Ads by Google X

القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية احببت خاطفي الفصل الرابع بقلم يسرا نصر

رواية احببت خاطفي الفصل الرابع بقلم يسرا نصر


رواية احببت خاطفي الفصل الرابع 


انجي : اية اللي جابك هنا؟  دة حمام الحريمي 

.

مالك : قلت يمكن تحتاجي حاجة 

.

انجي : ........... 

.

💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗

.

نروح ل حازم و حسام وهما ف الطريق الصحراوي ل طريق السخنة 

.

.

حسام : مالك يا حازم شكلك عامل كدا لية؟  

زي ما يكون منمتش بقالك قرن 

.

حازم : فعلا انا منمتش طول الليل 

.

حسام : وبتفكر ف مين بقي يا زيدي،؟  حب جديد؟  

.

حازم : حب جديد؟  لا طبعا انا مش ممكن احب 

تاني كفاية كدة 

.

حسام : يوووووة بقي يا حازم متنسي يا عم 

البت دي 

.

حازم : انسي،؟  انسي اية ولا اية؟  

.

تابع حازم : انسي 3 سنين حب؟  ولا انسي اني 

كنت بزنق نفسي عشان اوفر طلبات الهانم اللي مكنتش بتخلص ولا انسي وش البراءة اللي كانت مركباه عليا طول السنين دي،؟  

.

تابع حازم بألم : ولا انسي خيانتها ليا واتضح ف الاخر انها بت شمال بتمشي مع اللي، يدفع اكتر 

.

حسام : معلش يا حازم انسي مش البنات زي البت دي 

.

حازم : لا كل البنات زيها طبعا 

.

حسام : لا والله مش كلهم زي، بعض ومش من حقك تحكم ع كل البنات انهم شمال انت ممشتش

مع كل البنات 

.

روايات بقلمي يسرا نصر 

حازم بحزن : دا غير ظلم عمي لابويا واكل ميراثة 

وطردة من بيت جدي وكل ما ابويا يروحلة يطردة

طردة الكلاب 

.

حسام : متنسي بقي يا حازم عشان تعرف تعيش 

.

حازم : انسي؟  انسي اية ولا اية؟  

.

تابع حازم بألم : انا عمري ما هسامحك يا عمي 

حتي لو كنت بتموت و حسبي الله ونعم الوكيل فيك نفسي ربنا يوريني فيك يوم يا عمي 

.

حسام مغير للموضوع عشان حازم ينسي ألمة 

.

حسام : اه صحيح نسيت اقولك مش ماما جابتلي عروسة تاني 

.

حازم : ههههههه قصدك عاشر 

.

حسام : اه والله مش عارف اعمل اية ف امي دي 

.

حازم : متسمع ياعم كلامها وتختار واحدة وتتنيل تتجوز بقي 

.

حسام : نفسي والله بس اعمل اية يعني امي بتجبلي بنات غريبة اوووي 

.

حازم : غريبة ازاي يعني؟  

.

حسام : مرة تجيبلي عروسة متحررة زيادة مرة تجيبلي واحدة تخينة مرة تجيبلي واحدة مجنونة ابراج وتقولي ابراجنا مش متفقة مع بعض لا سوري واخر واحدة كانت مرتبطة 

.

حازم : هههههههه ياعيني عليك 

.

💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗

.

نروح ل انجي و مالك ف الحمام وهو عمال بيتحرش ب انجي بعد مرور 5 دقايق 

.

انجي : يلهوووي انت ازاي جامد وحلو كدة؟  

.

مالك بغرور : دة اقل حاجة عندي ع فكرة 

.

انجي : طيب يلا نخرج عشان ميحسوش بغيابنا 

اخرج انت الاول واستناني ف العربية 

.

مالك : ماشي يا قمر 

.

خرج مالك ودخل حمام الرجالي وخرج بعد شوية عشان يعمل تمويه 

.

..... 

.

عند فريدة..  

.

فريدة: يا جماعة محدش شاف مالك؟  

.

شريف : تلاقيه ف الحمام 

.

فريدة : طيب تقدر تروح تشوفة عشان دا اتأخر اوووي  

.

شريف : طيب ماشي خلصي بس مشروبك عشان نتحرك 

.

فريدة : اوكي 

.

دخل شريف الحمام ونادي ع مالك 

.

شريف : مالك مالك 

.

مالك من داخل الحمام وكان بيعدل هدومة 

.

مالك، : ايوا يا شريف انا طالع اهوووو 

.

