رواية طفلة الفهد الفصل الاول 1 بقلم بسملة البدوي
رواية طفلة الفهد الفصل الاول
قاعد على الكرسي بغرور وفي أيده كاسه وحواليه رجال باين عليهم الثراء الفاحش .
فهد ببرود........الدفعه اكتملت ولا .
رجال من الرجاله ......ايوه بس لسا عايزين بنت وتكون جميله وسنها مايزدش عن 16سنه
فهد ببرود........اممم تمام ال6مليون دولار يتحولوا على حسابي الليله .
الراجل بخنقه من التوتر.والخوف....ححاضر .
فهد ببرود.......الاجتماع خلص بره .
خرجوا بخوف وبسرعه .
وليد بخوف.......انا مش لاقي
فهد بصله بغضب جحيمي وبتهديد
وليد بخوف.......طب ما انا بقولك اهو مش لاقي بنت بالمواصفات دي يعني لازم تكون 13 أو 16 بالكتير وكمان تكون جميله وكمان مش ليها حد في الدنيا اجيبها منين انا .
فهد ببرود.......ميخصنيش واتفضل الوقتي مضيعش وقت والبت تكون في مكتبي بليل .
وليد خرج
بابا هو احنا رايحين فين .
الاب .......رايحين مشوار حلو يحيبتي بس توعديني تسمعي الكلام .
لارا بطفوله......... بوعدك يبابا.
ووقف العربيه وقال ......لارا يحبيبتي تقعدي هنا ماشي .
لارا بخوف.......لي انت هتسبني
وتمشي .
صابر .......ايوه يحبيتي ،مش انتي وعدتيني تسمع الكلام .
لارا بدموع ......ايوه بس لي والنبي متسبنيش .
صابر ......... اسمعي الكلام بس اعرفي أن كل ده مش بايدي .
وسابها وركب العربيه ومشا ،لارا طلعت تجري وتعيط جامد ورا العربيه لحد ما وقعت على الأرض اغمي عليها ،بليل صحت على ايد بتتحرك على جسمها .
لارا برعب وخضه.......انتوا مين
ولد من الشباب وباين عليهم السكر ......... يخربيت جمالك اي ده ده احنا ليلتنا صباحي شكلنا هههههه وبيقرب منها .
لارا زقته وطلعت تجري وتعيط لحد ما شاف نور قوي وبعدين اغمي عليها .
عند فهد كان مروح بالليل وسايق العربيه ووراه عربيات كتير فجاه ظهر جسم صغير قدام العربيه من فراغ كان خطوه كمان ويخبطها نزل ويشوف منين لاقا شباب كتير
شاب منهم ......اي يباشا ملكش دعوه بيها احنا الي لاقيتها الاول .
فهد ببرود وغرور وبيحك أنفه بشر........الكلام ده ليا
الشاب بستهزاء.......اومال للحيطه الي وراك ههههه .
فهد ببرود قرب منه وضربه بالبوكس وقعد يضرب فيه وقال
......الكلام ده ليا ي بن *****انا فهد الدالي يتقالي كده وربنا مهرحمك.
الشاب بزعر..... ابوس ايديك يباشا ارحمني والله العظيم ما كنت اعرفك لو عايز البت خودها
فهد سكت ورماه وبينفض أيده وقال بصوت عالي.......انتوا لسا واقفين .
Basmala badwy
كلهم جريوا .
وراح اشتال لارا وراح قصره وطول الطريق بيبصلها بس مكانش شاف وشها عشان شعرها مغطيه
فهد بخبث وبيبص على جسمها........شكلها صغير وده المطلوب جتيلي برجليكي .
ووصل القصر وراح جاب ميه وبيفوقها وقال
فاقت وبيشيل شعرها من على وشها وقال ....... بسم الله ماشاء الله تبارك الله اي ده .
لارا صحت واول ما شفته فكرته شاب من الي كانوا بيجروا وراه وقامت بعده بزعر وخوف شديد.
لارا بدموع.......والنبي يعمو متعملش فيا حاجه .
فهد بخبث.....عندك كام سنه
لارا .....15
فهد اشتالها وقعدها على رجله وأيده على خصرها ولسا هيقرب
قامت ضربته بالالم وقالت كده عيب .
فهد بغضب جحيمي ووووووو .
فهد بغضب جحيمي....... انتي عملت اي ي*****.
لارا بدموع.......كده عيب يعمو مينفعش .
فهد بشر ......بت انتي تسمعي الكلام انتي من النهارده ملكي فاهمه ولا يعني اعمل اي الي عايزه .
لارا بدموع......وربنا هتروح منه فين .
فهد بصلها بستغراب من كلامها الي اكبر من سنها .
وقام وقف وقالها بصوت مخيف ......... انتي بتردي عليا
لارا عيطت جامد ، سيف حس بقلبه بيوجعها على منظرها .
قام مسكها وقعدها على رجله وقال بحنان........متزعليش .
لارا بطفوله......لا زعلانه .
فهد بهدوء....ما انا مبحبش الي بيعصي كلامي
لارا اكتفت بنظره عتاب .
فهدحس بشعور غريب بس في نفس الوقت جميل اوي اول ما شاف عيونها الرمادي وقال بتوهان ........ انتي جميله اوي
وبيقرب منها وبيدفن رأسه في عنقها.
لارا بخوف شديد من لمساته وانفاسه السخنه وقالت بدموع ......عمو .
قاطعهم صوت القوي .....اي الي بيحصل هنا ده
يتبع الفصل التالي:اضغط هنا
- الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية كاملة: "رواية طفلة الفهد" اضغط على أسم الرواية
تعليقات
إرسال تعليق