Ads by Google X

القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية حبك احلى حاجه الفصل العاشر 10 بقلم رحمة هاني

 رواية حبك احلى حاجه الفصل العاشر 10 بقلم رحمة هاني 

رواية حبك احلى حاجه الفصل العاشر 10 بقلم رحمة هاني 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
وقفنا في الفصل اللي فات لما كان تلفون 
اروي بي يرن 
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 
هاله: إزيك عامله اي ياأروي 
أروي: الحمدلله ياطنط
هاله: يارب دايما
اروي: أنا وإنتٍ ياطنط
هاله: هي ياسمين معاكي ياأروي
أروي: اه ياطنط
هاله: هي كويسه ياقلب طنط
اروي: بصراحه ياطنط
هاله: في اي ياأروي
أروي: هي ياسمين في المستشفى ياطنط 
هاله:مالها ياأروي 
أروي: هي يا طنط فجأة قاعده وفقدت الوعي والله يا طنط ده كل حاجه وبعدين راحت المستشفى الدكتور عملها عملية وفضلت تعيط اوي
هاله: أروي انتي بتهزري صح ياقلبي
اروي:لا والله ياطنط
هاله: هي ياسمين ف أني مستشفى هااا
ياأروي
أروي: هي في مستشفى فهد حسين العربيه
هاله: اوكي ياحبيبتي 
أروي: ماشي ياطنط بس متتأخريش ياطنط هاله 
هاله: ماشي ياأروي هي كويسه ياأروي 
أروي: اه ياطنط هي كويسه بس تعبانة شوية
هاله: هي فين دلوقتي ياأروي
أروي: هي نايمه ياطنط هاله
هاله: ماشي ياقلب طنط انا جاية 
أروي:اوكي ياطنط
(في بيت يوسف المصري)
هاله:يلا بسرعه ياعمر اختك في المستشفي 
عمر:حاضر ياماما يلا روحي جهزي نفسك
هاله:ماشي ياعمر
عمر:هي أروي قالتلك اي ياماما عن ياسمين هااااا
هاله: متخفش انشاءالله ياسمين كويسه ياعمر هي  في المستشفى ياعمر
عمر:ليه ياماما هي كويسه
هاله:متخفش ياقلب ماما هي كانت بتقولي أروي إن ياسمين عملت عملية 
عمر:ازاي ياماما ياسمين كويسه اكيد صح ياماما
هاله: متخفش انشاءالله ياسمين كويسه 
يا قلب ماما
عمر: يلا ياماما بسرعه علشان نروح عند 
ياسمين
هاله:يلا يا قلبي 
راحت هاله تلبس علشان تروح المستشفى وكمان عمر نفس الحكايه
خلصت هاله لبس هي وعمر
(في عربية عمر)
عمر: هي اسم  المستشفى اللي فيها 
ياسمين ياماما ايه
هاله: إسم المستشفى فهد حسين العربيه
عمر اتصدم اوي إسمه فهدحسين العربيه
والله بجد ياماما الكلام دا صح
هالة: اه ياحبيبي في اي قلبي
عمر: دا مستر فهد ياماما
هاله:انت عبيط ولا اي😂😂
عمر: لا ياماما مبهزرش بجد دا مستر فهد
هاله: انت ياض عبيط هااا دا دكتور ياعمر😂😂
عمر: والله العظيم ياماما دا مستر فهد 
اللي بشتغل عندوا 😂😂
هاله: لا ياحبيبي ع
عادي أسم متشابه ياقلب ماما بطل هبل ياعمر بقا
عمر: لاوالله الاسم اللي انتي حضرتك ياماما سمعتي دا كان فهد حسين العربيه
هاااا صح
هالة: ياحبيبي أنت اهبل ولا اي 😂😂😂
عمر: لا كفايه كده بقا ياماما حرام عليكي
والله😂😂
هاله:في اي ياقلب ماما اهدا شويه يابيرو
عمر:بس بقا ياماما لو سمحتي
خلاص مش هي أروي قالتلك ان اسم 
المستشفي  فهد حسين العربيه 
صح ياقلبي
هاله: اه ياقلب ماما هوه دا مستر فهد 
اللي انت بتشتغل معاه محامي الخاص
بتاع مستر فهد هوا بقاا دكتور كمان ازاي ياعمر
عمر:هوا دكتور ياماما بس 
مسك اعمل وشركات والده من بعد وفاة والده
هاله: بجد ياعمر 
عمر: اه ياماما أنا شغال مع فهد المحامي 
الخاص 
هاله: ربنا معاك ويوفقك ياقلب ماما يارب😍
عمر:حبيبتي ياماما ويخليكي ليا أنا وياسمين يارب😍
هاله: انشاءالله ياحبيبي
عمر: فاضل شوية ونوصل على المستشفى 
هاله: ماشي ياقلب ماما

(بعد شويه من الوقت)
عمر: يلا ياماما المستشفى اهي ياقلبي
هاله: ماشي حبيبي
راح عمر هوا وهاله نزلوا من العربية 
دخلت هاله وعمر المستشفى بتاعت فهد
حسين العربيه
(راح عمر وهاله غرفت ياسمين) 

