رواية نور عيني الفصل الحادي عشر 11 بقلم سارة أحمد
رواية نور عيني الفصل الحادي عشر 11 بقلم سارة أحمد
ادهم/ ايوة مين
منه/ مش لازم تعرف الي لازم تعرفو انك طلعت مغفل
ادهم بغضب/ مين معايا
منه /منا بقولك مش لازم تعرف اقولك بقا انت مغفل ليه انت فاكر ان نور بتحبك نور دي خداعة و بتضحك عليك زاي ماضحكت علي ناس قبلك
ادهم /انتي مين يا بنت....*
منه/ و ليه الغلط بس طيب.......علشان تتاكد من كلامي... نور بكر الساعه خامسه هتبقا في شقه في............ و هتكون بتقابل واحد مغفل زايك بظبط سلام يا مغفل
- طبعا مش عايزة اقولكو ان ادهم كان هيولع من كلام منه فاعلشان كد ادهم منمش طول الليل
فى صباح يوم جديد
نور كانت نزله من المني باص و لقيت ادهم بيندهلها
ادهم/ نور
نور/ ايوة يا ادهم نور لحظت علي شكلو التعب
نور/ اي دا انت مالك
ادهم/ مفيش انا بس منمتش كويس
نور /اممم طيب
ادهم/ نور هو انتي عندك حاجه انهارده
نور/ حاجه زاي ايه
ادهم/ يعني هتخرجي او كد
نور بتفكير /امم لا
ادهم بشك/ طب اي رايك نخرج علي الساعه خامسه كد نتغدا مع بعض
نور /تمام معنديش مانع يلا باي
ادهم /سلام؛ ادهم كان مرتاح نوعان ما كان ديمان بيكدب الكلام الي قلتو منه بس كان خايف اوي انو يطلع حقيقي....
في منزل نور
هاجر كانت ربطه اشارب علي راسها و بتنفط الشباك و بتنده علي شادية
هاجر /يا ماما يا ماما انتي يا ولية
جات شادية بتضربها علي رسها/ ما تلمي نفسك بق يا بت
هاجر /اي يا ماما بضحك معكي...... انا عايزة بس اعرف يعني انتي مقعدني من الشغل علشان انضف البيت ما انتي الي علطول بتنضفي
شادية /بطلي راغي بقا هو حرام البيت يبقا نضيف
هاجر/ لا مش حرام بس التنضيف دا وراء حاجه
شادية بتوتر/ وراء اي يعني
هاجر/ معرفش بس هعرف قريب
شادية/ طب يلا شهلي شويه
هاجر /حاضر ..... اعملكو اي اكتر من الي انا عمله دا بقيت شبه عم شاكشك ههههههههه (و ضحكت زايو) 😂 و فجا التلفون رن.
مراد/ الو
هاجر/ الو ايوة مين
مراد /مين اي يا بت انتي مسحتي رقمي
هاجر /ههههههههههه
مراد/ مالك
هاجر/ هههههههههه
مراد/ مين معايا
هاجر/ عم شاكشك ههههههههه
مراد/ هههههههه
هاجر/ هو انتي فين دلوقتي
مراد /ههههههههههه
هاجر/ بقولك انت فين دلوقتي
مراد/ ههههههههه
هاجر/ انا هقفل
مراد/ هههههههه
هاجر /طيب
مراد/ خلاص متقفليش
هاجر/ ايوة كد اتلم ها اي الاخبار
مراد/ بيقولو في واحد قتلت جوزها و حدفتو من الدور ال....
هاجر /اي اي و انا مالي بي اخبار اليوم دي انا قاصدي اخبارك انت
مراد/ عادي مفيش جديد....... المهم اعدي عليكي امته علشان نتغدا
هاجر/ لا منا مش في الشغل
مراد/ اومال
هاجر/ في البيت من مرحتش الشغل اصلا
مراد/ يعني مش هشوفك انهارد
هاجر/ للاسف لا
مراد /ياخسارة دا انا كنت محضرلك كام نكت بايخه
هاجر / طب الحمدلله بقا اني مرحتش الشغل
مراد/ اخص عليكي
هاجر /بهزار يلا بق سلام علشان ماما بتنديني
مراد/ تمام سلام
هاجر بضريخ/ ايييييوة يا ماما انا جايه اهو
في المدرسة
نور و منه كانو قاعدين في فناء المدرسة و مفيش فيهم حد بيتكلم
منه /في ايه انت مش بتتكلمي ليه
نور/ اممم اقول ايه
منه /ادهم مثلا
نور/ اسكتي ونبي يا منه انا شوفتو انهارده و كان باين عليه انو منمش خالص
منه بخبثه /و انتي متعرفش اي السبب
نور /لا معرفش
منه في( سرها هههه انا عارفة) احم هتعملي ايه انهارده
نور /مش هعمل...... نسيت انا هخرج مع ادهم
منه /امته
نور/ علي الساعه خامسه كد
منه بخبثه/ ااااهاااا
نور/ انا هروح اجيب شبسي اجبلك حاجه معايا
منه /لا روحي انتي
نور/ طيب
اول لما نور مشيت منه طلعت تلفونها و كلمت واحدة
الواحدة (مديحه) /الو
منه/ ايوة يا مديحه جهزتي كل حاجه
مديحه بميعا /ايوة مفضلش غير التنفيز بس
منه /طيب جهزي نفسك الساعه خامسه بظبط يلا باي
مديحه/ سلام ياحببتشي
في شركه ادهم
ادهم كان في جتماع و بعد ما الاجتماع خلص
ادهم /مراد استنا عايزك.................
