رواية احببت خاطفي الفصل الحادي عشر بقلم يسرا نصر
رواية احببت خاطفي الفصل الحادي عشر
.
مجدي : ايوا يا باشا
.
احمد : انتم فين؟
.
مجدي : انسة فريدة جابت دكتور وراحت لبيت
واحد اسمة حازم
.
مجدي : سمعتها بتقول ان ام حازم تعبانة اوووي
.
احمد : طيب خليك معاها واوعي تسيبها ابدا
.
مجدي : اوامرك يا باشا
.
افل احمد مع مجدي وهو عمال يفكر يبعد فريدة
بنته عن حازم ازاي؟ وازاي يحرق قلب حازم؟
.
و .....
.
احمد كان عامل محضر ب اختفاء انجي زوجته
..
( يا ترا في نفسك اية ؟ يا احمد بية ؟ )
.
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
.
في كافية كانت اعدة سلمي ودماغها مشوشة ما بين مالك اللي مش حاسس ب حبها وهربة مع انجي و بين احمد زميلها ف الجامعة الشاب المكافح الطموح اللي بيحبها من طرف واحد
.
سلمي : انا عارفة ان احمد بيحبني بس قلبي لسة مع مالك
.
سلمي وهي عماله بتناقش نفسها
.
سلمي ف نفسها : بس احمد بيحبك
.
سلمي بصوت هامس : انا عارفة انة بيحبني
.
سلمي وهي ماسكة دماغها اللي صدعت من كتر التفكير
.
فاقت سلمي ع صوت تعرفة كويس
.
احمد : أومري يا فندم تشربي اية؟
.
رفعت سلمي راسها واللي، لقت احمد ف وشها
.
سلمي ب استغراب : اية دة احمد؟
.
احمد : اية دة سلمي؟ ازيك يا سلمي
.
سلمي ب استغراب من لبس، احمد ف ملابس، جرسون
.
سلمي : انت لابس كدة لية يا احمد؟
.
احمد : انا بشتغل هنا منا قلتلك قبل كدة
.
سلمي بنسيان : امتي دة ؟
.
احمد : لا دنتي ضايعة خالص..
.
تابع احمد : اما كنا ف شرم انتي نسيتي
.
سلمي : امممممم ممكن برضة
.
احمد : تشربي اية يا جميل
.
احمد، : ع فكرة اي شئ هتطلبية دلوقتي ع حسابي
.
سلمي : لا يا احمد مش هقبل بكدة
.
احمد : وانا مصر..
.
احمد : ها يا قمر القمر يشرب اية؟
.
سلمي ب ابتسامة جميلة : هوت شوكليت
.
احمد : عشر دقائق يا قمرررر هعملهولك ب ايدي
.
ابتسمت سلمي ابتسامة جميلة ومشي احمد يجيب الهوت شوكليت
.
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
.
في مخزن كانوا مربوطين زي خرفان العيد بعد ما رجاله احمد لاقوهم و جابوهم بناء ع طلب من احمد ان رجالته يقلبوا الدنيا عالية واطية لحد ما يلاقيهم
.
واحد من البادي جارد اتصل ب احمد
.
تررررررررررن ترررررررررررن
.
احمد : الوووووو،
.
الجارد : DONE يا، باشا
..
احمد : جبتوهم ؟ و ربطوهم؟
الجارد : طبعا يا باشا احنا نقدر نكسر لك كلمة تقولها؟
.
احمد : طيب عذب فيهم شوية و ارعبهم ع ماجي
.
الجارد : أوامرك يا باشا
.
افل الجارد مع احمد بية واللي امر رجالته بضرب
مالك و انجي المعلقين من رجليهم زي خرفان العيد وانجي عماله اصرخ بشدة عشان الجارد كانوا مغميين عيون انجي و مالك وهما مش فاهمين حاجة خالص، ولا دول مين؟ بس، انجي شكت، ان دول رجاله احمد، جوزها بس كدبت نفسها
.
انجي بصرااااااخ ووجع بسبب ربطها بالمقلوب + ضرب الجاردز فيهم بالعصيان + الاحزمة
.
بعد مرور حوالي ساعه من التعذيب ومع صراخ انجي و مالك المستمر
.
انجي بصراخ : عاععاااععاااعععهااععاعع حرام عليكم انتم مين وبتعملوا فينا كدة كدة لية؟
.
انخرست انجي بعد ما سمعت صوت جاي من وراها تعرفه كويس واصابها بالزعر وكان صوت احمد بية جوزها
..
