Ads by Google X

القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية احببت خاطفي الفصل الثالث والعشرون بقلم يسرا نصر

 رواية احببت خاطفي الفصل الثالث والعشرون بقلم يسرا نصر


رواية احببت خاطفي الفصل الثالث والعشرون 

احمد بية بضحك مستفز : بس، اية امك لووووز لوووز 

.

حازم : .......... 

.

💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙❤

.

.

.

حازم بغيظ : اخرس يا حيوان يا واطي يا سافل يا حقير 

.

احمد بية بضحك مستفز : بس، اية امك لووووز لوووز 

.

حازم : انت اوطي خلق الله يا هه يا عمي ولو عايز، بنتك ترجعلك امي ترجع ل، بيتها سالمة غانمة والا رحمة ابويا مهتشوف بنتك تاني 

.

في اللحطة دي دخل مجدي وهو بيجررري و بينهج 

.

روايات بقلمي يسرا نصر %% 

روايات بقلمي يسرا نصر %% 

مجدي : احمد، بية احمد، بية ألحق يا احمد، بية 

.

احمد، بية بخضة وعصبية خفيفة : في اية يا زفت ودة وقتك دلوقتي؟  

.

مجدي وهو بيبص ل حازم لانة مكنش راضي، يتكلم قدامة واللي حازم فهم من نظرات مجدي ان الموضوع خاص بية او خاص ب امووو 

.

مجدي: ممكن نتكلم ع انفراد،؟  

.

احمد، بية : ورايا ع المكتب 

.

دخل احمد بية بكرسية المتحرك مكتبووو و قفل الباب واللي، قرب حازم من الباب وحط ودانة ع الباب عشان يسمع 

.

احمد بية : ف اية يا مجدي،؟  

.

مجدي بلهفة : الولية ام حازم لقتها اغمي عليها ومش راضية تفوق 

.

تابع مجدي : انا خايف ليكون جرالها حاجة 

.

احمد، بية : ينهر اسود دي لو جرالها حاجة كدة فريدة مش هترجع تاني 

.

احمد، بية بعد تفكير كذا ثانية 

.

احمد، بية : طيب خودها مستشفى بسرعة 

..

.

روايات بقلمي يسرا نصر %% 

روايات بقلمي يسرا نصر %% 

( احمد بية مش عايز، يؤذي سهير ام حازم لانه كان بيحبها ف الماضي ولسة هي غالية علية حتي، بعد ما كبرت لسة ميال لها ولو مش فارقة معاه كان قتلها عادي)  

.

.

فتح حازم باب المكتب بسرعة ودخل بسرعة البرق ومسك في مجدي 

.

حازم بزمحرة غضب، : عملت ف امي اية يا ابن الكلب 

.

فضل حازم بضرب ف مجدي ضرب جنون للن امة ف قبضة ناس متعرفش، ربنا اصلا ولا سمعو عنة قبل كدة 

.

مجدي، بغضب : انا مش عايز اتغابي عليك انا عامل احترام ل عمك بس 

.

حازم بغضب، : متقولش عمي دا عمرة ما كان عمي ابدا 

.

حازم بنظرة شر ل عمة : انا بكرهك بكرهك وامي لو مرجعتش عليا الحرام لهجيبلك بنتك ع ضهرها 

.

احمد بية بخوف ع بنتووو واللي، بدأ يجيب ورا شوية عشان خاطر بس، يطول بنتووو لانة حقيقي مش عارف مكانها كأن حازم دة مخبيها تحت الارض 

.

بعد مرور حوالي ساعتين كان حازم ف المستشفى 

بعد حجز سهير في المستشفى بعد ما حازم عرف ان جالها كومة سكر ودخلت ف غيبوبة كاملة 

.

حازم كان مستغرب ازاي عمة بالقسوة دي و ينقل امة للمستشفى و ع حسابة كمان وكان مستغرب 

هو لغاية دلوقتى ما اذاش امة لية؟  بس قال ف نفسة ممكن عشان هو خاطف فريدة 

.