مراد/ ايوة يا ادهم
ادهم/ ها اي الجديد
مراد/ عمك كد خلاص بقا شريك عادل رسمي يعني هيروح في داهيه وش
ادهم/ يلا يشرب
مراد/ سيبك من عمك دلوقتي انت مالك شكلك مش عجبني
ادهم /في حاجه كد حصلت شغلني
مراد/ لا متقولش موضوع البت الي خبطها
ادهم /بتفهمها و هيا طيرا المهم انا عايزك تكشفلي علي الرقم دا
مراد /طيب
- نور كانت مروح و بتبص و بتدور علي ادهم بس ملقتهوش لغيت ما ركب الميني باص و بتفكر يا تره ادهم مجاش ليه
بعدين تلفونها رن
ادهم /الو
نور/ انت كويس
ادهم/ ايوة معلشي اصل كان عندي اجتماع مكنش ينفع يتاجل
نور /لا عادي المهم انك كويس
ادهم/ ايوة الحمدلله........ احنا لسه علي معدنا
نور /ايوة طبعا......
في منزل نور
نور بتخبط علي باب لقيت هاجر بتفتحلها و هيا وشها كلو تراب و بلاشارب و شكلها متبهدل
نور و هيا بتصرخ/ عفريت يلهوي
هاجر بستغراب/ عفريت مين يابت
نور/ لا لا متكولنيش بليز انا لسه في حاجات كتير اوي معملتهاش
هاجر/ اكلك اي يا مجنونة
نور/ مجنونة مفيش حد بيقولي الكلام دي غير هاجر لا متقولش اكلت هاجر
هاجر/ يا رب صبرني و سبتها و دخلت
نور /ههههههه انا عارفة انك هاجر بس اي الي مبهدلك كد استني يا عم العفريت.............
في الساعه الربعه و نصف
نور خرجت من اوضتها
نور/ ماما يا ماما انا هنزل
شادية /نعم ياختي
نور/ اي هنزل
شادية /لا مفيش نزول في ضيوف جيين انهارد لازم تستضيفيهم معايا
نور /ما انتي معكي هاجر
شادية/ لا انا عايزكي انتي
نور/ اوووف يعني هو الضيوف دول ميجوش غير دلوقتي
شادية/ انفخي اوي منا عرفت اربي
نور دخلت الاوضه و هيا متنزفزه لقيت منه بترن عليه
نور بنرفزة/ الو
منه /مالك يا بت
نور /ماما مش راضيه تنزلني
منه /لي
نور/ علشان في ضيوف جين لينا
منه بخبثه / معلش كلمي ادهم بقي و قوليلو عشان حرام هيفضل مستنيكي
نور /اه منا هكلمو اهو
منه /طب يلا باي
نور /باي و رنت علي ادهم
ادهم /ايوة يا نور انتي فين دلوقتي
نور/ لا مهو انا مش هنزل
ادهم بستغراب/ ليه
نور/ علشان في ضيوف جيين عندنا و ماما مرضيتش تنزلني
ادهم بيحول يتحكم في غضبو /خلاص يا نور و قفل الخط
نور/ استنا بس.... لكن كان فقل
في عربيه ادهم
- ادهم كان متعصب و بيفكر في كلام منه و كان خايف ليكون صح و فجا تلفونه رن
ادهم /الو
منه /الو يا مغفل
ادهم بغضب شديد /مين الي بتكلم
منه بستفزاز/ يووووه تاني..... المهم ها نور عامله ايه اكيد مرتضش تخرج معك و قلتلك انها جيلها ضيوف و مامتها مش هترضا تنزلها صح
ادهم بغضب/ نور متجيش علي لسانك يا بنت.....*
منه بنرفزه/ انت بتغلط كتير بس انا مش هعدهلك نور بقي كمان نص ساعه هتبقا في عمارة..... شقه..... يعني لو حبيت تشوفها و تتاكد من كلامي باي يا مغفل
ادهم بغضب/ الو الو ثم انطلق بجنون علي العنوان الي قلتو
كان بيسوق في منتها الجنون..... وصل علي المكان علي وصف منه و طلع العمارة الدور الثالت و خبط بمنتها العنف حتي كان هيكسر الباب ثم بصوت انوثي من دخل الشقه(ايوة يلا بتخبط برحه علي الباب) فتحت الباب و ادهم زقها و دخل و دور في جميع انحاء البيت بس ملقاش حد ثم سمع صوت اونثه خلفه
مديحه/ ها خلصت تفتيش في الشقه
ادهم/ انتي بقي الي بتكلميني في التلفون
مديحه و هيا بتقرب عليه و بدله /تؤتؤ مش انا بس لو عايز ابقا انا معنديش مانع
ادهم/ انتي تعرفي نور منين و جبتي رقمي منين
مديحه و هيا بتقرب اكتر/ هو انت بتسال كتير ليه
ادهم قرب هو كام بعدين مسكها من شعرها جامد /انتي مش عارفة انتي بتتكلمي مع مين
مديحه بوجع /في ايه يا باش مبرحه كد و بعدين طلعت ازاز من جيبها و بختها في وشو، ادهم وقع علي الارض و مديحه طلعت تلفونها و بعتت ريساله لي منه (تم)
وصلت الرساله لي منه و ضحكيت و بعتت رساله من خط مش متسجل و بعتت رساله لي نور <[ادهم بيخونك و لو مش مصدقه هتلقيه في عمارة.... في الشقه الدور الثالث]>
الرساله دي وصلت لي نور و هيا قاعده قامت و جريت علي الاوضه و اتصلت بي...........
يتبع الفصل الثاني عشر اضغط هنا
الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية "نور عيني "اضغط على اسم الرواية
تعليقات
إرسال تعليق