أروي: أخيراً جيتي ياطنط هاله 
هاله: هي مالها ياأروي نآيمة ليه
اروي: عادي ياطنط علشان 💉البنج 
ياطنط 
هاله: فين الدكتور ياأروي 
أروي: دكتور فهد هوا اللي عمل العملية 
هاله: ماشي ياقلب طنط 
عمر: ياسمين افتحي عنيكي ياقلب بيرو 
انا اهو يا ياسمين حبيبتي 
ياسمين فتحت عنيها 
ياسمين: بيرو حبيبي وحشتني اووي والله ياقلبي 
عمر: انتي اكتر ياقلب بيرو 
ياسمين: انا تعبانه اووي يابيرو والله
عمر:الف سلامة عليكي ياقلبي انتي
ياسمين: ربنا يخليك ليا يارب يا بيرو
هاله: الف سلامة عليكي ياقلب ماما
ياسمين: ربنايخليكي ليا يارب يااحلي ماما في الدنيا كلها
هاله:حبيبتي ياسمين انتي كويسه صح
ياسمين: اه ياماما متخافيش أنا كويسه
هاله: الحمدلله ياياسمين
راح دخل فهد الاوضة اللي فيها ياسمين عمر اول ما شاف فهد تنح وفهد هو كمان لما شاف عمر تنح
فهد: عمر انت بتعمل ايه هنا
عمر: ولا حاجه دي اختي ياسمين
ياسمين:اه يادكتور فهد دا بيرو قلبي

فهد: ههههههههههههههههههههههههههههههه😂😂😂 بجد عمر بقا بيرو ازاي دا هااااااا
ياسمين: ملكش دعوه يا دكتور فهد
فهد: انت خليت فيها دكتور فهد
عمر: اسف يا مستر فهد
فهد:عادي ياعمر لا اسف اصدي بيرو 
صح هههههههه😂
الولد فهد ده دمه بارد صح يا عيال😂
عمر:اللي يريحك يامستر فهد
ياسمين: ما تقولش لاخويا ثاني بيرو انا بس اللي باقوله بيرو هااااا
فهد:ماشي يا دكتورة ياسمين
عمر:عيب كدا يا ياسمين
فهد: عادي يا عمر دي طفله وغلطت
ياسمين: مين دي الطفله انت فاهم يا دكتور فهد انا مستحيل ابقي طفله انت اللي طفل
عمر:عيب ياسمين بس كده😂
ياسمين: لا يبيرو علشان وجعني قوي
فهد:مردش علي ياسمين
عمر:اسف يا مستر فهد
فهد: عادي يا عمر مش احنا قلنا انن دي طفله هو في حد بياخد من كلام طفله
عمر:لا طبعا يامستر فهد
ياسمين: ماشي يابيرو انا زعلانه منك هاااا
عمر: خلاص يا قلب بيرو
ياسمين:ماشي خلاص بس هتجبلي شوكلاته😂 
عمر: اه ياقلب عمر
فهد قال لعمر تعال يا عمر محتاجك شويتين
عمر:حاضر يامستر فهد 
( راح عمر مع فهد)
أروي: الف سلامة عليكي ياياسمين بااااي بق لازم امشي
ياسمين: لا خليكي معايا شويه
أروي: والله ما ينفع يا ياسمين لازم اروح علشان الجامعة هجيبلك الحصه بتاعتك
ياسمين: ماشي ياقلبي سلام👋
( راحت اروى مشيت)
مفيش حد مع ياسمين الا هاله وعمر مع فهد في المكتب
هاله: يلا يا ياسمين كلي
ياسمين:لا مش جعانه خالص ياماما
هاله: وهو ده ينفع إنتٍ عاملة عملية ومش عايزه تاكلي
ياسمين: والله يا ماما مش جعانه وعايزه انام وبس
هاله: ماشي يابنتى ربنا يشفيكي ويعافيكي يارب😍
ياسمين: يارب ياقلبي

عمر مع فهد في المكتب ومعاهم ادم وعمر بيوقع على شويه اوراق علشان هو المحامي الخاص لي فهد حسين العربي وادم عمال يضحك مش مبطل ضحك

عمر خلص شويه الاوراق بتاعته اللي كان بيوقع عليها فهد وبعدين راح على غرفت ياسمين وهاله قالتله ياسمين نايمه ومارضيتش تاكل بعدين الوقت إتأخر الساعه بقت عشره و ياسمين نايمه من كتر المخدر راح عمر قال لها يلا يا ماما روحي عشان الوقت إتأخر عشان ياسمين محجوزه في المستشفى بس هاله قالتله لاء يا عمر مش هسيبك هنا لوحدك وبعدين الممرضه جات قالتلهم انا هفضل مع الانسه ياسمين راحت هاله قالتلها ماشي وبعدين عمر وهاله هيروحوا وهيجوا الصبح لياسمين هما وأروى 
(روحت هاله وعمر البيت وياسمين لسه نايمه)
(في المستشفى)
فهد قاعد في المكتب بتاعه عمال يفگر ف ياسمين
فهد قام راح على غرفت ياسمين
دخل غرفت ياسمين ملقاش ياسمين نايمه على السرير
فجأه واحده ياسمين كانت طالعه من الحمام و لابسه شورت جينز قصير و فلنه بيضه مرسوم عليها قطه
فهد:ههههههههههههههه😂😂 
ياسمين بتعب:انت بتضحك علي اي
فهد: طفله وحياه ربنا طفله ههههههه😂
ياسمين فجأة واحده كانت هتقع على الارض بس فهد سندها علشان متقعش على الارض
ياسمين حطه ايدي على جنب عماله تعيط 
فهد:اهدي بتتوجعي اهدي اهدي ما تخافيش خلاص اهدى

فهد فجأة واحده السحر في عينها الزرقاء وهي كمان اتسحلت في عينيه الخضراء وكأن فهد هيبوسها بس ياسمين زفته بس راح مسكها ثاني وبسها😘😘
ياسمين: انت قليل الادب وحيوان
فهد: اشششش مسمعش حسك
راح رماها علي السرير
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


يتبع الفصل الحادي عشر اضغط هنا
الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية "رواية حبك احلى حاجه "اضغط على اسم الرواية




reaction:

تعليقات