روايات بقلمي يسرا نصر %% 

روايات بقلمي يسرا نصر %% 

حازم : لو امي، جرالها حاجه يا حازم بية مش عايزك تشوف وشي التاني وبنتك هي اللي هتدفع التمن زي ما انت دفعت امي التمن 

.

احمد، بية وهو بيتجاهل حازم : مجدي خلي الرجاله جمبها 

.

حازم بعد ما اطمن ع امة مشي و احمد، بية طبعا بعت ورا حازم رجالته عشان يعرفوا طريق فريدة 

بس حازم كان عامل حسابة و تاه منهم ف الزحمة 

واللي، كان راكن عربيته في، منطقة بعيدة و رجع لعربيتوو بعد ما اتأكد ان مفيش حد، وراه و رجع ل فريدة 

.

فتح حازم باب الشقة ودخل 

.

فريدة بخوف : مين؟  مين بررة؟  

.

حازم بتريقة : هيكون مين يعني،؟  حرامي مثلا 

.

فريدة اول ما سمعت صوت حازم خرجت، من اوضتها بسرعة وجريت ع حضن حازم..  واللي حازم استغرب تصرفها الغريب دة 

.

فريدة بخوف : الحمد لله انك جيت  انت اتأخرت لية؟  دنا كنت مرعوبة وانا لوحدي 

.

حازم اخد فريدة ف حضنووو وهو بيحاول يطمنها 

.

حازم : متخافيش ماتخافيش يا فريدة انا جمبك ومش هسيبك 

.

وهنا ادرك حازم الكلام راح مغير الموضوع بسرعة 

.

حازم : انا هدخل اخد شاور ع متجهزي الغداء 

.

روايات بقلمي يسرا نصر %% 

روايات بقلمي يسرا نصر %% 

مسحت فريدة دموعها بعد ما اطمنت ان حازم معاها حاليا 

.

دخل حازم الحمام ياخد شاور  وهو بيفتكر كلامة مع عمو الظالم 

.

.

.

فلاش باك ... ف المستشفى 

.

.

حازم وهو ماسك في تلابيب عمة 

.

حازم بنظرات شر شديدة ع كرة لاحظها احمد بية 

.

حازم بشر : بنتك تحت ايدي لو امي جرالها حاجة متلومش حد غير نفسك و لو عملت فيها حاجة بنتك صحيح هترجعلك .. بس هترجع ع ضهرها 

.

حازم بنظرات شر اشد : فاهم؟  

.

احمد بية كان اول مرة يشوف نظرات الشر اوووي دي ف عيون حازم كانت دايماً نظرات عناد . كرة. 

غيظ واطر احمد انة يهدي اللعب ع ما فريدة ترجعلو تاني  ويبقي بعد كدة يتصرف معاه 

.

احمد بية : ماشي يا حازم  

.

مشي حازم وهو مطمن ان احمد مش هيعمل اي حاجة ف امة عشان بنتووو معاه واي خطأ فريدة هي اللي هتدفع الفاتورة كلها 

.

روايات بقلمي يسرا نصر %% 

روايات بقلمي يسرا نصر %% 

.

خرج حازم من الحمام واللي لقي ان فريدة حضرت الغدا ووقفت وراه لغاية ما يخلص اكل 

.

قعد حازم يستعد للاكل 

.

حازم : مالك وقفة زي النردجي كدة لية؟  

.

فريدة : مستنية اكل اللي هيفضل منك 

.

حازم هنا افتكر ابوها انه خطف امة ووصلها انها تدخل في غيبوبة 

.

حازم اتغير وقام فجأة ومسك شعر فريدة ووقعها ع الارض ورجع قعد ع السفرة تاني 

.

حازم : انتي من هنا و رايح مكانك هنا تحت جزمتي 

.