شريف : طيب يلا بقي عشان نتحرك 

.

مالك : ياعم مقلتلك طيب اخرج انت دلوقتي 

وانا هحصلك 

.

خرج شريف وبعدة مالك بعد دقائق 

وركبوا كلهم العربيات بتاعهم وانطلقوا 

.

💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💋

.

بعد مرور حوالي ساعه تقريباً وصل حازم وحسام 

للفندق اللي حجز فيه ل فريدة 

.

طلع حازم ورقة من جيبة 

.

حازم للرسبشن : لو سمحت فيه حجز بالاسماء دي 

.

موظف الرسبشن : دقيقة يا فندم اشوف 

.

روايات بقلمي يسرا نصر 

بحث الموظف ف الكمبيوتر 

.

موظف الرسبشن : مظبوط، يا فندم 

.

حازم : الجروب وصل ولا لسة؟  

.

الموظف، : لا لسة يا فندم 

.

.

حازم : طيب عايزين مفتاح باسم حازم وحسام 

.

الموظف، : اتفضلوا يا فندم الدور 3 سويت رقم 

333

.

حازم : حجرة فريدة المهدي رقم كام؟  

.

الموظف : رقم 339 في وش اوضة حضرتك تمام 

.

حازم : شكرا 

.

حازم : يلا يا حسام نطلع نرتاح ع ما يوصلوا 

.

حازم : حسام حسام انت ياد مالك مبحلق كدة لية؟  

.

حسام : اوووووف ع كمية المزز اللي هنا 

.

حازم : ياد متبطل عينك الفرغة دي 

.

حسام: ياعم خليك انت ف العقد اللي فيك دي 

وسيبتي اعيش 

.

حازم : طب، يلا يا خويا نطلع نرتاح شوية 

.

اخد حازم حسام وهو عمال بيشدة زي الاطفال وطلعوا ع الاوضة بتاعتهم 

.

دخل حازم وحط الشنطة ع السرير وفتحها وطلع طقم وحطة ع السرير ودخل ياخد شاور 

.

حسام فتح البلكونة وشد كرسي وقعد يتفرج ع البحر الرائع الجميل 

.

حسام : الله سبحان الله ع المنظر الرائع دة اللي، يهدي الاعصاب 

.

بعد شوية خرج حازم من الحمام وهو لافف فوطة حوالين وسطة ولبس الهدوم اللي كانت ع السرير 

وطلع البلكونة 

.

حسام : نعيما يا ريس 

.

حازم : ادخل انت بقي خدلك شاور الماية دافئة وحلوة 

.

دخل حسام الحمام ياخد شاور 

.

💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗

.

واخيرا وصلت فريدة وباقي اصحابها الي الفندق 

.

وكل واحد اخد مفاتيح اوضة وطلعوا 

.

انجي : لو سمحت انا عايزة اوضة بعيد عن الشباب دول عشان الازعاج 

.

الموظف : حاضر يا فندم 

.

حجز الموظف ل انجي سويت بعيد عن باقي الجروب 

.

الموظف : اتفضلي الدور 1 حجرة 101 

.

انجي : شكرا 

.

طلعت انجي ع اوضتها وفي اللحظة دي رن موبايل انجي وكان احمد جوزها 

.

ترررررن  ترررررن ترررررن 

.

انجي: الووووووو 

.

احمد : ها وصلتوا؟  

.

انجي : ايوا يا حبيبي لسة واصلين حالا اهووو 

.

احمد، : خودي، بالك من نفسك ومن فريدة وانبسطي يا حبي 

.

انجي : ربنا يخليك ليا يا بيبي 

.

احمد : بتعملي اية دلوقتي؟  

.

انجي : لسة داخلة السويت وهرتاح شوية 

.

احمد : طيب يا حبيبتي اسيبك ترتاحي شوية 

.

افلت انجي مع احمد وبعتت رساله ل مالك برقم

الاوضة 

.

بعد شوية الباب خبط 

.

💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗

.

نروح ل حازم اللي نزل استقبل الجروب فريدة 

.

فريدة بفرحة انها شافت حازم ومكنتش عارفه سبب فرحتها لما بتشوف حازم حاسة بارتياح كبير 

من ناحيته 

.

فريدة مناديا : حاااازم حاااازم  

.

حازم : فريدة ازيك؟  عاملة اية؟  

.

فريدة : بخير الحمد لله وانت عامل اية؟  

.

ملك : ديدا ... ديدا 

.

