رواية حبك احلى حاجه الفصل الرابع 4 بقلم رحمة هاني
رواية حبك احلى حاجه الفصل الرابع 4 بقلم رحمة هاني
اروي: يلا ياعمر😂
(في عربية عمر)
ياسمين: عمر ياباارد شغل اي والنبي اي حاجه انا زهقانه
عمر: بس اسكتي خاالص بدل ماانزلك
ياسمين: ده انا حبيبتك ياابه ياحبيبي😂
عمر: بتسبتيني يعني بس ياكبااشه😒
اروي: يلا ياعمر بسرعه اتاخرنا
عمر: حاضر حاضر انتو دوش😒
نزلو من العربيه راحته ياسمين ضربت عمر وجريت
ياسمين: علشان تحرم تقولي لا تاني
عمر: هتروحي مني فين حسابك معايا في البيت ياهانم😒
(في كليه الطب)
ياسمين: اي ده اي الزحمه اللي هناك دي يااروى
اروي:يمكن مدير او اي حاجه تعالي نشوف
دكتور محمد: جميع الطلاب يجي هنا بسرعه
اروي: تفتكري عاوز اي ده كمان
وهنا ظهر شاب وسيم وجسم رياضي لابس بدله
اروي: ياسمين يا ياسمين شكل الدنيا نورت😂ياخرا بصي هناك كدا
ياسمين: عاوزه اي
اروي:خلاص يختي بعد اي😒
دكتور محمد:يلا ياطلاب الكل يجي
ياسمين:اروي انا هروح الحمام باي
اروي:طيب باي هحصلك انا
ياسمين كانت ماشيه سرحانه راحت خبطت في واحد ووقعت
ياسمين:انت غبي انت اعمي مابتشفش
الشاب بصلها واداها بصه حاقده وراح ماشي
رجعت ياسمين وهي بتبرطم😂
اروي:بتقولي اي
ياسمين:اااا اي بتقولي اي
اروي:مابقولش
الدكتور محمد:طبعا انتو ليكو فرصه كويسه جدا ان الدكتور فهد حسين العربي هو هيكون المدرب وهيختار منكو فريق للمستشفي بتاعتو فكل واحده و واحد يثبت نفسو هو شاف كل ملف واحد منكو واختار مجموعه وانا هنادي علي الاسامي دلوقتي
دكتور محمد بدء ينادي في الاسامي
اختار مجموعه ومنها ياسمين اروي
وكل واحد البكرا الشعل هيبدء
وهنا اول ماياسمين سمعت اسمها قعد تصوت:هحققق حلميييي هحققكك حلمييي بجد بجد لولولولولولولولي😂
ادم:قعد يضحك راح فهد بصلو راح سكت
اروي:اسكتي يامجنونه
وهنا خلص المؤتمر وكل واحد روح معادا اروي
اروي كانت علي بابا الكليه مستني تكسي
راح في واحد ماشي بسرعه وهي كانت بتجري راحت خبطت في والفون وقع😨😧
ادم:انتي غبيه انتي عميه
اروي:انا اسفه اسفه والله ماكنش قصدي وبدئت تعيط
ادم:اهدي اهدي في اي ماحصلش حاجه اهدي
اروي: اسفه جدا يا استاذ ادم ما كنش قصدي اوقع لي حضرتك التليفون بتاعك
ادم: اهدى يا استاذه اروى ما فيش ده تليفون يعني مش قصر اتكسر عادي يا اروى
اروي: يعني صافي يا لبن
ادم: حليب يا قشطه يا اروى ما تخافيش
اروي: شكرا بجد لك يا استاذ ادم يعني هتقبلنى انك تدربني في المستشفى بتاعت حضرتك
ادم: اكيد يا انسه اروى
اروى وهي واقفه في الشارع كانت بتحاول توقف تاكسي بس ما عرفتش توقف تاكسي علشان الطريق كان زحمه جدا جدا
ادم :حضرتك يا انسه اروى بتعملي ايه في الشارع
اروي: بوقف تاكسي يا استاذ ادم علشان شكله الطريق زحمه قوي النهارده
ادم: اه يا انسه اروى انا عارف اللي هو زحمه قوي تعالي في سكتي اوصلك
اروي: اوكي مش عارف اقول لحضرتك ايه يا استاذ ادم
ادم: قولي شكرا وبس😂
اروي: شكرا يا استاذ ادم والله ما عارف اقول لحضرتك ايه بس شكرا برده على فكره يا استاذ انت مش سهل خالص
ادم: اه ما انا عارف والله بس حقيقي انا مش سهل
اروي: ايه ده انا كده اخاف منك حقيقي يا استاذ ادم
ادم: ما تخافيش يا استاذه اروى حقيقي انا طيب جدا
اروي: احبك وانت طيب😂😂 لا قصدي انت طيب انا اسفه والله مش بحب احد