قامت فريدة من ع الارض وهي بتعيط بشدة 

.

فريدة : لا بقي انت زوتها خالص وخلتها خل ع الاخر 

.

فريدة : انا مسمحلكش انك تهيني بالطريقة دي 

.

تابعت فريدة بصوت عالي باكي : يلعن ابو حبك اللي مش عايز يخرج من قلبي 

.

هنا اتعصب حازم جدا وقام من ع الاكل ومسكها من شعرها و جرها للاوضة و رماها ع السرير 

.

حازم بعيون كلها شر  وهجم عليها بالضرب والسب 

.

احمد وهو ماسكها من شعرها وقرب يخلعة في ايدة وفريدة عماله تصرخ وتصوت وتستنجد بأي حد بس هما ف مكان مقطوع وسط الصحراء 

.

احمد : انتي فاكرة نفسك اية انتي و ابوكي 

ابوكي دا رجل ابن حرام ميعرفش حاجة اسمها حرام اصلا 

.

فريدة : اعااعااعاعارااااعاععا سيب شعررري يا حازم حرام عليك انا زمبي اية؟  

.

احمد بغضب وصوت عالي : زنبك ان احمد، بية المهدي ابووووووكي 

.

روايات بقلمي يسرا نصر %% 

روايات بقلمي يسرا نصر %%

احمد بغضب ع غيظ ع شر : تعرفي لو امي جرالها حاجة؟  انتي اللي هتدفعي الفاتورة يا حلوة 

.

وبدأ حازم يغتصب في فريدة مع انها حلاله بس الاغتصاب يفضل اغتصاب ادام بدون ارادة من الطرفين 

.

فريدة : لا يا حازم لاااااا يا حازم حرام عليك يا حازم ارحمني انا معملتش حاجة ارحمني يااااا حاااااااازم ارحمني ارجووووك لاااااااا لاااا اااااااه اااه 

.

فضلت تصرخ فريدة بألم شديد لغاية ما فقدت الوعي 

.

خلص حازم اغتصاب فريدة و نام جمبها 

 .

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤💚

.

نروح ل سلمي اللي قررت تنسي مالك ب احمد بعد ما احمد اكدلها ان مالك راح ف الطريق اللي يروح ميرجعش ووراها صورة ل مالك وهو كان بيشم هروين مع اصحابة من خلال صديق له من اصحاب مالك 

.

ع الكورنيش كانت سلمي ماشية مع احمد زي التايهه مش حاسة ب احمد اللي عمال يرغي ويتكلم جمبها وكانت ماشية في دنيا تانية كأن روحها مسحوبة منها وماشية جمب احمد اللي، بيعشقها عشق العبادة وماشية  جمبو من غير روح وعقلها و قلبها ف مكان تاني 

.

فاقت سلمي ع صوت احمد 

.

احمد : سلمي . سلمي . سلممممممممممي، 

.

سلمي بخضة وضيق بسيط : ايييية في اية يا احمد خضتني 

.

احمد بغضب بسيط : في اية يا سلمي مالك بتتكلمي كدة لية؟  

.

احمد : هو انتي مغصوبة وانتي معايا يا سلمي؟  

.

احمد : انتي مش كلمتيني وقلتيلي انك عايزة تفتحي، صفحة جديدة معايا وانك نسيتي الزفت اللي اسمة مالك دة؟  

.

احمد : ولا كان مجرد كلام ف الهوا؟ 

.

روايات بقلمي يسرا نصر %% 

روايات بقلمي يسرا نصر %% 

سلمي وهي بتاخد نفسها بصعوبة : لا مش مجرد كلام ف الهوا بس استحملني شوية يا اخي انو عارف اللي، انا بمر بية 

.

احمد وقف ومسك ايديها الاتنين وبص لها بنظرات مليانة حب ع عشق ع شوق ع وحشة ع كل معاني الحب اللي، ف الكون دة كلوووو 

.