فريدة : تعالي يا ملك 

.

جات ملك وسلمت ع حازم 

.

روايات بقلمي يسرا نصر 

فريدة : اعرفك ب ملك صحبتي 

.

فريدة : ملك..  اعرفك ب حازم اللي حجزلنا ف الفندق هنا 

.

ملك : اهلا وسهلا تشرفنا 

.

حازم : الشرف ليا يا فندم...  ها استلمتة مفاتيح اوضتكم؟  

.

ملك : ايوا 

.

ملك: سلمي.. شريف..  يا شريف يا سلمي 

.

شريف : مساء الخير 

.

سلمي : مساء الخير 

.

ملك : اعرفك بسلمي شريف اصحابنا 

.

حازم اهلا وسهلا 

.

بعد التعارف والسلامات 

.

حازم : تعالوا نشرب حاجة قبل ما تطلعوا 

.

حازم : لو سمحت 

.

حازم : تشربوا اية؟  

.

فريدة : مانجو 

.

ملك : وانا كمان مانجو 

.

سلمي: فراولة 

.

شريف اخد حازم ع جمب 

.

شريف : بقولك اية يا برنس عايز واحد بيرة بقي 

كدا وشهيصني بس من غير ما البنات يعرفوا 

.

حازم : هههههههه ماشي ياعم 

.

حازم : لو سمحت هات الطلبات دي 

.

العامل : حاضر يا فندم 

.

حسام راح قعد جمب ملك 

.

حسام : ازيك عاملة ايه؟  

.

ملك : كويسة 

.

حسام : انا شفتك فين قبل كدة؟  

.

ملك بضحك : ههههههههه قديم اوووي ع فكرة 

.

ملك : ياعم خلي البساط احمدي واتعرف علينا عادي 

.

حسام وهو مزبهل من طريقة ملك اللي عجباه 

.

حسام : طيب ادام كدة بقي تعالي نتمشى شوية 

.

قامت ملك مع حسام يتمشوا 

.

فريدة : هو مالك فين؟  

.

حازم : تلاقية هنا ولا هنا 

.

فريدة : انا مشفتوش من ساعت ما جينا 

.

سلمي وهي بتهدي النفوس 

.

سلمي : انتي مش ملاحظة ان مرات ابوكي مش هنا هي كمان؟  

.

حازم : اية دة انتي جايا ومرات باباكي معاكي 

.

فريدة بأرف : ايوا شبطط 

.

حازم : شبطط؟  لية هي صغيرة؟  

.

سلمي : عندها 29 سنة 

.

حازم : غريبة لية هو باباكي بيحب البنات الصغيرة؟  

.

فريدة بأحراج : ايوا بالظبط كدة 

.

بعد شوية العامل جاب المشروبات 

.

شريف : سلمي تعالي نتمشي شوية 

.

سلمي بهروب : لا انا هطلع اوضتي عشان ارتاح شوية 

.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

.

نتعرف ع شريف 

.

شريف بيحب سلمي بس هو عارف ان قلبها مش معاه مع مالك بس بيحاول انه يقرب من قلب سلمي بس سلمي بتهرب وهي ملاحظة اهتمام شريف بس سلمي بتتمني الاهتمام دة يكون من مالك مش من شريف 

.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

.

فريدة : خوديني معاكي يا سلمي 

.

حازم : طيب تعالوا اطلعكم اوضكم 

.

فريدة : استني بس يا حازم اما اشوف مالك راح فين دة ليكون تاه 

.

حازم : هيتوه ازاي يعني هو عيل صغير؟  

تلاقيه بيظبط هنا ولا هنا 

.

فريدة بغضب بسيط : متقولش ع مالك كدة دا مهذب 

.

حازم : خلاص متتحمقيش كدا تعالي اطلعك اوضتك وابقي شوفية بعدين 

.

روايات بقلمي يسرا نصر 

فريدة بقلق : يا ترا انت فين يا مالك 

.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

.

ستوووووووووب هنا 

.

توقعاتكم 

.

. يا ترا مالك راح فين؟  

. يا ترا  شريف هيعرف يخلي سلمي تحبة ف الرحلة دي؟  

. يا ترا سلمي هتتصرف ازاي عشان تبوظ علاقة مالك وفريدة 

.

ويا ترا حازم هيكون له دخل بمحاولة فركشة علاقة فريدة ومالك؟  

. يا ترا انجي اختفت فين؟  

.

 يتبع الفصل الخامس اضغط هنا

reaction:

تعليقات