احمد بجمود : هو انتي فاكرة اما تهربي مع البئف دة مش هعرف اجيبكم؟
.
احمد بحرقة رجل مطعون ف شرفة
.
احمد بجمود : هو انتي فاكرة ان خيانتي كدة بالساهل؟
.
احمد، بغضب، : دنتي فتحتي ع نفسك ابواب جهنم يا حلوة
.
انجي بخوف شديد و صراخ و زعر شديد من احمد بية لانها عارفاه شخص مؤذي بيحب الاذي
.
احمد بية : انتي فاكرة انك تتجوزيني وتخليني اكتبلك حجات كتير وبعد كدة تخونيني مع العيل دة اللي من دور ولادك وتطلبي مني الطلاق
.
احمد بية بغضب، : حاجة سهلة اووووي انك تعملي كدة صح؟
.
انجي بعياط وانهيار : انا اسفة يا احمد سامحني
.
احمد بجمود وصوت عالي هز الجدران
.
احمد بصوت عااالي : بية اسمي احمد بية
.
انجي بعياط خوف وزعر : حاضر حاضر يا احمد بية
.
احمد بغضب و جمود بعد ما شاور اشارة ل الجاردز بتوعة و اللي جررريوا و فكوا انجي بسرعة ورزعوها ع الارض
.
جاب احمد بعض الاوراق
.
احمد بية : لو ليكي امل 1% انك تخرجي من هنا
امضي ع الورق دة
.
انجي، بخوف : ورق اية دة؟
..
احمد بجمود : دة تنازل منك ليا ع الشقة اللي كتبتها ب اسمك و شالية المعمورة و شالية الساحل، و العربية اللي ب اسمك
.
انجي بدموع : بس دي عربيتي انا دي ابويا اللي جايبهالي مش انت
.
احمد بجمود : عارف هنفضك هخرجج من عصمتي بتشحتي يا زباله يا خاينة
..
احمد بجمود، : هتمضي ولا اخلي الرجاله تتصرف معاكي؟
.
انجي بخوف من تهور و غدر احمد بية
.
انجي بخوف : حاضر حاضر يا احمد بية
.
مضت انجي انها بتتنازل ل احمد عن كل شيء كتبها لها حتي حتت العربية الموديل القديم اللي، ابوها سابها لبنته بعد ما توفي
.
احمد بغدر : كدة بقي نبدأ الشغل كويس،
.
احمد : بما انك بقي عاهرة فا انا هعاملك ع انك كدة
.
احمد بجمود شديد من غير ذرة رحمة : عجباكم يا اولاد؟
..
تابع احمد : اهي عندكم اشبعوا بيها
.
اتلم الجارد حوالين انجي واللي كانت عماله تصرررررخ بشدة
.
انجي بصرااااخ : لا لااااااا لاااااااا متعملش فيا كدة يا احمد بية انا اتنازلت عن كل شيء عايز مني اية تاني؟
.
احمد بجمود وبنبرة شر : عايزة تخونيتي يا، زباله
وتفلتي كدة عادي؟
.
.
احمد بجمود : متقلقيش دول هيكيفوكي
.
احمد بية : انتي مش خنتيني و هربتي مع البئف دة عشان الموضوع دة؟
.
احمد بغضب، : انا جبتهولك لحد عندك
.
انجي بصراااااخ ع مالك يلحقها واللي، كان ساكت
و كأنة موافق ع كلام احمد و االلي محاولش، ابدا
يتدخل حتي لو تدخل لفظي
.
انجي بصراخ وهي بتنادي ع مالك
.
انجي : مااااااااااااالك ألحقني يا مالك
.
احمد بجمود : لسة دورك جاي يا سي مالك
.
مالك بنداله : انا مليش دعوة هي اللي، غوتني،
.
انجي بعد ما سمعت كلام مالك و ندلته ومكنتش مصدقة انة يبيعها كدة ف اول محطة
.
انجي بعياط والجاردز بيجردوها من جميع ملابسها وهي عماله تصرخ
..
انجي : انت بتقول اية يا مالك؟ ابعد عني يا حيوان انت وهووو وو
.
جارد رقم 1 و في عنية نظرات كلها وساخة ورغبة
.
جارد رقم 1: يخربيت جمالك انتي ازاي حلوة كدة؟
.
وبدأوا جميع الجاردز بمهاجمتها تحت نظرات احمد الشامته فيها
.