احمد : هقف جمبك يا سلمي لغاية ما تعدي المرحلة دي من حياتك و هاخد ب ايدك لبر الامان 

.

ابتسمت سلمي نص ابتسامة 

.

سلمي : شكرا يا احمد انك مقدر ظروفي 

.

احمد بمرح : طب اية مجوعتيش؟  

.

سلمي بدون نفس : لا مش جعانة 

.

تغاضي احمد عن طريقة كلامها من غير نفس دي 

وقال ف نفسه 

.

احمد ف نفسو : بكرة تنسي استحمل شوية يا احمد 

.

احمد : طيب تعالي نركب مركب من المراكب اللي هناك دي 

.

شد، احمد ايد سلمي وراحوا ناحية المراكب اللي مشغلة اغاني شعبية عشان تشد الناس و الحبيبة و الشباب 

.

روايات بقلمي يسرا نصر %% 

روايات بقلمي يسرا نصر %% 

احمد أجر مركب هو وسلمي بس لوحدهم عشان محدش يدايقها وانطلقت المركب في وسط الاغاني الشعبية المصرية وفضل احمد، يرقص رقص شعبي وكان جميل اوووي، وبيعمل حركات كانت صعبة اوووي وكل دة وسلمي كانت اعدة بتبتسم نص ابتسامة 

.

( يخربيت كئابة امك)  😂

.

اشتغلت اغنية ( بسكوتاية مقرمشة)  - ل حسن شاكوش 

.

هيص احمد اما اشتغلت الاغنية دي وبدأ يرقص ع كلمات الاغنية وهو بيوجه كلمات الاغنية ل سلمي حبيبة قلبوووو  

.

.

( انتي بسكوتيه مقرمشه

يابت ده انتي قطه مخربشه

اموت فيكي وانتي مفرفشه منعكشه

قاعده جوه قلبي مربعه انتي لوحدك باربعه

كل حاجه فيكي ليها منفعه مدلعه

بنت الزوات ياتاج علي راسي 

.

مليش بديل

انا معاكي اساسي انا اساسي

بنت الزوات انتي اللي هتصوني

بنت الزوات يالوز يابنبوني

نصي التاني لونك شبه لوني

حبك في قلبي في قلبي في قلبي

انا وبس قولت انك ملكي خلاص خلصت

مسمعش حس مسمعش حس

ملكي وبتاعتي وبتاعتي وبتاعتي وبتاعتي

ومش هحلك انا لوبعد ٢٠٠ سنه

انتي بسكوتيه مقرمشه

يابت ده انتي قطه مخربشه اموت فيكي

وانتي مفرفشه منعكشه

قاعده جوه قلبي مربعه انتي لوحدك باربعه

كل حاجه فيكي فيها منفعه مدلعه

فيكي كل حاجه مسكره انتي زي الليد منوره

شوفتك معرفش ايه جراه

شايفك قمر ومنوره سمايا سمايا

ست البنات ياساكنه جوايا جوايا

انا بنسي الدنيا دي وانتي معايا معايا

حلوه الحياه جميله اوي بيكي بيكي

ابيع حياتي من اجل معاليكي عليكي

انتي اللي ليا وانا هفضل ليكي ليكي

انتي بنبونايه ملبسه. انتي ع الجمال متاسسه

يابت انا عايزك كويسه كويسه

انتي بسكوتيه مقرمش ) 

.

روايات بقلمي يسرا نصر %% 

روايات بقلمي يسرا نصر %% 

خلصت الاغنية وقعد احمد جمب سلمي يستريح 

شوية 

.

احمد : ها اية رايك في رقصي يا سلمي؟  😃

.

سلمي بتقل دم ( انا مش عارفه هو مستحملك ازاي؟  ) 

.

سلمي بتقل دم : اه اه كويس كويس 

.

