضلت تعيك علي الي بيحصل وكريم كان ساكت خالص وياسمين تضحك وتتقد لقدام اكتر واكتر الي عوز يفهم يامين بتعمل كده ليه علي شان بتحب كريم وكريم حب ملك قالت تنتقم من ملك وتتحكم في كريم بارحتها علي شان الرواق الي مع ابو ياسمين بتاع ابو كريم وكريم والورق ده يسحب كل املكهم و يسجنهم...
كريم رجع ملك وملك كانت ساكته خالص مش بتتكلم 
الهم صلي وسلام وبارك علي سيدنا محمد 🌺 
ياسمين:انتي هنا خدامه وبس اكتر من كده لاء انا بس خليتو يرجعك علشان يحرق قلبك وهو معايه انا يا اسمك اي انتي 
ملك: الاوضه بتاعتي فين 
ياسمين:ههههه اوضه انتي ليكي اوضه يا مشواها انتي ههههه انتي هتنامي علي الارض في المطبخ فهما 
ملك بكل حزن:حاضر ودخالت علي جوا علي طول و كريم كان في المطبخ اول ما شافها 
كريم:ملك انا 
ملك اتفضل يا بيه بره لو عوز حاجه انا الخدامه الجديده بتاعت حضرتك 
كريم:ممكن تديني فرصه اتكلم 
ياسمين:انت يا موقفك يا حبيبي مع الخدامه دي دي حته مشواها طايق تبص في وشخا ازاي اصلا 
كريم فب نفسو عوز يموتها بس مش قادر يعمل حاجه دلوقتي 
ياسمين: يلا يا حبيبي علي الاوضه بتاعتنا 
الحمد الله ♥ 
كريم خرج من غير ما يرد عليها وملك نامت علي الارض من غير ولا اي حاجه نامت وهي بتعيط والدموع مبتنشافش من علي خدها من كتر الي بيحصل 
تاني يوم 
ملك كانت نايمه علي ايدها علي الارض ياسمين دخالت عليها وجابت مايه وهوباا علي وش ملك 
ملك: اااه 
ياسمين: اي هي الخدامه بتام كل ده المفروض اقوم انا من نومي القي فطاري والڤيلا منتضفه اي ده 
ملك: حاضر 
ياسمين: غوري اعملي الي قولت عليه 
ملك: حاضر 
عملت الفكار وكلعتو علي السفره ونضفت الڤيلا كويس اوي وكانت هتموت من التعب علشان ايدها ورحلها بيحرقوها مكان الحرق علسان لسه منشفش 
ملك: ينفع اروح للدكتور بتاعي 
ياسمين: ليه 
ملك: علشان معادي انهرده بروح كل شهر يشوف الجرح و انا نسيت الكريم بتاعي في الاوتيل لمه اختوني من هناك 
ياسمين: اه الكريم ده بيعمل اي 
ملك: بينشف الجرح 
استغفر الله العظيم واتواب اليه 🍁❤
ياسمين: اه قولتيلي 
ملك: ينفع اروح 
ياسمين : لاء 
ملك: بس انا عوزه اعرف الكريم بتاعي علشان الجروح 
ياسمين: قولت لاء 
ملك دخالت وهي هموت من الزعل وايدها ووشها بيوجعهو اوي 
الي عوز يفهم لمه اعمل العلامه دي يعني بتكلم عن مين بتكلم عن نفسي يعني ـ دي 
ـ تعرفي حسيت بيكي يا ملك تعرفو انتو ادعو لكل بنت او ولد عادي يعني ربنا يخفف عنو ومنهم انا اعدعولي انا محتاجه دعوتكم بس والحمد الله علي كل حال........ 
وبعد مرور شهر 
كانت ملك بتتحنب كريم بس كريم بيحامول يقرب علشان يفهمها وياسمين ديما بتمنع ملك انها تخرح من البيت وايد ملك ووشها رجعو زاي الاول الجرح بعد ما كان بينشف رجع تاني وبقا بينزل دم كتير اوي وياسمين بتضربها وتعذاب فيها...... 
ملك كانت واقفه في المطبخ ومريم دخال وقال 
كريم: ملك ينفع نتكلم شويه بقا بحاول اقولك بس انتي مبتفهميش 
ملك انا م. ولسه هيكمل قطعهم 
ياسمين بكل غضب: اي يا كريم واقف هنا ليه وماسك اي البت دي ليه 
كريم: ملك لزام تعرف 
قطعتو ياسمين تاني 
ياسمين: بقولك اي يا ملك اخرجي بره دلوقتي 
ملك: حاضر 
خرحت وكان كريم واقف 
كريم: انتي عوزه اي 
ياسمين: متقولهاش اي حاحه علي شان متزعلش 
كريم: ليه 
يامين: ميخصكش اعمل الي بقول عليه 
وخرجت نزلت الجنينه 
وكريم خرج كانت ملك في البلكونه وراح علي شان يقعد معاها 
كريم: معرفت اتكلم معاكي علشان ياسمين 
ملك كانت قايمه بس ميسك ايدها 
كريم: اسمعيني لو لمره وحده 
وفي نفس الوقت ياسمين دخالت وشافت كريم ماسك ايدها 🤦‍
ياسمين: انزلي تحت يا بت انتي 
ملك: حاضر 
ونزلت وكريم كان قاعد بيبص لياسمين بكل برود بس ياسمين كانت ختموت من الغضب الي عليها ده 
ونزلت علي طول 
ياسمين:الو 
مجهول:الو ايوا يا ست ياسمين اي مفيش اي ععمليات خالص الواحد مش معاه ولا جنيه 
ياسمين:يعني انت جاهز 
مجهول: اه يا باشا انتي قولي وانا انفذ 
ياسمين: طب اسمع بقا
******************
مجهول:علي الساعه ٧ كويس سا ست هانم 
ياسمين:اه كويس سلام 
ونزلت 
ياسمين:يا ملك ملك 
ملك:نعم 
ياسمين:انا حجزتلك عند دكتور حلو الساعه ٨
ملك: بجد شكرا 
ياسمين: بصي دلوقتي الساعه ٥ اول ما تاجي ٧ انزلي علشان معادك بظبط ٨ 
ملك: حاضر 
استغفر الله ♥
بعد مرور شويه من الوقت ملك جهزات ونزلت وكانت هتعادي الكريق بس شافت عيل صغير عند الرصيف التاني وكان مش عارف ينزل طلعت تجري علي شان تعديه بدل ما يتخبط
وبووووم صوت جسم اتهبد علي الارض من خبط العربيه...... 

يتبع الفصل السادس اضغط هنا
الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية"رواية ملكي انا "اضغط على اسم الرواية


reaction:

تعليقات