وبدؤا ف مهاجمة الجاردز انجي مع كل واحد بشهوته ومع صراااااخ انجي العالي من شدة العنف
الن الجارد كانوا مش اقل من 5 رجال كل واحد بشهوته وعنفوووو
.
بعد مرور تقريبا ساعة و نص كانت انجي مرمية
ع الارض عارية كما ولدتها امها وقاطعه النفس
خالص وعمالة بتنزل من كل مكان ف جسمها
.
احمد بجمود : خدوها ارموها ف اي مقلب زباله
.
اخدوا 2 من الجاردز انجي بعد ما لبسوا ملابسهم واخدوها ل مقلب زباله بس ف منطقة بعيدة جداً
عشان لو عاشت الشرطة متعرفش هي اغتصبت فين؟
..
احمد بية وهو ع كرسية المتحرك الكهربائي
.
احمد بجمود : تخيل انت بقي انا عملت اية ف مراتي اللي، لسة مطلقتهلش وهي ع زمتي حاليا
.
احمد بجمود وظلم : تخيل بقي هعمل فيك انت يا صعلوك اية؟
.
مالك كان بيبلع ريقة من الخوف والخضة وكان ساكت تماما خوفا من انة يطلع كلمة تغضبة لان احمد بية كان ع اخرررررة
.
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
.
ف المستشفى فريدة اخدت حازم وسهير يعملوا التحاليل المطلوبة
.
حازم : انا تعبتك معايا اوووووي يا فريدة مش عارف اشكرك ازاي؟
.
فريدة : عيب عليك متقولش، كدة يا حازم دي طنط سهير غلاوتها من غلاوتك عندي
.
تابعت فريدة بحب : انا حبيت طنط سهير مع اني مشفتهاش غير مرة واحدة ف عمررري كلة
.
فريدة : ايام جدووو الله يرحمة قبل ما يموت
.
فريدة بحزن ع جدها
.
فريدة : فاكر جدو يا حازم الله يرحمة كان رجل طيب اوووي
.
حازم ف نفسة : والله انتي اللي طيبة دا جدي دة منت الله يارب ما بشوف راحة ف قبرة
.
فريدة : ساكت لية يا حازم
.
حازم بغموض شديد : في حجات يا فريدة انتي معشتيهاش زيي
.
فريدة : زي اية يا حازم
.
حازم بغموض : مش دلوقتي يا فريدة هتعرفيها مع الوقت
.
فريدة بحنان : نفسي يا حازم انك تشاركني افكارك و احزانك وافراحك وتشاركني كل شيئ
.
حازم بغموض : متستعجليش يا قطة
.
فريدة ب ابتسامة اما افتكرت ان حازم بيدلعها
.
فريدة : حلوة اوووي قطة منك يا حبيبي
.
فريدة ب ابتسامة : بس، حاسب القطة تخربشك
.
خرج الدكتور بتاع التحاليل بعد ما جاب دكتور ل سهير
.
الدكتور : انت ابن الحاجة سهير؟
.
حازم بلهفة : ايوا يا دكتور طمني ماما مالها فيها اية؟
.
الدكتور : للاسف احنا مطرين نحجز، والدة حضرتك
.
حازم وهو مش فاهم اي، شيء
.
حازم : ممكن توضح يا دكتور انا مش فاهم اي حاجة
.
الدكتور : انا مقدرش أأكد لك اي حاجة دلوقتي احنا هنعمل مجموعة اشاعات وتحاليل ولازم تتحجز
.
الدكتور : المهم انت لو مستعد، تحجز والدة حضرتك لازم تسيب مبلغ تحت الحساب
.
حازم : انا مش عامل حسابي حاليا
.
ردت فريدة بسرعة
.
فريدة : احجزها طبعا يا دكتور وحازم بية هيحط
مبلغ 10.000 ج ف الحساب
.
حازم ف نفسة : ادفعي يا فريدة دا نقطة ف بحر
من نصيب ابويا الله يرحمة
.
( ملحوظة / حازم كان قاصد انه يرمي قدام فريدة انة مش معاه فلوس عشان تدفع هي للنة قرر يستغل عمة احمد بية من خلال بنته فريدة )
.
.
فريدة كانت وقفة وماسكة كوباية شاي بتشربها
.
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
.
ستوووووووووب هنا ونكمل بكرة ان شاءالله
يتبع الفصل الثاني عشر اضغط هنا
تعليقات
إرسال تعليق