احمد في نفسة : يخربيت رزاله اهلك بس اعمل اية في قلبي ابن الجزمة دة اللي بيحبك 

.

قامت سلمي وقالت للمراكبي يشغل اغنية معينة 

هي قديمة شوية و حزينة سلمي مش بتسمع غيرها تقريبا الايام دي 

.

( اغنية انا بدي حب كبير - ل يارا  ) 

( دة لينك الاغنية ادخلوا اسمعوها)  👇

https://youtu.be/ov9SFaXuQk8

.

بدأت الاغنية تشتغل وقعدت سلمي ع ترف المركب ورجلها ف الماية والاغنية شغاله وقلبها عمال بينزف دم  ع فراق مالك و علي الطريق اللي مشي فيه  

.

( صحيح الحب من طرف واحد عذاب)  

.

روايات بقلمي يسرا نصر %% 

روايات بقلمي يسرا نصر %% 

.❤

لا يا حبي .. لا ما تخبي

ارضي قلبي .. واللي خطر عالبال


كون بعيوني .. وقلي كوني

طفي ظنوني .. وقلي البعد ما نقال


انا بدي حب كبير .. متلك انت يا كبير

.

.

خدني ع دروب دروب .. حقق نص المكتوب

ناديني بتهنيني وبتخليني.. حن ودوب


حالك حالي .. وبالك بالي

وآآه يا غالي .. رح انكوي بالنار


قول شو بدك ..آآه ببقى حدك ..

بدي قلبك .. يوعدني بالمشوار


انا بدي حب كبير .. متلك انت يا كبير

سمعني وبتولعني .. وبتقنعني حبك كتير


خدني ع دروب دروب .. حقق نص المكتوب

ناديني بتهنيني وبتخليني.. حن 

.

.

خلصت الاغنية ومسحت سلمي دموعها 

واحمد كان قاعد مش طايق نفسة ونفسة يزقها من المركب وتغرق وخلاص 

.

احمد ف نفسو : منك لله يا شيخة ضعيتي اللحظات الحلوة في الكئابة دي 

.

روايات بقلمي يسرا نصر %% 

روايات بقلمي يسرا نصر %% 

.

خلصت الاغنية و المراكبي شغل اغاني رومانسية 

وراح احمد قعد جمب سلمي واللي، لقاها بتمسح دموعها 

.

احمد : تصدقي بالله يا سلمي يا حبيبتي؟  

.

سلمي : لا اله إلا الله 

.

احمد : انتي بت نكدية يا بت انسي ح، ام عليكي 

انا هتجنن انتي للدرجة دي، مش شيفاني خالص؟  

طيب مش حاسة ب حبي حتي؟  طب متعلقتيش بيا حتي؟  

.

احمد كان بيتكلم وقلبووو بيتعصر زي اللمونة 

.

سلمي وهي حاطة وشها ع الارض : انا اسفة يا احمد بس، قلبي مش ب ايدي، 

.

قام احمد وهو متغاظ ع حزين وراح قعد جمب المراكبي اللي، قاله ارجع بينا للبر 

.

المراكبي، : حاضر يا فندم 

.

💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙❤

.

نروح ل حسام و ملك اللي، قاعدين في كافية واللي اتصل ب ملك وهو عصبي جدا وقالها تنزل تقابلة حالا و الا تعتبر كل اللي، بينهم انتهي 

ونزلت ملك بسرعة وراحت قابلت حسام 

.

.

في الكافية دخلت ملك لقت حسام قاعد بيغلي وبيشرب كوباية شاي صيني وكانت ماسخة ملهاش طعم  😕 

( طبعا لولا اختلاف الاذواق لبارت السلع)  

.

ملك : مساء الخير ازيك يا حسام 

.

حسام وهو بيحاول يكتم غضبة 

.

حسام : اقعدي 

.

قعدت ملك والخوف دب في قلبها 

.