ادم في سره يا ريت كنتي قلتي بحبك يا ادم
ادم: عادي يا انسه اروى انا بعتبرك زي اختي الصغيره😂😂
اروى في سرها اختك خواتك عفريت
اروي: طبعا يا استاذ ادم انت زي اخويا الكبير
ادم: العنوان يا انسه اروى
اروي: مش لم اركب الاول العربيه تبقى تقول العنوان
ادم: اه اصل لو كان بعيد عني انا مش هاخذك
اروي: خلاص شكرا مش عايزه حاجه من حضرتك انا عارفه طريق بيتي و هاروح لوحدي
ادم: انا باهزر معك يا انسه اروى العربيه عربيتك
اروي: شكرا ربنا يخلي لك العربيه يا استاذ ادم
ادم في سروا ويخلي لكي عبطك يا اروى
ادم: اه صح اتفضلي يا انسه اروى
بعد مشوار طويل في عربيه ادم وحكاوي كثير بتاعت اروى وادم واخيرا اروى روحت وراحت بيتها
اروي: قبل ما تنزل من العربيه ادم سلام يا ادم باي
ادم: سلام نتقابل بكره في المحاضره باي
اروي: اه صح اه نتقابل بكره في المحاضره صح ورايه بكره محاضره باي
ادم:سلام يا اروي
(اروى طلعت بيتها)
وادم راح المستشفى بتاعته هو وفهد
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
(في بيت يوسف المصري)
ياسمين لسه داخله البيت بتفتح بالمفتاح لقيت عمر قاعد حاطط رجل على رجل
عمر: كنتي فين يا ست ياسمين كل ده
ياسمين: في اي يا عمر انت محسساني اكنك بابا الله يرحمه
عمر: ياسمين حبيبتي انا اخوك الكبير افهمي
ياسمين: ما انا عارفه يا بيرو ربنا يخليك ليا
عمر: والله العظيم يا بنتي انتي حبيبتي يا ياسمين انا بموت فيك يا روحي ربنا يخليك ليا يا حبيبتي انت ومامتك
ياسمين: يا حبيبي يا بيرو ربنا يخليك ليا
عمر: ويخليك ليا يا حبيبة قلب بيرو
ياسمين:انت روحي يابيروبحبك
عمر: اصح وانا كمان باحبك بس اوعي تنسي الشلوت اللي انتي ادتهوني قدام صاحبتك اروى
ياسمين: بس انت قليت ادبك يا بيرو انا اسفه
عمر: انا بقا مش مسامحك يا قلب بيرو
ياسمين: خلاص يا بيرو طلقني طلقني باقولك يا ابني انا ما بحبكش
عمر: كده يا قلب بيرو ما بتحبنيش وعايزه تطلقني
ياسمين:اه يا بيرو
عمر:ليه كده بس دا اناحبيبك
ياسمين:مش حبيبي انت طلقي وبس ماشي يابيرو
عمر:خلاص ماشي بقا وريني من
هيجيلك شوكلاته تاني ياسمين
ياسمين:لاء خلاص يابيروانابحبك وبموت فيككك
عمر:وانا كمان بحبك وبموت فيكي قلب بيرو❤
ياسمين:حبيبي يا قلب ياسمين
عمر:حبيبتي الغالية انتي ياستالبنات
ياسمين:حبيبي يابيرو
هاله:يلا ياولد يلاالكل اتحط على السفره
عمر:حاضر يامامي
ياسمين:اوكي يا ست الكل
هاله:ربنا يخليكو ليا يارب ياعمر انت وياسمين
ياسمين:حبيبتي يامامي ربنايخليكي لياوميحرمنيش منك ابداياروح قلبي
❤
عمر:حبيبتي يامامي ربنايحفظك ليناوميحرمناش منك ابدا
هاله:حبيبتي يابنتي ياسمين ويحفظك ويوفقك بحياتك يارب يابنتي
ياسمين:يارب يامامي
هاله:حبيبي قلب مامي يابيرو ربنايخليك
ليا وميحرمنيش منك ابداا قلب مامي
عمر:يارب مامي حبيبتي
ياسمين:يلا اناجعانه اووي يلا يابيرو يلاياهاله قلبي❤
عمر:يلا طفسه قلب بيرو
هاله:يلا قلب هاله
(عندالسفره في بيت يوسف المصره)
ياسمين:تسلم ايدك ياهاله حبيبتي
هاله:الف هنا وشفا ياقلب هاله
عمر:تسلم ايدك ياغاليه يامامي
هاله:الف هناوشفا حبيبي قلب مامي
في المستشفى بتاعة فهدحسين العربي
يتبع الفصل الخامس اضغط هنا
الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية "رواية حبك احلى حاجه "اضغط على اسم الرواية
تعليقات
إرسال تعليق