حسام بنبرة غموض : هسألك سؤال وتجاوبيني من غير لف ودوران فاهمه؟  

.

ملك : أسأل 

.

حسام : مين الشاب اللي كنتي معاه ف العربية دة؟  

.

سكتت ملك شوية وهي عماله تفكر تقولة ع الحقيقة وتكشف خطة جاسر ولا تسكت وتكمل 

.

قررت ملك هنا تسكت وتكمل في خطة جاسر 

.

فاقت ملك ع صوت حسام 

.

حسام بنبرة غموض : ملك ملك 

.

ملك : هه بتقول حاجة يا جاسر..  اااا اقصد يا حسام 

.

هنا بقي ملك خرجت البركان اللي كان محبوس جوة حسام اما غلطط في اسم حسام ب جاسر عن غير قصد 

.

هنا اتجنن حسام بشدة وقام وجبها من شعرها قدام الناس 

.

حسام : بقي انا تخونيني يا حيوانة لا ومع مين مع بئف زي 

.

هنا الناس اتلمت وفضح ملك ف الكافية وهو هاجم عليها زي الطور الهايج بالظبط 

.

ملك بصراخ : انت اتجننت اااااه شعررري اوعا كدة اووووعا 

.

في اللحظة دي دخل جاسر الكافية لان ملك بعتت رساله ل جاسر انها هتروح تشوف حسام بناء ع طلبوو 

.

جاسر : هتتقابلو فين؟  

.

ملك : في كافية  اشواق 

.

جاسر : طيب متتأخريش 

.

ملك حاضر. 

.

نرجع بقي للخناقة واول ما جاسر دخل ولقي خناقة والناس ملمومة ع حد بيضرب وبيصرخ و من الواضح اللي، بتضرب دي بنت من الصراخ بتاعها 

.

سأل جاسر واحد من اللي العاملين 

.

جاسر : هو في اية لو سمحت؟  

.

العامل : دول اتنين شكلهم بيحبوا بعض  والبت شكلها ماشية مع اتنين ف نفس الوقت وشكل الشاب عرف وواجها 

.

جاسر : ينهر ابيض هو فية كدة؟  

.

اشتدت الخناقة و سمع جاسر صوت جوة الخناقة 

صوت ملك 

.

ملك : اوعا سيب شعرري يا حساااااام 

.

جاسر دخل بسرعة وسط الخناقة لغاية ما وصل ل ملك 

.

جاسر بصوت جهوووري : بس بس في اية 

.

انتبة حسام لوجود جاسر قدامة 

.

حسام : وكمان مواعداه هنا يا خاينة؟  

.

هنا جاسر مستحملش راح لاطش حسام بالقلم ع وشة 

.

جاسر بصوت عالي : اخررررررس دي اشرف منك يا حيوان يا زباله 

.

حسام كل دا واقف مزهول من جاسر انة لطشوا قلم 

.

حسام من غير ما يشعر اتخانق مع جاسر ومسكوا في، بعض هما الاتنين والمحل اتكسر واتنيل بستين نيلة 

.

بعد مرور حوالي ساعه تقريباً كانت الشرطة في الكافية وجات ولمتهم كلهم وراحوا كلهم ع القسم 

.

💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙❤

.

ستوووووووووووب هنا 

.

توقعاتكم 

.

. يا ترا فريدة هتقدر تكرة حازم؟  

. يا ترا احمد هيقدر ينسي سلمي مالك اللي متملك كل ذرة في قلبها؟  

.

. يا ترا جاسر هيتصرف ازاي مع حسام؟  

. يا ترا حسام هيتصرف ازاي مع جاسر اللي، طلع له فجأة كدة من تحت الارض 

. يا ترا سلمي هتقدر تسامح حسام بعد الفضيحة اللي فضحلها دي؟  ولا لا؟  


يتبع الفصل الرابع والعشرون اضغط هنا

reaction:

تعليقات